ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג ביה´´ס למשחק ובידור בהנהלת ענת ברזילי?
השאר פרטים ונציג ביה´´ס למשחק ובידור בהנהלת ענת ברזילי יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


ביה´´ס למשחק ובידור בהנהלת ענת ברזילי באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס משחק מול מצלמה

מבנה
הלימודים

קורס שהוא הדלת שלך לתעשייה, ובו מלמדות המלהקות הראשיות בארץ, הבמאים המובילים, ושחקנית מובילה בתחום התיאטרון, הטלוויזיה והקולנוע בארץ. ההכרות האישית איתם והעבודה המשותפת במשך חודשים פותחת דלת לתעשיית הבידור בארץ ומאפשרת חשיפה אשר אחרת לא הייתה אפשרית. גם מבחינה אמנותית וגם מבחינה מקצועית, זוהי אפשרות להציג בפניהם את עצמכם וכשרונכם ולקשור קשרים חיוניים בתעשייה, וכן לתרגל עבודה אינטנסיבית מול מצלמה.
 
מקום הלימודים
תל אביב
 
מתכונת הקורס
שבעה עשר מפגשים, בני  5 ש"ל כ"א, בין המורים הבמאים אהרון קפלן (נשות הטייסים), ינקול גולדווסר (מעורב ירושלמי) המלהקות גלית אשכול (רמזור, יחפים) והילה יובל (סרוגים, הפוך, בופור), והשחקנית עינת ויצמן (הפוך, מבצע סבתא, אהבה קולומביאנית)
 
קהל היעד
שחקנים, זמרים, וכל מי שרוצה ללמוד ויש לו ניסיון משחק, להופיע או להנחות מול מצלמה. מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

נושאי הלימוד
דימוי המצב שבו יעמדו התלמידים ב"עולם האמיתי" בהפקות סדרות דרמה לטלוויזיה בישראל במסגרת קוצר זמן כרוני; אין זמן רב להסברים, אין זמן רב לחזרות. בנית הדמות על פרטיה לא תיעשה על סט הצילומים. על מנת להצליח אמנותית וגם מקצועית השחקנים חייבים ללמוד לשאוב כמה שיותר אינפורמציה ותובנות על הדמות עוד לפני ההפקה בפועל - לצילומים השחקנים צריכים לבוא עם תובנות שהם כבר הסיקו ולאחר שעבדו בבית על הדמות ואפיוניה – שפת גוף, מבטא, עולם פנימי, פחדים, שאיפות וכו´.
בין השאר יתרגלו החשקנים בקורס סצנות מהסדרה מעורב ירושלמי. השחקנים מצוותים לתפקידים השונים ומבצעים 2-3 חזרות + צילום בווידאו של הסצנה מכמה זוויות.
- עשה ואל תעשה באודישנים - כללים וטיפים
- עשה ואל תעשה על סט הצילומים - חוקים וטיפים
- הדמות שאני משחק - מי אני?  מה המניעים, המטרה והמכשול של הדמות
- תרגול של משחק מול מצלמה, תוך כדי צילום, קבלת טיפים והערות

משך
הלימודים

 

תעודה /
הסמכה
 
בגמר הקורס כל תלמיד מקבל את הסרטונים שצולמו במסגרת הקורס לתיק עבודות
תנאים
אודישן – קטע בן 2 דקות + קורות חיים מול מצלמה
סטאג'

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765