ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס חשבי שכר

קורס חשבי שכר

בכל ארגון או חברה עסקית זקוקים לאנשי הנהלת חשבונות מקצועיים ומיומנים על מנת להבטיח כי התפוקה תישאר יעילה ורווחית, וכמובן גם תעמוד בדרישות רשויות המיסוי והחוק. לכן, אנשי הנהלת החשבונות נדרשים להתמודד עם מגוון תקנות וחוקים, על בסיס התמקצעות בתחומים שונים כאשר אחד מתחומים הללו הוא חשבות שכר. במסגרת תחום זה מתבצע הטיפול השוטף בניהול חשבונות החברה או העסק בכל הקשור לזכויות עובדיהם ושכרם. תפקיד חשב השכר הינו מבוקש בשוק העבודה זה מספר שנים, בין היתר לאור החובה בחוק על כל חברה המעסיקה עובדים לעשות שימוש בשירותי אנשי המקצוע בסיוע להתייעלות פעולות החברה. לשם כך קיים קורס חשבי שכר המכשיר את אנשי המקצוע הבאים בתחום ומאפשר להם ללמוד את כל המידע אודות התחום על מנת שיוכלו לעבוד לאחר מכן בשוק העבודה במגוון התפקידים הנדרשים. לכל מידע אודות התחום והקורס תוכלו להשאיר פרטים בטפסי "צור קשר" וצוות פורטל לימודים ייצור עמכם קשר במהרה. כמו-כן תוכלו גם להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת מידע ראשוני בחינם אודות מסלולי הלימוד והמסודות הרלוונטיים לתחום. 

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס חשבי שכר

קצת מידע אודות קורס חשבי שכר

חשבי שכר

חשבות השכר הוא מקצוע מרכזי וחובה בכל עסק וארגון משום היותו אמון על הנפקה סדירה של תלושי שכר עבור עובדי הארגון. חשב השכר נדרש לעבוד מספר רב של שעות, להיות בעל רגישות גבוהה לפרטים  ובקיא ברכיבי השכר השונים אשר מרכיבים את משכורתו של העובד (החל מחובותיו של העובד כלפי המדינה ועד לזכויותיו הסוציאליות) על מנת שיוכל לבצע את עבודתו כראוי. התפקיד נתון לפיקוחה של לשכת רואי החשבון בישראל והיא זו שמתנה את תחילת העבודה של כל איש מקצוע בצליחת בחינות הרישיון הרשמיות. את הבקיאות בתקנות רוכשים חשבי השכר במסגרת קורס חשבי שכר, המכין את הסטודנטים לקראת בחינות לשכת רואי החשבון תוך התנסות מעשית כבר בזמן המסלול.

למי מיועד קורס חשבי שכר ומהם תנאי הקבלה?

קורס חשבות שכר מתאים עבור אנשים המעוניינים לעשות את הצעד הראשון בתחום הנהלת החשבונות, אך מתאים גם עבור אנשי מקצוע כגון: אנשי כוח אדם, מנהלי חשבונות, ומנהלים שכר וכספים. מבחינת תנאי הקבלה בתחום, על מועמדים המעוניינים להירשם למסלול הלימודים של קורס חשבי שכר, נדרש להציג תעודה של 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה מול נציגי המוסד לצורך בדיקת ההתאמה לתפקיד.

תוכנית הלימודים בקורס חשבי שכר

תוכנית הלימודים בקורס חשבי השכר היא די קבועה בין שלל המוסדות הקיימים בארץ שכן כולם מכינים את הסטודנטים לבחינה הממשלתית ומפוקחים על ידי לשכת רואי החשבון בישראל. במהלך קורס חשבות שכר ילמדו הסטודנטים מידע רחב אודות מדרגות המס לפי חישוב חודשי מצטבר, מיסוי קופות גמל, הכנסות פטורות, הוצאות מוכרות ועודפות, מיסוי בינלאומי, מס שכר ומס מעסיקים, הוראות ניכוי, הליכי שומה וגביה, עדכוני חקיקה ופסקי דין, ניכוי, חוק מס הכנסה, קרנות פנסיה, חוזי תעסוקה, הנפקת תלושי שכר בתוכנות מחשב ייעודיות, חוק ביטוח לאומי, מס בריאות, הסכמים פרטיים והסכמים קיבוציים, השתלמות וקופות גמל, טפסים למילוי עובד, מדרגות מס, מס מעסיק, ביטוח פנסיוני ועוד נושאים רבים ההכרחיים לשם תפקודו השוטף והיום יומי של החשב. אורכו של הקורס עומד על כארבעה חודשים (זמן קצר יחסית), ומכילים כ-150 שעות לימודיות המתפרשות על גבי כ-30 מפגשים, כשלאחר סיום הלימודים הבוגרים אשר עברו בהצלחה את כל דרישות הקורס ומבחני ההסמכה של לשכת רואי החשבון, מקבלים תעודות הסמכה מטעם הלשכה והמוסד בו למדו והם יכולים להשתלב במהרה בשוק העבודה במשרה המתאימה למידותיהם החל מהפקה ועיבוד תלושי שכר עבור עובדי העסק או החברה, דרך  דיווח על העברות השכר למול המוסדות הרלוונטיים, ועד להפרשות לקרנות השתלמות, קופות גמל וביטוח מנהלים לפי מימוש התנאים הסוציאליים של כל עובד.
 

קבלת רישיון בחשבות שכר

כאמור, הבוגרים אשר מסיימים את הקורס חשבי שכר מקבלים תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו, אך הם נדרשים לעבור את בחינת הרישוי הנערכת מטעם לשכת רואי החשבון בישראל. משך הבחינה הינו 3 וחצי שעות והיא מחולקת לחלק מעשי וחלק עיוני. במבחן העיוני נבדקים כלל הנבחנים על נושאי ביטוח לאומי, תחיקות שונות בתחום, זכויות וחובות סוציאליות, מס הכנסה ועוד. בעוד שמבחן המעשי נבחנים הבוגרים על מגוון תוכנות חשבות השכר הקיימות היום במשק. על מנת לעבור את הבחינה בהצלחה וקבלת הרישיון הרשמי, נדרשים הנבחנים לקבל ציון מינמאלי של 60 ומעלה.

אפשרויות עבודה לבוגרי קורס חשבי שכר

חשבות השכר נחשבת לאחד מהמקצועות החמים והמבוקשים היום בשוק העבודה. לכן, מוסדות לימודים רבים, מציעים קורס חשבי שכר על מנת לענות על הביקוש ההולך וגובר בשוק העבודה לאנשי מקצוע. לתחום מגוון יתרונות כאשר אחד מהם שמדובר בתחום אשר יש לו דרישה תמידית שכן בישראל כל עסק חברה או ארגון מחויבים לעבוד עם חשב שכר שתפקידו יהיה לנפק ולהכין את תלושי השכר של העובדים בכל התחומים. בשל כך, אנשי המקצוע יכולים להשתלב בכל התעשיות הקיימות במשק הישראלי החל מהמגזר הפרטי, המגזר הציבורי, מפעלים, חברות הייטק, מוסדות הבריאות, תחום המסעדנות ומגוון רחב של עסקים פרטיים שונים. כמו-כן חשבי שכר יכולים להשתלב כשכירים בחברות אשר מספקות שירותים ספציפיים של הנהלת חשבונות עבור מגוון משרדים בינוניים וקטנים, או כחשבי שכר עצמאיים המספקים את שירותיהם למגוון לקוחות ועסקים פרטיים.
 

שכרם של חשבי השכר

המשכורת הבסיסית של אנשי המקצוע לא נחשבת לגבוהה במיוחד ועומדת על ממוצע של כ-6,500 ש"ח. עם זאת, התחום מספק מקצוע יציב עם נתיבי התקדמות קבועים למגוון אפיקים ניהוליים ועם צבירת הוותק נכונה, משכורתם של חשבי השכר יכולה להגיע גם לכ-10,500 ש"ח. 
 

מדוע כדאי ללמוד קורס חשבי שכר

קריירה יציבה בשוק העבודה - אחד הפרמטרים המרתיעים ביותר בשוק העבודה אשר מעלה חשש בקרב עובדים הוא היציבות של המקצוע והביקוש לעובדים בתחום. בעולם הדינמי בו תפקידים עולים ויורדים, מקצועות רלוונטיים רבים היום הולכים ומאבדים מערכם ככל שעוברות השנים אך עם זאת, תחום חשבות השכר מצליח לשמור על דרישה גבוהה בשוק ובוגרים רבים זוכים למצוא עבודה מהירה בתקופת המעבר בין הלימודים אל החיים האמיתיים.

ניסיון תעסוקתי אינו בגדר חובה -
ניסיון תעסוקתי הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר עבור מעסיקים כאשר הם בוחנים קורות חיים של בוגרים רבים בכל תחומי הלימוד הקיימים בשוק. אך בניגוד למקצועות כגון, צילום, אלקטרוניקה, טכנאות ועוד, במקצועות האדמיניסטרטיביים כגון חשבי שכר, מקומות עבודה רבים מוכנים לאפשר לבוגרים אשר עדיין לא צברו ניסיון מעמיק להתקבל לעבודה ולצבור ידע יקר שיניב להם לא מעט תוצאות בהמשך הדרך משום שמקצוע זה הוא מקצוע אשר יכול לצמוח ולהתקדם מתוך הארגון העסקי.

פרקטיקה - קורס חשבי שכר מאפשר לסטונדטים (ולאחר מכן הבוגרים ואנשי המקצוע) לרכוש מידע יקר ערך בתוכנות חשבות השכר הפופולריות בשוק. הקורס מספק ידע תיאורטי ועיוני המאפשר לאנשי המקצוע להתמצאות בתחניקות העבודה השונות בעולם חשבות השכר, לצד תרגולים בסביבת עבודה ממוחשבת.

תנאי קבלה נוחים - רוב מוסדות הלימוד מתנים את ההרשמה ללימודים בתעודת 12 שנות לימוד ומעבר של ראיון אישי בלבד. עם זאת, חשוב להבין כי אין זה אומר שהלימודים אינם משמעותיים שכן מי שמגיע לקורס חייב להיות בעל יכולית אנליטית גבוהה ולהיות בעל יכולות מתמטיות גבוהות כדי באמת להצליח לאחר מכן בשוק העבודה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים חשבי שכר


משך לימודים קצר - קורס חשבי שכר נחשב לאחד מהקורסים הקצרים בעולם הלימודים ואינו מבזבז את זמנם של הסטודנטים. הוקרס מאפשר לכל הנרשמים לעבור הכשרה מהירה שבסיומה יהיו בעלי רישיון מוסמך ויוכלו להשתלב במהירות בשוק העבודה, לצבור ניסיון תעסוקתי ולבנות קריירה מרשימה בזמן שמתחריהם עדיין נמצאים בלימודי תואר אקדמי או הנדסאי.

מבחר מוסדות עצום - לקורס חשבי שכר יש את מספר המוסדות הגבוהה ביותר אשר מספקים את ההכרשה המקצועית. מוסדות כגון: דיפלומה, מכללת מישלב, מכללת רמת גן לימודי חוץ, מכללת אינטלקט אקדמון, מכללת אורנס לניהול, מכללת אור יהודה, מכללת פאר, הקריה האקדמית אונו, לימודי תעודה והמשך, המכללה למינהל ועוד, מציעים את ההכשרה המקצועית בסניפים הממוקמים רחבי הארץ החל מתל אביב, חיפה, באר שבע, אשדוד, ירושלים, ראשון לציון, הכפר הירוק, רעננה, ראש העין ופתח תקווה ועוד.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס חשבי שכר
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצוע, קריירה. עתיד.
IPC
מקצוע, קריירה. עתיד.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
קריירה במקצועות המבוקשים
MBC - המכללה לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
קריירה במקצועות המבוקשים
המכללה מלמדת ב: חצור הגלילית.

המסלול נלמד ב: חצור הגלילית.
your smart way to hitech
smart - משרד
your smart way to hitech
תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה
תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
בית ספר להנדסאים ומכללה טכנולוגית מובילה
המכללה הטכנולוגית נוף הגליל
בית ספר להנדסאים ומכללה טכנולוגית מובילה
המכללה מלמדת ב: נצרת עלית.

המסלול נלמד ב: נצרת עלית.
מכללה להכשרה מקצועית בחיפה והקריות, הלימודים נערכים בערב בלבד
המכללה הרב תחומית
מכללה להכשרה מקצועית בחיפה והקריות, הלימודים נערכים בערב בלבד
המכללה מלמדת ב: חיפה, קרית ביאליק.

המסלול נלמד ב: חיפה, קרית ביאליק.
המכללה לניהול - קמפוס נתניה
המכללה מלמדת ב: חדרה, נתניה.

המסלול נלמד ב: חדרה, נתניה.
המכללה לניהול ופיננסים
המכללה מלמדת ב: חדרה.

המסלול נלמד ב: חדרה.
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה לניהול וקריירה
הבית ללימודי תעודה והכשרה מקצועית
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

18 מסלולים

מפת הגעה
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול און ליין
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול באשדוד
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול חיפה
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול- קרית גת
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה הרב תחומית
מכללת השרון
המכללה הרב תחומית
המכללה מלמדת ב: כפר סבא.

המסלול נלמד ב: כפר סבא.
חשבונאות זה אנחנו!
מכללת חשב
חשבונאות זה אנחנו!
המכללה מלמדת ב: כפר סבא.

המסלול נלמד ב: כפר סבא.
קורסים והשתלמויות
מכללת כיוון
קורסים והשתלמויות
המכללה מלמדת ב: אשדוד.

המסלול נלמד ב: אשדוד.
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
מכללת מישלב
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
המכללה מלמדת ב: חיפה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, תל אביב.

מידע על
המכללה

64 מסלולים

מפת הגעה
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
רשת אורט
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
המכללה מלמדת ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: פתח תקוה, אילת, נתניה, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס חשבי שכר
מהו תפקידו של חשב שכר
מהו תפקידו של חשב שכר
מתעניינים בפיננסים אך לא בטוחים בדיוק מה זה חשב שכר? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר במקצוע ובמה שצריך לדעת לקראת הלימודים ...המשך
הביקוש הגובר לחשבי שכר
הביקוש הגובר לחשבי שכר
חשבות השכר אומנם לא מוכר בתור מקצוע מנצנץ, אך הוא מכיל בתוכו אחראיות גבוהה בכל עסק וארגון גדול. ועם החשיבות מגיע גם הביקוש לאנשי מקצוע איכותיים והשכר שחברות רבות מוכנות לשלם. ...המשך
הקורסים המבוקשים ביותר בתחום הכספים, ושירותי משרד
הקורסים המבוקשים ביותר בתחום הכספים, ושירותי משרד
העולם האדמיניסטרטיבי מהווה חלק חשוב מהחיים של כולנו. בין אם מדובר בניהול משרד, ניהול מחלקת הכספים, או ניהול פיננסי של העסק, מדובר בתפקידים שמצריכים אנשי מקצוע מהימנים והביקוש אליהם רק הולך וגדל. ובהתאם גם הקורסים המקצועיים. ...המשך
קורסים קצרים: כך תבנו קריירה
קורסים קצרים: כך תבנו קריירה
שוק העבודה הוא עשיר ומגוון ולכן אין זה פלא שכמו שישנן משרות הדורשות תעודת תואר ראשון, כך גם ישנן משרות המצריכות לא יותר מקורס מקצועי קצר. אם חיפשתם תכנית לימודים המתפרשת לכמה חודשים בלבד, כאן ריכזנו רשימה מסודרת על-פי מספר תחומי מפתח. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765