ניהול מערכות משרד
בפיקוח משרד הכלכלה
המשרד בעידן המודרני מהווה את מוקד הפעילות של הארגון אליו הוא משתייך ולכן המזכירה נדרשת לאחריות גדולה כאשר בין היתר עליה לנקוט יוזמה, לקבל החלטות ולדאוג לפעילות הסדירה של המשרד. מזכירה מיומנת ומקצועית תאפשר
עבודה שוטפת ויעילה בארגון ותביא לייעול ושיפור הצוות.
מטרות הקורס
מטרות הקורס הן להכשיר את המזכירות לנהל מערכת משרדית, להקנות ידע מקצועי ועדכני בכל תחומי הניהול המודרני ולפתח מיומנות בתקשורת הבין - אישית בהעצמה אישית ובקבלת החלטות
נושאי לימוד
מינהל
מערכות משרד
יישומי מחשב
הכרת המחשב וטכנולוגית המידע
אינטרנט ודואר אלקטרוני
תכתובת ויצירת מסמכים
עיצוב מצגות וניירת משרדית
חישובים ועיבוד מידע
ניהול יומנים ומשימות
מבוא ל ERP-
שרות לקוחות פנים ארגוני וחוץ ארגוני
סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה
מושגים בחשבונאות וכלכלה
ניהול מידע
הגהה ועריכה לשונית