ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס חוויית משתמש

קורס חוויית משתמש

אם נכנסתם לאתר, שיחקתם במחשב הורדתם אפליקציה, או השתמשתם בכל תוכנה כלשהי, הדבר הראשון שאתם תצפו לו הוא שהממשק עצמו יהיה נוח למשתמש, מזמין ויספק מראה חדשני. כל דרישות אלה ועוד, הם למעשה הנתונים אשר מעסיקים את אנשי המקצוע העוסקים בתחום חוויית המשתמש. חוויית המשתמש כוללת כל אספק שיוצר אצל המשתמש תגובה. מטרת חווית המשתמש היא לגרום לגולש\שחקן\לקוח לחזור ולהשתמש במוצר עוד ועוד ואף להמליץ ולפרגן בביקורות חיוביות, דבר שיעלה את הפופולאריות ויעודד שימוש של משתמשים רבים. למעשה, עבודתם של אנשי המקצוע תקבע האם המוצר יצליח או ייכשל שכן גם אם מדובר במוצר שיכול לספק שירות מעולה והממשק שלו אינו נוח למשתמש, אחוזי ההצלחה שלו יירדו פלאים. אם גם אתם התעניינתם בנושא ורוצים דעת עוד והיכן ניתן ללמוד על התחום, כאן בפורטל לימודים הכנו לכם את כל המידע המקיף אודות הקורס מתנאי הקבלה ועד אפשרויות התעסוקה של בוגרי הקורס. לכל מידע נוסף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות פורטל לימודים באמצעות הטלפון או על ידיד השארת פרטים ואנחנו כבר נעשה את השאר ואף נקשר אתכם למוסדות הלימוד הרלוונטיים. בהצלחה.


לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס חוויית משתמש

קצת מידע על קורס חוויית משתמש

מה זה חוויית משתמש?

המונח חוויית משתמש עוסקת בפשטות בחוויה שחווה הגולש בזמן פעילותו במערכת, שירות או המוצר, בין אם מדובר באתר, אפליקציה או תוכנה. בשפה המקצועית חוויית המשתמש נקראת UX והיא מושפעת בעיקר מהממשק בו הוא משתמש שנקרא UI. המונח עצמו נטבע לראשונה על ידי דונלד נורמן באמצע העשור האחרון של המאה ה-20. בעבר, אנשי המקצוע עסקו בעיקר בממשק משתמש לצורך השגת מטרה כלשהי, אך בשנים האחרונות החלו להבין כי ממשק המשתמש מהווה רק חלק קטן מכל חוויית המשתמש אשר מושפעת גם מארכיטקטורת המידע, העיצוב, שיווק, אסטרטגיה, טכנולוגיה ואף גם ההיבטים האנושיים, הרגשיים והתחושתיים. חוויית משתמש טובה חוסכת לחברה לעסוק ולהשקיע בניהול המידע ובשנים האחרונות הבינו כי תחום חוויית המשתמש הפך לאבן דרך בכל פתרון מחשובי ופתרונות ניהול ידע וכיום הוא כבר נתפס כמרכיב קריטי והכרחי. מרכיבי חוויית המשתמש מתחלקים למראה (הפונקציות הקיימות באתר), אמינות (העברת מידע מהימן למשתמש), התחדשות (עדכון שותף של התוכן באתר), שקיפות (אפשרות לבחון את אמינות המידע באתר), נגישות (הנגשת המידע לגולש בצורה נוחה ופשוטה שתתאים למגוון האוכלוסיות), אסתטיות (המראה הכללי של האתר והיותו נעים לגולש), נוחות (האפשרות של הגולשים להגיע לאתר ממגוון דפדפנים ורזולוציות), קלות והתמצאות (מדית הקלות שבה ניתן למצוא את המידע המבוקש), הניווט באתר (עקביות בין דפי האתר ואפשרויות ניווט בעלות היגיון), ולבסוף הצגת מידע בעל ערך איכותי (התאמת המידע לצורכי קהל היעד).

קורס חוויית משתמש

על מנת שהגולשים יהיו מוכנים להשתמש במוצר, תפקידם של אנשי המקצוע הוא לדאוג כי חוויית המשתמש שלהם תהיה מעולה. וקיום כל עסק המחזיק אתר אינטרנטי למען קהל הלקוחות שלו, מחפש איש מקצוע שיוכל לבקר ולייעל את חוויית המשתמש במטרה שזה ירחיב את קהל הלקוחות החדש ויישמר את הלקוחות הקיימים. לשם כך קיים היום קורס חוויית משתמש, בו לומדים הסטודנטים כיצד מאפיינים את חוויית המשתמש בכל הערוצים על מנת לשמור על קשר עם הלקוח ולגרום לו לשוב ולגלוש באתר או אפליקציה ועוד. הלימודים נעשים במסגרת כזו שהסטודנטים לומדים מהם הצרכים של הגולשים, מתי הם משתמשים במוצר, למה, איך ואיפה. הקורסים במקצוע זה הם קורסים מקצועיים, שמועברים על ידי אנשי מקצוע עם ניסיון וותיק בענף ושותפים בעצמם לחקירת המקצוע. כמו-כן, מכיוון שמדובר בתחום שבוחן את ההסתכלות האנושית, יחד עם הבנת הסביבה והגישה הממוחשבת, הלימודים עצמם כוללים את ההתייחסות לגורמים הללו, לפונקציות ולאינטגרציות המתאימות לכל מקרה ספציפי. במהלך הקורס, הסטודנטים יוכשרו להבין את חוויית המשתמש לעומק, וירכשו כלים לבניית אתרים שיענו על כל הצרכים של הגולשים על מנת ליצור חווייה מוצלחת ונכונה. הקורס חוויית משתמש כולל ידע עיוני רב, בשילוב עם סימולציות וסדנאות מעשיות של כל סטודנט כשבסופו הם נדרשים להגיש פרויקט גמר אישי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים חוויית משתמש


תכני הלימוד בקורס חוויית משתמש

נושאי הלימוד בקורסים השונים משתנים בהתאם למוסדות הלימוד ומערכת השעות שהם בוחרים לעבוד לפיה. עם זאת, ברוב המקרים תכני הקורסים דומים זה לזה, בייחוד בתכני הלימוד הבסיסיים ועוסקים בנושאים כגון: יסודות הממשק האפקטיבי, מסמכי אפיון, הבנת עולם חוויית המשתמש, שיטות לבדיקה, תהליכי עבודה באפיון ממשקים, מערכות ואתרים, עיצוב מונחה משתמשים, אפיון ממשק נייד, ממשק המשתמש, ניתוח תפקיד, ארכיטקטורת מידע, ויזואליזציית מידע, עיצוב תצוגות, בדיקות שמישות, אפיון ל-Web ובאמצעות פאוורפויינט, מתודולוגיית אפיון בין ובתוך פלטפורמות, עיצוב רספונסיבי, פרוטוטיפינג, מבוא למובייל, חשיבה יצירתית, אפיון לסמארטפון,Desktop Design Patterns, Gamification, Axure, דפי נחיתה, התאמה למובייל, ארכיטקטורת מידע ועוד. אופן הלימודים נעשה במסגרות של שיעורים עיונייים והתנסויות מעשיות לצבירת ידע מקצועי.

איפה מתקיימים הלימודים בארץ:

מכיוון שמדובר בתחום שייך לענף ההיי-טק, הקורסים לא קיימים בכל עיר בישראל, אלא מתמקדים בעיקר בערים הגדולות, בהם ישנם גם סביבצת עבודה הייטקיסטית. ניתן למצוא מגוון מוסדות לימוד שמתמקמים באזור הצפון בערים חיפה והסביבותיה, ובעיקר במרכז, שם ניתן למצוא מגוון מוסדות (המתאימים גם לציבור הדתי והחרדי) בערים רמת גן, ראשון לציון וחולון.

להלן מגוון מוסדות הלימודים המציעים קורס חוויית משתמש:

HACKERU - כשתבדוק, תבין! - הלימודים מתקיימים ברמת גן
מנטור – המכללה למקצועות העיצוב הגרפי, לצילום , גרפיקה ועיצוב למדיה דיגיטלית - הלימודים מתקיימים ברמת גן
מכללת תפנית מקבוצת פאר - בוחרים בדרך המקצועית - הלימודים מתקיימים בראשון לציון וחולון
תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית - הלימודים מתקיימים בחיפה
נטקראפט - בואו ללמוד מהידע והנסיון המעשי שלנו - הלימודים מתקיימים בבני ברק

קהל יעד לקורס חוויית משתמש

קורס חוויית משתמש מחולק למעשה לשני סוגי מועמדים המעוניינים ללמוד את התחום. תחילה, הקורס פונה לקהל הרחב אשר מעוניין לעשות את דריסת הרגל הראשונה שלהם בענף ומעוניינים ללמוד מקצוע חדש. ציבור מועמדים זה יהיה כמובן נדרש לעמוד בתנאי הקבלה. סוג המועמדים השני הוא כמובן מועמדים המגיעים עם ניסיון כלשהו בענף ההייטק, בין אם מדובר במנתחי מערכות, מנהלי מוצר ופרויקטים, בוני אתרים, מעצבים גרפיים, כתבים טכניים, מתכנתים, אנשי שיווק, אנשי תוכן ומקדמי אתרים. 

תנאי הקבלה לקורס חוויית משתמש 

תנאי הקבלה יכולים להשתנות ממוסד אחד למשנהו ובדרך כלל דורשים מהמועמדים המגיעים ללא ניסיון לעמוד בסף של 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה לצורך בדיקת התאמתו של המועמד למסלול הלימודים. למועמדים המגיעים מענף ההיי-טק, תנאי הקבלה מקלים יותר מכיוון שברור שהם בעלי יכולות מסויימות המתאימות לתחום והם נדרשים לעבור רק ראיון קבלה. הקורס גם מתאים לאנשי SEO, ומעצבי אתרים.
 
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים חוויית משתמש


משך הלימודים לקורס חוויית משתמש

אורך הלימודים בקורס חוויית משתמש משתנה גם הוא לפי מערכת הלימודים של כל מוסד ומוסד. בממוצע, אורך הקורס עומד על כ-120 שעות אקדמאיות ונע בין 16 ל20 מפגשים לימודיים. השיעורים מותאמים בעיקר לאנשים עובדים ולכן נלמדים במתכונת של לימודי ערב, פעמיים בשבוע.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס חוויית משתמש

בוגרי הלימודים שבסיום הלימודים יקבלו את תעודת הגמר "מעצב חווית משתמש", מטעם המוסד בו למדו, עומדים בפני אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות בשל העובדה הפשוטה כי כמעט כל עסק היום מחזיק אתר אינטרנטי לשיווק המוצר הספציפי שהוא מייצר, גם אם מדובר במסעדות שרק משווקות את המסעדה והתפריטים שלהם. בנוסף לכך, לבוגרי הקורס חוויית משתמש יש כמובן פתח להיכנס למגוון חברות דוגמת חברות לפיתוח , חברות שבונות אתרי אינטרנט, משרדי פרסום, חברות תוכנה, חברות לפיתוח אפליקציות ועוד.

לימודי המשך לבוגרי קורס חוויית משתמש

בדומה לאנשי המקצוע אשר מעוניינים להרחיב את לימודים והידע שלהם ובחרו ללמוד קורס חוויית משתמש, כך גם בוגרי הקורס אשר נכנסים לראשונה לענף זה, יכולים להמשיך את לימודיהם במגוון נושאים ותפקידים על מנת להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהם. בגורים רבים בוחרים בפעולה זו וממשיכים ללמוד נושאים כגון: בניית אתרים, עיצוב אתרים, טכנאי מחשבים, פיתוח לסמארטפונים, בודקי תוכנה QA, פיתוח לאייפון, CISO, MCSA, אבטחת מידע, עיצוב גרפי, רשתות, מערכות מידע, תכנות, קידום אתרים, גרפיקה, אנימציה, מולטימדיה ועוד. אחרים בוחרים ללכת ללימודים אקדמיים וללמוד תואר ראשון במדעי המחשב, הנדסת תוכנה, מערכות וטכנולוגית מידע, תקשורת חזותית ועוד.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס חוויית משתמש
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

18 מסלולים

מפת הגעה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765