ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג המרכז האקדמי פרס?
השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי פרס יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


המרכז האקדמי פרס באנר

חזרה למסלולי לימוד

תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות

מבנה
הלימודים

תוכנית הלימודים במדעי ההתנהגות מהווה הכשרה העונה על הצורך המתגבר באנשי מקצוע מעולים בעלי ידע שיטתי וסדור בתחומי הפסיכולוגיה והסוציולוגיה. בין נושאי הלימוד: פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, תיאוריות בסוציולוגיה, שיטות מחקר , תרבות וחברה, פסיכולוגיה התפתחותית, החברה הישראלית.

התכנית זהה במתכונתה לתכנית הלימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה ולתואר ראשון בסוציולוגיה ומאפשרת לבוגריה להגיש מועמדות ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה או סוציולוגיה.

ייחודה של התכנית במרכז האקדמי פרס הוא בכך שכל סטודנט במרכז זוכה להנחייה וליווי אישי של "פרופ´ אישי", שהוא אחד המרצים הבכירים במרכז. הפרופ´ האישי מנחה, מייעץ ומלווה את התקדמותו האקדמי של הסטודנט למשך כל הלימודים לתואר.

מיישמים בקהילה
ייחודה של תכנית הלימודים הוא בכך שהיא משמרת את הקשר של הלומד עם הקהילה תוך מתן מימד של הבנת התנהגות בסביבה על סמך התיאוריות האקדמיות. על פי גישה זו נשלחים הסטודנטים בשנת הלימודים השלישית לפעילות התנדבותית במסגרות שונות בקהילה. פעילות זו מבוססת מצד אחד על לימודיהם ומצד שני מחזקת את מעורבותם האישית בחברה הישראלית.
סגל המורים
סגל אקדמי מבכירי המרצים בארץ - אנשי הסגל האקדמי במרכז נמנים עם בכירי החוקרים והמרצים מהאוניברסיטאות בארץ.
המרכז האקדמי פרס מוכר על ידי שרת החינוך התרבות והספורט ´כמוסד להשכלה גבוהה´ על פי חוק קליטת חיילים משוחררים, התשנ´ד 1994. :הערות ומידע נוסף 

משך
הלימודים

3 שנים

3 פעמים בשבוע
בוקר /ערב
הגשמה פעמיים

08:00-13:00
17:00-22:00

תעודה /
הסמכה

תואר ראשון (B.A.) במדעי ההתנהגות.

* פועל בהכרה של המועצה להשכלה גבוהה

תנאים
בגרות מלאה בממוצע 90 מן המניין
בגרות מלאה ממוצע 80-89 על תנאי סמסטר א´
מתחת לציון של 80 יתקבל על סמך וועדת קבלה.
סטאג'

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765