ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה ?
השאר פרטים ונציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


האקריו קמפוס רמת גן חיפה  באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס הגנת סייבר ואבטחת מידע

מבנה
הלימודים

מבנה הלימודים
מיוחד לאנשים שאפתנים שרוצים להיכנס לעולם הגנת הסייבר ואבטחת מידע!
מסלול חדשני המציע לימודי הגנת סייבר ואבטחת מידע המבוסס על הטכניקות של יחידת 8200.
מדוע כדאי לכם ללמוד הגנת סייבר ואבטחת מידע ?

קורס מיון | 26 שעות אקדמיות: בשלב זה נלמדים תכני המבוא והבסיס של הקורס, על מנת לבדוק את התאמתך לתחום הסייבר ואבטחת המידע ובסיומו תתקיים בחינה. עברת את שלב המיון? אתה מתחיל את הקורס המורחב. לא עברת את שלב המיון? דמי קורס המיון יוחזרו אליך.

התחייבות חוזית לעבודה | עברת את קורס המיון? בכניסה לקורס המורחב ייחתם עמך חוזה למציאת עבודה בהתחייבות.
תכנים איכותיים ומעשיים | לימוד מעמיק של עולם ההגנה והיכרות עם עולמות ההאקינג וההתקפה – מתודולוגיות למידה יישומיות ופרקטיות - שיטות אימון צבאיות מהשטח.

התנסות מעשית על אירועים אמיתיים שהתרחשו "בזמן אמת" | התנסות Hands - On על גבי מערכי הגנה סימולטורים של מתקפות מוכרות בתעשייה והגנה מפניהם על גבי פלטפורמת .Labs פלטפורמה ייחודית המאפשרת תרגול ולמידה של מתודולוגיות תקיפה והגנת סייבר בכל זמן ומכל מקום. המערכת פותחה על ידי יוצאי יחידת 8200 עם טכנולוגיות ושיטות עבודה של יחידת 8200.
מסלול הכשרה שפותח על-ידי בוגרי יחידת 8200 | המסלול נבנה על ידי מיטב המוחות המובילים את תעשיית הסייבר בארץ ובעולם. בעלי ניסיון פרקטי ומעשי מהשטח. התרגולים והלמידה מבוססים על שילוב של טכניקות למידה שהוכחו כיעילות ופרקטיות ביחידת 8200.
למידה אונליין בקצב שלך | ללמוד בקצב שלך בלווי מפגשים קבועים עם מדריך מקצועי שמלווה את הקבוצה.
לומדים בראש שקט | קרן שכ"ל מאפשרת לסטודנטים של HackerU ישראל פריסה נוחה של שכר הלימוד ל-60 תשלומים ללא ריבית.
מסלול המתאים לאנשים שעובדים ומעוניינים בהסבה מקצועית | מסלול הכולל למידה עצמאית ובקבוצה המאפשר גמישות - שילוב של עבודה ולימודים.
לומדים בכיף | שילוב של ידע מקצועי עם למידה חווייתית על ידי חידונים, תשבצים, חידות הגיון ועוד.
מסלול הכולל הכנה להשתלבות בשוק העבודה | הקורס כולל מודול הכנה לראיונות עבודה, כתיבת קורות חיים ובניית פרופיל לינקדאין.
מאפס ניסיון למקצוען בתחום | ההכשרה מבוססת על ה-Cybersecurity Bootcamp - פלטפורמת הלמידה הייחודית שזוכה להצלחה רבה ברחבי העולם, בין היתר בזכות שיטת לימוד המשלבת בין היתרונות שבלמידה מקוונת לבין היתרונות שבהנחיה פרונטאלית. מיליוני אנשים ברחבי העולם הגיעו בעזרתנו From Zero to Hero - מאפס ידע וניסיון, לתפקידי כניסה בסייבר.
נוחות מרבית – ניתן ללמוד את הקורס אונליין או במרכז הלימודים של האקריו הממוקם ברמת גן.

משך
הלימודים
26 שעות - שלב המיון
336 שעות – השלב המורחב
תעודה /
הסמכה
• תעודת בוגר קורס מגן סייבר ואבטחת מידע מטעם חברת HackerU ישראל ו-ThriveDX SaaS מקבוצת ThriveDX העולמית.
• הכנה לבחינת ההסמכה Cyber First Responder – CFR של חברת CertNexus.
• המסלול מהווה בסיס להכנה לבחינת ההסמכה Security+ של חברת CompTIA.
• ישנה הטבה ייחודית לבוגרי המסלול המעוניינים לגשת לבחינה בסיום הקורס והנחה על ספר הבחינה.
תנאים
על מנת להתקבל ללימודי הגנת סייבר ואבטחת מידע בהאקריו יש להגיע לאחד ממרכזי הלימודים לפגישת ייעוץ עם אחד מיועצי הלימודים המקצועיים של החברה. הפגישה נועדה לפרוש בפניך את כל האפשרויות מבחינת מסלולים, מלגות, התחייבות ועוד.
לאחר הפגישה, הנך מוכן ומזומן להתחיל! על מנת לעזור לך להחליט באופן סופי, פתחה האקריו שלב מיון האורך כ-26 שעות לימוד אקדמיות החושפות בפניך את תכני היסוד של עולם הגנת הסייבר ואבטחת המידע. מרגיש שאינך מתחבר לקורס? לא מעוניין להמשיך איתנו? קבל את שכר הלימוד בגין שלב המיון בחזרה במלואו.
במידה ועברת את שלב המיון בהצלחה, תצא לדרך בקורס המורחב ובנוסף תחתום על חוזה למציאת עבודה. הקורס המורחב מורכב מ-636  שעות אקדמאיות. במהלך המסלול הלימודים המלא לומדים את התכנים הבאים: ניהול רשתות, יסודות הסייבר, ניתוח תוכניות זדוניות, ניתוח מגמות. והכי חשוב – פרויקט סיום קבוצתי שיכין אותך להשתלבות בתעשייה.
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765