ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג איציק צורי?
השאר פרטים ונציג איציק צורי יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


איציק צורי באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס איפור מקצועי

מבנה
הלימודים

הדרך שלך לעולם הזוהר מתחילה כאן. מסלול הדגל של איציק צורי קומפלקס לימודים למקצועות היופי, מציע תכנית הכשרה מלאה ומקיפה, שהיא פתח לעתיד מקצועי מרתק ומהנה, קריירה מקצועית מבטיחה ומקיימת.
רבות מעוניינות ללמוד את הנושא כדי לעשות משהו למען עצמן, לדעת להתאפר יפה יותר בעצמן ולאפר חברות, אך במהרה הן מבינות כי זהו פתח לעיסוק רציני ומכניס, עם פן אמנותי וזוהר, שברצונן לעסוק בו באופן מלא.
מנחה הקורס איציק צורי – מורה לאיפור בבתי ספר שונים בארץ, בוגר הפקות אופנה וטלויזיה, יוביל אותך בין הסגנונות, הטכניקות והסודות ליצירת הקסם שבאיפור.
מעבר לידע המקיף והמלא שתקבלו, יחד עם מזוודת איפור מלאה ותיק עבודות מרשים, כולל הקורס גם אימון שיווקי שיתן לכם בטחון מקצועי, והכנה לשוק שתקל עליכם להפוך לאלו שלא רק בקיאים במקצוע, אלא גם יודעים להתפרנס ממנו בהצלחה, ולעבוד בו לאורך שנים תוך סיפוק והנאה רבה.

מקום הלימודים
קניון עכו, באזור מרכזי ונוח לגישה, ללא בעיית חניה, ונגיש בכל תחבורה ציבורית - רכבות, אוטובוסים ומוניות

למי מיועדים הלימודים
כל מי שמעוניין ללמוד איפור מקצועי ללא צורך בידע קודם. כל מי שרוצה לדעת איך לאפר באופן מחמיא את עצמה והקרובות אליה.

מה נלמד בקורס
* איפור טבעי
* איפור ערב
* איפור כלות
* התאמת צבעים
* איפור נשים מבוגרות
* טכניקות שונות לאיפור עיניים
* איפור שפתיים
 * צילומים
* שיווק עצמי ובטחון בעבודה
* אימון עסקי – איך להפוך את הידע שלך להכנסה

משך
הלימודים
20 מפגשים, פעם בשבוע במסלולי בוקר 10:00-13:00 או ערב 17:00-20:00. ההרשמה כוללת מזוודת איפור מקצועית ויום צילומים ליצירת תיק עבודות אישי ומקצועי.
הלימודים מתבצעים בכיתות קטנות, מקסימום 12 תלמידים. כשאנחנו אומרים "יחס אישי" אנחנו באמת מתכוונים לזה.
תעודה /
הסמכה

תעודה מטעם איציק צורי קומפלקס לימודים למקצועות היופי. גם לאחר הקורס נהיה הבית המקצועי שלך – הבוגרות והבוגרים מוזמנים באופן סדיר גם לאחר ההכשרה לימי עיון, השתלמות וריענון, שידאגו שתמיד תהיו בקו הראשון של הידע המקצועי וכל הטרנדים בשוק.
 באישור משרד התמ"ת

תנאים
תנאי קבלה
אין צורך בידע קודם, לגילאי 16 ומעלה


ניתן להשתמש בפקדון הצבאי
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765