ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי

תפקידו של החוקר הפרטי הוא לעקוב ולדאוג אחר האינטרסים של לקוחותיהם כשנדמה שאין אף אדם שיכול לעזור להם. הם גם עוסקים בסוגיות משפטיות, אתיות, מחקריות והומניות יחדו ויכולים לעבוד במגוון תעשיות מהביטחון ועד הביטוח.

צוות פורטל לימודים|15.1.2017|11:51

כשחושבים לראשונה על מקצוע החוקר הפרטי נדמה שמדובר במקצוע השייך לעולם ספרי המתח והספרים של שרלוק הולמס. אך למעשה מדובר בשוק חי ובועט שמסוגל להכיל בתוכו אנשי מקצוע רבים גם אם המגמה של השנים באחרונות הובילה לכך שנדמה שהם נעלמו מהשטח. למעשה הם פשוט הפכו להיות אנשי מקצוע שכירים ברובם, אשר עובדים מטעם חברות ביטוח, בריאות וביטחון. שלושת התעשיות הללו הפכו להיות עיקר מקור ההכנסה של החוקרים הפרטיים לאורך שני העשורים האחרונים, אך אין זה אומר שהם אינם משתפים פעולה גם בשוק העצמאי ועובדים ישירות מול לקוחות פרטיים. אז אם אתם מתעניינים וחושבים שאתם מתאימים לעסוק בתחום ושוקלים ללמוד אותו, הנה מספר סיבות מדוע אתם לא צריכים לחשוש מלעשות את הצעד קדימה ולהתחיל לבדוק את מוסדות הלימוד לקרוס חוקרים פרטיים.

לא מדובר בתחום ששייך לספרי המתח אלא תחום שחי ובועט, גם בעולם המדיה החברתית


שוק לא נעלם אל חי ובועט
תמיד יהיה ביקוש למומחים מיומנים מאומנים בתחומי חקירה ספציפיים כגון גרימת מוות ברשלנות, חקירות בגידה ועוד. מכאן נשאלת השאלה במה אתם רוצים להתמחות? לדוגמא, אדם לא קם יום אחד ואומר, 'אני חושב שאלך להיות מתמחה בחקירות רצח. זה סוג של עבודה שמתאימה בעיקר לחוקרים פרטיים שבילו חלק ניכר מחייהם בעבודה או בשיתוף פעולה עם המשטרה, המדינה או הרשויות המקומיות שלהם לפני שהפכו לחוקרים פרטיים, והם צברו ניסיון והכשרה. הנקודה היא שכן, יש ביקוש תמידי לחוקרים שונים, אך הסוד האמיתי למי שרוצה להצטרף לשוק זה, הוא למצוא את הנישה שלך ולהיות מומחה בה. אנשים הצוברים ידע רב בתחום מסויים יכולים להיות מועדפים על פני המתחרים כאשר הלקוח מתלבט לגבי החוקר שאיתו יעבוד.

לעמוד קורס חוקרים פרטיים בפורטל לימודים לחצו כאן

שינויי הטכנולוגיה לא בהכרח אומרים שישנו שינוי במתודולוגיה
כאשר טלוויזיות החלו להיווצר בייצור המוני בתחילת שנות ה-50', התעורר חשש בהוליווד שהטלוויזיה תהיה הקץ של תעשיית הקולנוע. אחרי הכל, למה לצאת לראות סרט כאשר אתה יכול פשוט לצפות בבית בטלוויזיה שלך. כמו כן, חששו שהופעתן של מצלמות האבטחה יפסיקו את הצורך בקציני ביטחון, ובמידה מסוימת, חוקרים פרטיים המתמחים בהונאות ביטוח. ובכן, זה לא קרה. בתור התחלה, מישהו צריך לפקח על המצלמות וישנן שפע של חנויות אבטחה, אך עם זאת, מצלמות אבטחה לא יכולות להיות בכל מקום. אבל חוקר פרטי עם מצלמה יכול להיות כמעט בכל מקום. כמו-כן במקרים של תיקים המתדיינים בבתי המשפט, אין מערכת שתסרב לעבוד עם חוקר פרטי המסוגל לבדוק ולעקוב אחר דברים חשודים שעושים המתחרים. בסופו של דבר, כל עוד קיימת התעשייה המשפטית, יהיה צורך בחוקרים פרטיים.

החשש מעלייתה של המדיה חברתית
כשמדובר במדיה חברתית יש לדעת כיצד לראות את חצי הכוס המלאה ולדעת לנצל אותה. נכון, שספקי הווי-פיי, האינטרנט והמדיות החברתיות הגדילו את היכולת של האדם הממוצע למצוא לפחות חלק מהמידע שהוא מחפש בעצמו והאינטרנט הקל על לקוחות פוטנציאלים רבים וסיפק להם את האפשרות לעקוף את החוקרים פרטיים. אך כל חוקר פרטי יודע, שמציאת נתונים באינטרנט היא רק החלק הראשוני של העבודה ומכאן צריך לצאת לשטח. מה שאומר שלגזור ולהדביק עדכוני סטטוס בפייסבוק פשוט לא מספיק כדי לפגוע בתעשייה. להיפך, המציאות היא שאתרי המדיה החברתית כמו פייסבוק, הגדיל עבור רבים את ההזדמנויות לבגוד בבני הזוג שלהם, מה שנחשב לאחד מהסיבות הבולטות ביותר מדוע אנשים שוכרים את החוקר הפרטי מלכתחילה.

לסיכום, כאשר בוחנים את השינויים של המאה החדשה וכיצד היא השפיע על תפקידו של החוקר הפרטי, אין שום סיבה לחשוש שמא התפקיד הפך למיותר ואפשרויות התעסוקה הצטמצמו, אלא להיפך. כעת, כשאתם יודעים מדוע משתלם ללמוד ולעבוד כחוקר פרטי, כל שעליכם לעשות הוא למצוא את המוסד המתאים ביותר עבורכם עבור קורס חוקרים פרטיים, ואת זה תוכלו לעשות אצלנו בפרוטל לימודים. בהצלחה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס חוקרים פרטיים
בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
מכללה להכשרה מקצועית בחיפה והקריות, הלימודים נערכים בערב בלבד
המכללה הרב תחומית
מכללה להכשרה מקצועית בחיפה והקריות, הלימודים נערכים בערב בלבד
המכללה מלמדת ב: חיפה, קרית ביאליק.

המסלול נלמד ב: חיפה, קרית ביאליק.
המכללה להכשרה מקצועית - חיפה והקריות
המכללה לניהול - קרית ביאליק
המכללה להכשרה מקצועית - חיפה והקריות
המכללה מלמדת ב: קרית ביאליק.

המסלול נלמד ב: קרית ביאליק.
יורם כללי
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול חיפה
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מכללת מאסטר קולג´
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין ביטחון וחקירות
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
הכשרת מנהלי אבטחה
הכשרת מנהלי אבטחה
תחום הביטחון בישראל הוא אחד השווקים בעלי אפשרויות העבודה הרבות ביותר. אחד מהם הוא קורס מנהלי אבטחה, אשר מציע לבוגריו לעבוד במגוון תחומים כגון אבטחת אישים, מנהלי ביטחון ועוד. ...המשך
להיות טכנאי מערכות מיגון
להיות טכנאי מערכות מיגון
מערכות המיגון של ימינו הפכו לדרישות חובה בכל בית והביקוש לאנשי המקצוע רק עולה. מעוניינים לדעת על מה בדיוק מדובר ואיך גם אתם יכולים להצטרף למקצוע ייחודי זה? הכל בכתבה הבאה: ...המשך
מה זה קורס טכנאי מיגון
מה זה קורס טכנאי מיגון
טכנאי המיגון הם אנשי מקצוע המספקים שירותי אבטחה למוסדות ולבתים פרטיים ומעניקים להם מענה מרמת התקנת הציוד, תיקונו ותחזוקו בהתאם לדרישות הלקוח. רוצים לדעת איך גם אתם יכולים להצטרף לענף ייחודי זה. המשיכו לקרוא. ...המשך
מי מתאים ללימודי קב"טים?
מי מתאים ללימודי קב"טים?
בעולמינו הביטחוני הדרישה לקב"טים ק הולכת וגדלה. רוצים לדעת איך מצטרפים לקהילת הביטחון ולהתחיל קריירה מאתגרת ומעניינת? במאר הבא ננסה לענות על כמה שיותר שאלות. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765