ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס בודקי תוכנה QA

קורס בודקי תוכנה

מקצוע בודק תוכנה – ( QA Quality Assurance)  הוא מקצוע בו נדרשים בעלי התפקיד לוודא את איכות המוצר עומד בדרישה המקורית של בעלי החברה, יזמי המוצר וכדומה לפי בדיקות שנעשות למוצר מדי יום. הבדיקות נעשות במחקר מקיף בו אנשי המקצוע חוקרים את נוחות השימוש, השירות הניתן בו, מהירות השירות ואיכות התוכנה. בקורס בודקי תוכנה QA לומדים הסטודנטים למאל את תפקידם על הצד הטוב ביותר ולפי כל הכללים המחמירים שכן מדובר בתפקיד הדורש מבעליו תשומת לב לפרטים הקטנים. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים לזהות באגים, תקלות קידוד, ניסוח בעייתי, תקלות גרפיות וכדומה וזוכים להכשרה מקצועית בראייה מערכתית לפי הסטנדרטים של תעשיית ההייטק. התעניינתם בקורס בודקי תוכנה ואתם מחפשים איפה ניתן ללמוד את המקצוע? בפורטל לימודים תקבלו את כל המידע אודות המקצוע והקורס המקצועי החל מתנאי הקבלה, דרך תכני הלימוד ומידע על מוסדות הלימוד עצמם ועד לאפשרויות התעסוקה של בוגרי הקורס. לכל מידע נוסף הנכם מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון שלנו ולשוחח עם מיטב יועצי הלימודים מחכים רק לכם. כמו כן, הנכם מוזמנים גם להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר ולסמן את מוסדות הלימוד הרלוונטים עבורכם וצוות היועצים שלנו כבר יידאג ליצור עמכם קשר במהרה.
תעודת זהות קורס בודקי תוכנה QA
תנאי קבלה
  • רמת אנגלית גבוהה
  • ידע בסיס בהפעלת יישומי מחשב ואינטרנט
  • ראיון אישי
  • מבחן קבלה
משך לימודים
  • נע בין 350 ל-385 שעות לימוד אקדמיות בממוצע ונפרס על פני כחצי שנה בממוצע.
שכר ממוצע
  • התחלתי 7,500 ש"ח
תכונות אופי
  • חשיבה יצירתית
  • ראייה מערכתית
  • קפדנות
  • שיטתיות
  • התמדה
  • סקרנות
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס בודקי תוכנה QA

קצת מידע על בודקי תוכנה QA

בודקי תוכנה הינם אנשי מקצוע שתפקידם הוא לוודא את איכות המוצר כשהוא עוד נמצא עוד בתהליכי פיתוח. המטרה היא להתחי בבדיקות המוצר עוד מתחילת הדרך על מנת לוודא כי הוא עומד במטרות היצרנים, מספק את השירות שתוכנן ומקבל את העיצוב המתאים לו ביותר. במהלך המחקר, בדוקי התוכנה נדרשים לספק ביקורות כתובות ומנומקות משולבות עם הצעות לייעול ושיפור המוצר, מיומנות אותה הם רוכשים ככל שהם מעורבים בתהליך היצירה. תפקידם של בודקי התוכנה למעשה מתחלק ל-2: החלק הראשון היא הבדיקה הפונקציונאלית, שהיא למעשה הבדיקה המוכרת של המוצר הסופי, והחלק השני היא הבדיקות של הממשק המפעיל את המוצר. הבדיקות הללו נקראות גם בדיקות לא פוקנציאונליות שהן בדיקות שעוסקות במאחורי הקלעים של המוצר ועוסקות בראייה מרחבית יותר שהצרכן אינו מודע אליה. מקצוע בודקי התוכנה נחשב למקצוע מצויין לאנשים שמבקשים להיכנס לענף ההייטק ומחפשים תפקיד ראשון שמספק גם אחראיות ההופכת את בעל התפקיד לחלק חשוב בצוות. המקצוע נחשב למקפצה טובה בתחום והוא מקנה לבעלי התפקיד ידע רב בתחום הפיתוח, הניתוח והשירות. ההכשרה המקצועית למקצוע זה נעשית במרבית המקרים באמצעות קורסים מקצועיים המכשירים את אנשי המקצוע העתידים לזהות באגים ותקלות, לבצע בדיקות ידניות בממשק הלוח, בדיקות ביצועים, עבודות קוד, לימודי פיתוח תוכנה ועוד.

קורס בודקי תוכנה QA

ההכשרה המקצועית של בודקי תוכנה QA נועדה להכשיר את הסטודנטים להיות חלק מהותי מתהליך הבטחת האיכות. הסטודנטים לומדים את תהליך הפיתוח מתהליך התכנון ועד השלבים הסופיים על מנת שיוכלו לדעת לזהות כיצד המתכנתים עבדו והיכן נעשתה טעות, או התפתח באג. כמו-כן הסטודנטים עוברים הכשרה בכל שיטות הבדיקה המוכרות ומתעדכנים בכל החידושים הקיימים בשוק כדי לאפשר גילוי של תקלות בזמן אמת ולמנוע הפסדים כלכליים לחברה. הסטודנטים לומדים להכיר את שיטות הבדיקה המתאימות לכל סוגי המערכות, האפליקציות ותוכנות ההפעלה ולומדים כיצד להתמקד בפרטים הקטנים ביותר כדי להצליח לזהות את מקור הבעיה שלפעמים עומדים על אות אחת בקידוד המוצר. ההכשרה המקצועית נחשבת היום להכשרה הכרחית, אותה דורשים המעסיקים שהמועמדים השונים יעברו. מדובר במעין חותמת מקצועית המספקת למעסיקים אישור כי מדובר באנשי מקצוע שמכירים את כל האספקטים של תחום הפיתוח והם יוכלו לזהות תקלות גרפיות, תקלות אדיו, בעיות בחווית משתמש, שגיאות בניסוחים ולמעשה יוכלו לוודא כי הרושם הראשוני שהמוצר משרה הוא רושם מקצועי ומעוצב המסוגל למשוך קהל גולשים, משתמשים וכדומה. היתרון הגדול בקורס המקצועי הוא שמדובר בקורס השומר על עידכון רציף עם כל החידושים הקיימים בענף במטרה להכשיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר וכמובן מספק להם הכשרה מעשית יחד עם שיעורים עיוניים העוסקים במהות הפיתוח על מנת שניתן יהיה להכיר את שפת המתכנתים, איתם הם יעבדו בשיתוף פעולה.

תכני קורס בודקי תוכנה QA

תוכנית הלימודים בקורס בודקי תוכנה QA מכינה את הסטודנטים למבחני ההסמכה החיצוניים של ארגון ISTQB. לכן, רוב מוסדות הלימוד מכשירים את הסטודנטים לפי דרישות הבחינה כאשר השינויים בין המוסדות נאמדים בכמות התוכן הנלמד לכל נושא. קורס בודקי תוכנה מועבר בשיעורים והרצאות עיוניות בשילוב התנסויות וסדנאות מעשיות העוסקים בנושאים כגון: מתודולוגיות בדיקה, שפות תוכנה, תקני איכות בינלאומיים, מבוא ל SQL, הבטחת איכות תוכנה, עקרונות האיכות, מחזור חיים של תוכנה, כלכלת האיכות, ציוד מדידה ובדיקה, SQA, בסיסי נתונים, מהות תפקיד מהנדס בדיקות, יסודות הניהול על פי עקרונות TQM, כתיבת סקריפטים, מסמכי דרישות, מתודולוגיות בדיקה, Unit Test, ניתוח מערכות, שימוש בכלי בדיקה אוטומטיים, בדיקות מובייל, תכנון בדיקות, תכנון ועיצוב בדיקות עפ"י דרישות, בדיקות מבוססות על ניתוח סיכונים ועוד.

איפה לומדים קורס בודקי תוכנה QA

של העובדה שמדובר במקצוע שיכול לספק לרבים את דריסת הרגל שלהם בתעשיית ההייטק, ישנו ביקוש גבוה בקרב הציבור לעבור את ההכשרה המקצועית ועם הביקוש נפתחו גם מוסדות לימוד רבים המעבירים את ההכשרה המקצועית ברחבי הארץ. עם זאת מדובר בתחום שעיקר המוסדו המקצועיים ממוקמים באזור המרכז בגוש דן וניתן למצוא אותו גם במוסדות לימוד בערים הגדולות של אזורי הדרום והצפון. להלן מגוון מוסדות הלימוד המעבירים את קורס בודקי תוכנה QA
אזור המרכז:
HACKERU, כשתבדוק, תבין - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
מכללת סלע, מובילים בהייטק - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בסניף תל אביב.
Ness college מכללת נס, טכנולוגיה לומדים רק מחברת הייטק – הלימודים מתקיימים בתל אביב ורחובות.
אזור הצפון: 
HACKERU, קמפוס חיפה - הלימודים מתקיימים בחיפה.
הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בחיפה.
מכללת אינטלקט אקדמון, חטיבת מנהל ותעשייה - הלימודים מתקיימים במפרץ חיפה צומת ק. אתא.
אזור הדרום:
Ness college מכללת נס, טכנולוגיה לומדים רק מחברת הייטק - הלימודים מתקיימים בסניף באר שבע.

מיהו קהל היעד לקורס בודקי תוכנה QA

באופן מפתיע, קורס בודקי תוכנה אינו מתאים רק לאנשי מקצוע עם ניסיון מוכח בתחום הפיתוח, התוכנה וההייטק. הקורס אומנם מיועד לאנשים בעלי רקע טכני, אשר יודעים להשתמש ביישומי מחשב ואינטרנט, אך הם אינם נדרשים להבין בקידוד וכדומה. הקורס מתאים לקהל הרחב כאשר יכולים להירשם אליו גם חיילים משוחררים ומחוסרי רקע בתחום וגם אנשי מקצוע שמעוניינים לעשות הסבה מקצועית, או להרחיב את הידע המקצועי שלהם כדי להיות יותר מושכים עבור מעסיקים.

מהם תנאי הקבלה לקורס בודקי תוכנה QA

בהמשך לקהל היעד שמתאים לקורס, כך גם תנאי הקבלה להרשמה נחשבים למקלים במיוחד ואינם דורשים מהמועמדים ידע טכני גבוה, או ידע מוקדם בתחום, אלא אם נרשמים לקורסים למתקדמים. תנאי הקבלה הבסיסיים דורשים מעמועמדים להיות בעלי השכלה תיכונית בסיסית (12 שנות לימוד) ולהיות בעלי רמה גבוהה בשפה האנגלית שהיא השפה המקצועית של עולם פיתוח וההייטק. בנוסף לכך, ישנם דרישה לעמוד במבחן קבלה כדי לוודא את רמת הידע שעימו מגיעים המועמדים ולעבור ראיון קבלה על מנת לוודא התאמה בין המועמד למוסד הלימודים הרלוונטי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס בודקי תוכנה QA


משך הלימודים בקורסי בודקי תוכנה QA

תקופת הלימודים בקורס אורכת כחצי שנה בה לומדים הסטודנטים במשך כ-400 שעות לימוד אקדמיות בממוצע במתכונות לימודים שונות ממתכונת חד שבועית ועד למתכונת לימודים של שלושה ימים בשבוע. ישנם כמובן לימודים מזורזים יותר לאנשים בעלי רקע מוקדם בפיתוח הנמשכים כארבעה חודשים בלבד. מסלולי הלימוד מותאמים גם לאנשים עובדים או סטודנטים למינהם שלומדים מקצועות נוספים ועיקר השיעורים נעשים בשעות הערב ושישי בבוקר בשעות נוחות.

תעודה מקצועית \ הסמכה לבוגרי קורס בודקי תוכנה QA

בוגרי הקורס, שעמדו בלכ הדירשות של מוסדות הלימוד בהם למדו, ייזכו לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו. ישנם מוסדות שמספקים לבוגרים שלהם תעודות הסמכה ל-QA, או תעודות הסמכה ל-ST, דבר שאפשר לבדוק בעת ההרשמה ללימודים, אך התעודה המקצועית ביותר היא תעודה שניתן לאחר מבחן חיצוני הנערך על ידי ה- ISTQ ומזכה את הנבחנים בתעודת הסמכה בינלאומית. רוב מוסדות הלימודים מכינים את הסטודנטים לבחינה החיצונית, אך יש לוודא זאת מבעוד מועד.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס בודקי תוכנה QA

ניתן לומר בביטחון מלא שכל חברה השייכת לתחום ההייטק מעסיקה היום בודקי תוכנה, במטרה שייבדקו את המוצר הסופי ויוכלו לספק לבם ביקורת מקצועית שתשפר את המוצר, מה שהופך את אנשי המקצוע למבוקשים אצל מגוון חברות, סטארט אפים ועסקים השייכים לענף.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס בודקי תוכנה QA
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
your smart way to hitech
Smart Collge
your smart way to hitech
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege באר שבע
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege נתניה
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege תל אביב
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
עזריאלי לימודי המשך
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765