ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

להיות טכנאי מערכות מיגון

מערכות המיגון של ימינו הפכו לדרישות חובה בכל בית והביקוש לאנשי המקצוע רק עולה. מעוניינים לדעת על מה בדיוק מדובר ואיך גם אתם יכולים להצטרף למקצוע ייחודי זה? הכל בכתבה הבאה:

צוות פורטל לימודים|23.2.2017|10:55

בעידן של היום, אנו מגלים כי ישנם יותר ויותר גלי פריצות שרק הולכים ומתרבים. רבים מאיתנו עוד זוכרים את הימים בהם יכולנו להשאיר את דלתות הבית שלנו פתוחות לרווחה מבלי לחשוש, אולם היום, כמעט כל בית, משרד או עסק מותקנות מצלמות אבטחה המצלמות במעגל סגור כשמטרתם היא לוודא כי כל מי שנמצא בתוך הנכס נמצא שם באישורו של הבעלים. עם השנים, ככל שגלי הפריצות נעשו יותר מתוחכמים, כך גם מערכות האבטחה הפכו ליותר חדישות, עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר. אז אם התברכתם בכישורים טכנולוגיים ותמיד חיפשת מקצוע בו תוכלו ליישם את היכולת הזו בצורה הטובה ביותר, בלימודי הכשרה מקצועיים למערכות מיגון ואבטחה, תוכלו תוך מספר חודשים, לרכוש מקצוע הזוכה לביקוש רב וככל הנראה צפוי להמשיך ולהתפתח במהירות. היום, קיים קורס עבור כל מי שרוצה להיות טכנאי מערכות מיגון ואבטחה שבמהלכו לומדים המשתתפים כיצד להצטרף לתחום ייחודי זה כטכנאי אחזקה והתקנה של מערכות מיגון.

בוגרי הקורס יכולים להתחיל לעבוד כיועצים במוסדות ציבוריים, כשכירים בחברות אבטחה, או כמתקיני מערכות (בין אם עצמאיים או שכירים).


מיהם המועמדים המבוקשים ומהם ותנאי קבלה
הלימודים למקצוע זה, פונים למועמדים בעלי חוש טכני מפותח, אשר מחפשים ללמוד מקצוע טכני ומבוקש. הקורס מתאים באופיו למועמדים המגיעים בעולמות החשמל, מיחשוב ואלקטרוניקה אשר מעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולהשתלב בתחום. תנאי הקבלה לקורס דורשים מהמועמדים להיות בעלי תעודה של 12 שנות לימוד ומעלה, להגיע מגילאי 21 ומעלה ולהיות בעלי עבר פלילי נקי. 

לרשימת מוסדות ללימודי קורס טכנאי מערכות מיגון בפורטל לימודים לחצו כאן

תכנית הלימודים בקורס טכנאי מערכות מיגון
במהלך הקורס, הסטודנטים רוכשים כלים והשכלה אשר יכשירו אותם לבצע עבודות קידוד, התקנה, טיפול, שיפור ותחזוקה שוטפת של מערכות האבטחה והמיגון. הסטודנטים לומדים כיצד לתפקד בבתים פרטיים ומוסדות וכיצד לטפל במערכות אזקעה לסוגיהן במגוון שיעורים תיאורטיים, הרצאות פרונטליות וסדנאות מעשיות במעבדות חדשניות. בין תכני הלימוד אותם ילמדו במהלך הקורס ניתן למצוא: יסודות האלקטרוניקה, יסודות החשמל, מערכות המיגון והאבטחה המובילות בארץ ובעולם, יישומי מחשב, תיקון מערכות קוגר 3000, שיטות עבודה והתקנה, מנעולים חשמליים, בקרות כניסה, וילון חיצוני ופנימי, מערכות אינטרקום ועוד. בנוסף לומדים הסטודנטים להכיר את מערכות האבטחה הבולטות ביותר בשוק הישראלי כגון: ויסוניק, פולר, לחצני מצוקה, עורב, יחידות דיבור, גלאים, טלוויזיה במעגל סגור, משדרים אלחוטיים, מצלמות מיגון ואבטחה (יום ולילה ,אינפרא, צינור, מוסלקות) ומערכות גילוי אש.  

משך הלימודים ותעודה
משך הלימודים בקורס יכול להשתנות לפי תוכנית הלימודים של כל מוסד. עם זאת, רוב המוסדות מאריכים את הקורס המדובר בכ-6 חודשים בממוצע כשמסלולי הלימוד משתנים בין מסלולי ערב המציעים לימודים פעמיים בשובע, מסלול שיש המציע לימודים בימי שישי בלבד, ומסלול פרטני המותאם ללוחות הזמנים של הסטודנט. בתום הכשרתם בקורס ובתנאי שעמדו ביעדים הנדרשים מהם (-נוכחכות של 80 אחוזים ועמידה במבחני הסמכה עיוניים ומעשיים), מקבלים הבוגרים תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד, כשלאחר מכן הם יכולים להתחיל לעבוד כיועצים במוסדות ציבוריים, כשכירים בחברות אבטחה, או כמתקיני מערכות (בין אם עצמאיים או שכירים).


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין ביטחון וחקירות
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי
מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי
תפקידו של החוקר הפרטי הוא לעקוב ולדאוג אחר האינטרסים של לקוחותיהם כשנדמה שאין אף אדם שיכול לעזור להם. הם גם עוסקים בסוגיות משפטיות, אתיות, מחקריות והומניות יחדו ויכולים לעבוד במגוון תעשיות מהביטחון ועד הביטוח. ...המשך
הכשרת מנהלי אבטחה
הכשרת מנהלי אבטחה
תחום הביטחון בישראל הוא אחד השווקים בעלי אפשרויות העבודה הרבות ביותר. אחד מהם הוא קורס מנהלי אבטחה, אשר מציע לבוגריו לעבוד במגוון תחומים כגון אבטחת אישים, מנהלי ביטחון ועוד. ...המשך
מה זה קורס טכנאי מיגון
מה זה קורס טכנאי מיגון
טכנאי המיגון הם אנשי מקצוע המספקים שירותי אבטחה למוסדות ולבתים פרטיים ומעניקים להם מענה מרמת התקנת הציוד, תיקונו ותחזוקו בהתאם לדרישות הלקוח. רוצים לדעת איך גם אתם יכולים להצטרף לענף ייחודי זה. המשיכו לקרוא. ...המשך
מי מתאים ללימודי קב"טים?
מי מתאים ללימודי קב"טים?
בעולמינו הביטחוני הדרישה לקב"טים ק הולכת וגדלה. רוצים לדעת איך מצטרפים לקהילת הביטחון ולהתחיל קריירה מאתגרת ומעניינת? במאר הבא ננסה לענות על כמה שיותר שאלות. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765