ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למי מתאים ללמוד תואר ראשון בפילוסופיה

אתם מתלבטים המון אחר מהות החיים? מהי נפש? וכיצד התודעה שלנו פועלת? אז כנראה שתואר בפילוסופיה הוא מה שנועדתם ללמוד, שכן תואר ראשון בפילוסופיה נועד לאנשים חושבים, סקרנים, הוגי דעות ומכורים לאתגרים.

צוות פורטל לימודים|8.2.2017|11:30

משחר הזמן האדם רדף את עצמו בשאלות מהותיות ובמרדף אחר התשובה ההגיונית ביותר בחקר ה"אמת". כך למעשה הפילוסופיה נחשבת לתחום הלימוד העתיק ביותר בהגה המחשבתית של האדם והיא מרדף מוסדר תבניתי ושיטתי אשר מנסה להסביר לכולנו את כל תחומי החיים ומהותם. הענף היום נחשב לדספלינה אקדמית מאוד פופולארית בתחום מדעי הרוח למרות החשש מאפשרויות העבודה הקיימות בתחום לאחר מכן. אז אם שקלתם ללמוד תואר בפילוסופיה, אבל אתם חוששים ומתלבטים לגבי התכנים או לא בטוחים האם זה הצעד הטוב ביותר עבורכם, בכתבה הבאה החלטנו לנסות ולסדר לכם את הראש ולהסביר לכם בדיוק במה עוסק התואר, מהם תכני הלימוד ומה קורה לאחר מכן בשוק העבודה.

מטרת לימודי התואר בפילוסופיה
התואר שם לעצמו מטרה ללמד את הסטודנטים ולחשוף אותם לאסכולות שונות הקיימות בתחום הפילוסופיה ולבקר באמצעותן תהליכים שונים המתרחשים בכל האספקטים של חיינו. הסטודנטים לומדים לפתח יכולת חשיבתית מורכבת אשר פועלת לבקר ולשאול שאלות שבאמצעותן יוכלו להסביר מהם התהליכים ומדוע הם מתרחשים כדי שלאחר מכן יוכלו לזהות ולקצר תהליכים ולייעץ לאנשי מקצוע בכל תחום אחר התוצאות האפשריות לכל פעולה. 

אם הסקרנות שלכם גורמת לכם לשאול ולנסות להבין מי אנחנו? מה אנחנו עושים כאן? וכיצד פועלת החשיבה והתודעה שלנו? לימוד פילוסופיה הם הבחירה הנכונה עבורכם


תנאי הקבלה לתואר ראשון בפילוסופיה
תנאי הקבלה לתואר הראשון נחשבים למקלים יחסית בשביל תואר מאתגר וסבוך בנושאים רבים המצריכים אורך רוח עצום. תנאי הקבלה למסלולי הפילוסופיה במוסדות הלימוד השונים דורשים מהמועמדים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה ועם ציון פסיכומטרי מינימאלי של 450 נקודות. 

לרשימת מוסדות הלימוד המובילים שמציעים לימודי תואר ראשון בפילוסופיה, בפורטל לימודים לחצו כאן

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בפילוסופיה
הפילוסופיה, שכאמור עוסקת בשאלת ה"אם" בכל תחומי החיים עוסקת בהתייחסות להוגים המיתולוגיים שבלטו לכל אורך ההיסטוריה האנושית כגון: אפלטון, סוקרטס, תומס הובס, אריסטו, ברוך שפינוזה, ג'ון לוק, פרידריך הגל, עמנואל קאנט, קרל מרקס ורבים אחרים. נושאי הלימוד עוסקים בנושאים כגון: אקזיסטנציאליזם, לוגיקה פורמלית ולוגיקה יישומית, אסתטיקה, תורת המוסר, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה של הדת, פילוסופיה של תרבות המזרח, פילוסופיה של הנפש, אימפיריציזם רציונאליזם ועוד. משך הלימודים לתואר עומד על שלוש שנים, בדומה למרבית התארים כשבחלק ממוסדות הלימוד ישנם גם אפשרויות ללימודי ערב במטרה להקל על הסטודנטים הצריכים לעבוד תוך כדי לימודי התואר. 

תעסוקה לאחר הלימודים
כאן אנו עוסקים בחשש העיקרי של כל המתלבטים ללימודי תואר בפילוסופיה והחשש של המקצוע שבו יעבדו לאחר מכן. ובכן, נכון שמדובר בתואר שאינו מקנה מקצוע באופן מיידי, אך אין זה אומר שהלימודים הללו הם בזבוז זמן שכן לבוגרים ישנה האופציה לעבוד בכמעט כל תחום בשוק העבודה החל מתחום העיתונות, המחקר, ההוצאה לאור ואף אצל חברות עסקיות - משפטיות, טכנולוגיות ופיננסיות, אשר מחפשים אנשי מקצוע אשר מסוגלים לנתח את אופן הפעולה במשרד שיוכלו לספק להם פרספקטיבה חדשה לאופן העבודה על ידי חשיבה מחוץ לקופסא, כך שהתשובה לשאלה למי מתאים ללמוד תואר ראשון בפילוסופיה? היא כולם. כמו כן יכולים בוגרי התואר להמשיך את לימודים לתואר שני בתחומים כגון יחסים בינלאומיים, משפטים וכדומה ולהשתמש בשני התארים הללו כדי למצוא תעסוקה הולמת לידע הרחב שלהם.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765