ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג BDO האקדמיה לפיננסים?
השאר פרטים ונציג BDO האקדמיה לפיננסים יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


BDO האקדמיה לפיננסים באנר

חזרה למסלולי לימוד

המסלול המלא למשקיע העצמאי בשוק ההון

מבנה
הלימודים

המסלול המלא בנוי מ 4 קורסים, כאשר ניתן להתקדם שלב אחר שלב, קורס אחר קורס:
קורס השקעות בשוק ההון
קורס השקעות מתקדם – השקעות ערך
קורס מעו"ף – אופציות וחוזים עתידיים
קורס ניתוח טכני ומסחר יומי

בוא ונתחיל -

קורס השקעות בשוק ההון

קורס זה פותח בפנייך את עולם ההשקעות כפי שנראה מנקודת מבטם של הגופים המקצועיים. במהלך הקורס תיחשף לשיטות המסחר המקובלות בשוק, תלמד אסטרטגיות השקעה המקובלות בגופים המוסדיים ואת שיטות הניתוח והמסחר המובילות בשוק ההון.
הקורס הינו פרקטי ומשלב לצד לימודים פרונטליים גם תרגול מעשי בזמן אמת מול מערכות מסחר.

נושאי המפגשים: שוק הכסף , ביקוש והיצע , יישומי מימון , ריביות , אג"ח, קרנות נאמנות, קרנות סל,  אופציות מעוף , השוק הבינלאומי , תעודות סל ומדדים , מניות והמירים, פסיכולוגיה בהשקעות.

קהל יעד: מתאים לאלו אשר קיבלו החלטה לנהל את כספם, להיות אחראים לגורלם הפיננסי, ולא להסתמך על אחרים. הקורס מאפשר לך להתחיל לנהל את השקעותייך באופן עצמאי.

היקף הקורס:
הקורס יערך במתכונת אקדמית ויתפרס על פני 10 מפגשים שבועיים. כל מפגש יימשך ארבע שעות אקדמיות.

שעות: 17:30-20:30


קורס השקעות מתקדם – השקעות ערך

הקורס מקנה לך כלים מעשיים ופרקטיים לבחירת מניות ואגרות חוב תוך התמקדות במודלים להערכת שווי מחיר של מניה, אג"ח ואג"ח להמרה. בנוסף, תקבל כלים אפקטיביים לניהול תיק השקעות עצמאי, לניתוח השקעות ולבחירת תיק מניות מנצח.
תלמד כיצד לאתר מניות ערך, כיצד לבחון איתנות של חברה, איך לשלוף מידע מהותי מהדוחות הכספיים, כיצד לקבוע את שערי הכניסה והיציאה בכל פוזיציה.
הקורס הינו פרקטי ומשלב לצד לימודים פרונטליים גם תרגול מעשי בזמן אמת מול מערכות מסחר.

נושאי המפגשים: ניתוח מניות, מסחר בסיסי ומתקדם, עקרונות השקעת ערך, דוחות פיננסים , ניתוח חברות , תמחור חברה ומנייה, בניית תיק השקעות מתקדם , בניית מסנני השקעות, "דגלים אדומים ואורות אזהרה" , בניית תיק מניות מנצח, העקרונות של גדולי המשקיעים בכל הזמנים.

קהל יעד: מתאים לאלו המעוניינים לבצע השקעות לטווח ארוך ולבנות תיק נכסים פיננסים יציב.

היקף הקורס:
הקורס יערך במתכונת אקדמית ויתפרס על פני 8 מפגשים שבועיים. כל מפגש יימשך ארבע שעות אקדמיות.

שעות: 17:30-20:30

קורס מעו"ף - אופציות וחוזים עתידיים

מסחר באופציות מעוף וחוזים עתידיים הפך להיות פופולרי ביותר בשנים האחרונות. סגנון המסחר הוא האינטנסיבי ביותר ודורש מומחיות גדולה. זהו סוג מסחר מרגש ומרתק הדורש התמקצעות ביחד עם חדות מחשבה ומשמעת במסחר.
בצד התשואות הגדולות קיימת חשיפה לסיכון. על מנת להרוויח במסחר באופציות מעו"ף באופן סיסטמתי יש צורך בקורס זה המקנה את היכולת לבנות אסטרטגיות מסחר שמותאמות לכל מצב שוק.
הקורס נותן דגש על שימוש באופציות להגנה על תיק ההשקעות המנוהל.

נושאי המפגשים: מדד המעוף, אופציות CALL ואופציות PUT , חוזים עתידיים.

קהל יעד: מתאים  למי שמעוניין להיות סוחר באופציות, נגזרים וחוזים עתידיים, ולמי שרוצה ללמוד להגן על תיק ההשקעות מפני תנודות בשוק ההון באמצעות אופציות הגנה.

היקף הקורס:
הקורס יערך במתכונת אקדמית ויתפרס על פני 8 מפגשים שבועיים. כל מפגש יימשך ארבע שעות אקדמיות.

שעות: 17:30-20:30

קורס ניתוח טכני ומסחר יומי
 
קורס זה מכשיר את אלו המעוניינים להפוך לסוחרי יום. מסחר יומי הוא מסחר אשר מנצל הזדמנויות ועיוותים בשוק במהלך יום המסחר, ומאפשר ליהנות ממרווחים קטנים להשגת רווחים. המסחר הינו אינטנסיבי ביותר ודורש מומחיות גם באסטרטגיות ניתוח טכני וגם בהכרת הפסיכולוגיה של השוק.

נושאי המפגשים: ניתוח גרפים, נרות יפנים, מיפוי הזדמנויות שוק, ניתוח טכני בסיסי ומתקדם, ניהול סיכוני השקעה, זום אין-זום אאוט בגרף, תבניות מחיר, בניית תבניות מסחר וקבלת החלטות.

קהל יעד: מתאים למי שמחליט כי ברצונו להפוך לסוחר בשוק ההון. למי שמחפש לפעול באופן שוטף מול מערכת המסחר, לבצע פעולות רבות במהלך החודש ובטווחי זמן קצרים. למי שמוכן לקחת סיכונים מחושבים, ומחפש את התשוקה והאקשן שבמסחר.

היקף הקורס:
הקורס יערך במתכונת אקדמית ויתפרס על פני 8 מפגשים שבועיים. כל מפגש יימשך ארבע שעות אקדמיות.

שעות: 17:30-20:30


משך
הלימודים

תעודה /
הסמכה

תנאים

סטאג'

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765