ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס data scientist

חיפשתם מידע על קורס קורס data science?


קורס data scientist קם כמענה לצורך ההולך וגובר בשוק העבודה לאנשי מחקר שידעו כיצד להתמודד עם עומס הנתונים של ארגונים ומוסדות ולהפיק מהם תובנות עסקיות ואסטרטגיות. כיום כשכבר ברור לכל כי עיבוד המידע שהלך והתאסף עם השנים הוא הגורם המרכזי להצלחת של ארגונים, מדעני נתונים נהנים מביקוש גבוה וממשכורות בהתאם.

לאור הביקוש לקורס מדען נתונים, ריכזנו עבורכם מידע אודות data science, תכנית הלימודים ואפשרויות התעסוקה המצפות לבוגרים עם תום הקורס. יועצינו ישמחו לסייע בכל שאלה במספר הטלפון 03-3727765 או דרך השארת פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר. אם כבר החלטתם להירשם לתכנית לימודים זו, בסוף המאמר תוכלו למצוא מוסדות רלוונטיים להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר. מאחלים לכם קריאה מועילה ומהנה – צוות פורטל לימודים.
תעודת זהות קורס Data Scientist
תנאי קבלה
  • על המבקשים להירשם ללימודי Data Science להיות בעלי רקע בתחומי המחשוב והמתמטיקה.
  • מרבית מוסדות הלימוד מתנים את הרישום בתואר ראשון בהנדסת תוכנה, מדעי המחשב, כלכלה, סטטיסטיקה ויתר מקצועות המדעים המדויקים.
משך לימודים
  • היקפו של הקורס מדען נתונים נע בין 6 ל-7 חודשי לימוד.
שכר ממוצע
  • Data Scientist משלבים בין סטטיסטיקה לבין הבנה במחשבים ונהנים בהתאם לכך ממשכורות גבוהות בדומה ליתר מקצועות ההייטק.
  • בוגרי קורס מדען נתונים נהנים ממשכורות בגובה 15-17 אלף ש"ח.
תכונות אופי
  • תחום כריית הנתונים ועיבוד המידע דורש שילוב בין יכולות סטטיסטיות גבוהות לבין זיקה והבנה בעולם המחשבים.
  • אם אתם מחפשים מקצוע המשלב בין השניים ושנהנה מביקוש גבוה על-ידי מגוון רחב של ארגונים במשק, הרי שתכנית לימודים זו עשויה להתאים לכם במידה רבה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס Data Scientist

מה עושים אנשי Data Science?

הזירה העסקית הופכת למאתגרת יותר ויותר ויחד עמה נפתחות משרות חדשות שמטרתן לסייע למקבלי ההחלטות לנווט את הארגון אל יעדיו העסקיים תוך חשיבה על אסטרטגיות חדשות. כיום, כשהאינטרנט הפך למפלצת של מידע, ארגונים ומוסדות רבים הצליחו לאסוף מגוון רחב של נתונים ודטאות המאוחסנים היטב אך אינם זוכים לשימוש.

כאן אתם נכנסים לתמונה וכאנשי Data Science תחזיקו בכישורים הטכניים והיכולות האנליטיות המתאימות באמצעות תדעו כיצד למצוא את הנתונים הקיימים בדטאות של הארגון, לעבדם ולהפיק מהם מידע חשוב להסקת תובנות עסקיות חשובות.

מדעני נתונים הם שילוב מעניין בין סטטיסטקאי ואנליסט נתונים לבין אנשי מחשבים המיומנים בעבודה בסביבת IT. לפיכך, תחום מקצועי זה מצריך ממלאי התפקידים חוש ניתוח חד, חשיבה מחוץ לקופסה, סקרנות וזיקה לעולם המחשבים ויכולת פתרון בעיות דרך מציאת דרכים יצירתיות לכריית נתונים ועיבודם דרך אלגוריתמים מורכבים.

איך נראה יום עבודתם של מדעני נתונים?

אנשי Data Science יכולים להשתלב במגוון רחב ביותר של ארגונים ומוסדות הזקוקים לאנשי מקצוע מיומנים שידעו כיצד להפיק מידע בעל ערך מבליל הנתונים. בין תחומי האחריות המאפיינים את יום עבודתם של מדעני נתונים ניתן למנות:
  • איסוף הנתונים מתוך מקורות המידע השונים והפיכתם לנגישים ומובנים
  • ניפוי המידע והפרדה בין מידע חשוב ללא רלוונטי
  • שימוש בכלים סטטיסטיים והמצאת אלגוריתמים מורכבים לניתוח נתונים
  • שימוש תכוף במודלים מתמטיים מתקדמים
  • שימוש בשפות תכנות וביניהן: R, SQL ו-Python.
  • חיפוש אחר דפוסים תבניתיים המסייעים ביצירת צפי למגמות וטרנדים
  • ניתוח טקסטואלי ולמידה ארוכה של נתונים דרך טכניקות ניתוח
  • מתן המלצות ומסקנות למקבלי ההחלטות ולראשי המחלקות בארגון
חשוב להבין, מדעני נתונים לא רק צריכים לדעת כיצד לחלץ את אותם הנתונים מן הדטאות השונות, אלא גם להבין את התמונה הכללית יותר הכוללת את הבעיות מולן ניצב הארגון וכיצד להתאים את מאפייני המודלים המתמטיים והאלגוריתמים כדי לתת מענה אפקטיבי לפעילותו העסקית של הארגון.

לקריאה נוספת:



מבנה תכנית הלימודים

קורס data scientist משלב בין הרצאות פרונטליות המסבירות את הצורך המוחשי במשק להתמודד עם עומס המידע הקיים לבין תרגולים ופרויקטים מעשיים המדמים את עבודתם היומיומית של מדעני הנתונים בבניית מודלים ואלגוריתמים עבור מאגרי נתונים מורכבים המצריכים ניתוח נתונים מתקדם.

לאורך הקורס תלמדו כיצד להשיג את המידע ממקורות פנימיים וחיצוניים ולאחדו, כיצד לחקור ולנתח את המידע שהושג על-ידי היכרות וההעמקה בשפות תכנות ויצירת מודלים מתמטיים וסטטיסטיים מבוססי אלגוריתמים וכיצד לעבד את המידע לכדי נתונים שמישים.

מה לומדים במסגרת קורס Data Science?

בין הנושאים הנלמדים לאורך תכנית הלימודים ניתן לציין:
  • מבוא לתחום מדע הנתונים
  • לימוד שפות תכנות R, SQL ו-Python
  • בינה עסקית
  • ניתוח ועיבוד נתונים
  • מציאת מידע ממקורות אינטרנט
  • גיבוש עיבוד ואנליזה סטטיסטיים
  • כריית נתונים
  • חיזוי וצפי טרנדים ומגמות עסקיות
  • ניתוח טקסטואלי
  • פילוח נתונים
  • גיבוש נתונים והסקת מסקנות
  • הבאת מסקנות עסקיות לכדי תצוגת תכלית
  • ועוד.
לאורך הקורס ייבחנו המשתתפים על החומר הנלמד ויגישו פרויקטים מעשיים. עם תום הלימודים, על כל אחד מן הסטודנטים להגיש פרויקט מעשי מקיף המתבסס על כלל המיומנויות העסקיות, הטכניות והסטטיסטיות שנלמדו לאורך הקורס.

תנאי קבלה לקורס Data Science

כדי להירשם לקורס Data Scientist נדרשים המועמדים להציג השכלה רלוונטית הכוללת תארים בראשונים בתחומים: מדעי המחשב, סטטיסטיקה, מתמטיקה, פיזיקה, תארים ראשונים בהנדסה, כלכלה וכדומה.

כמו כן, מרבית מוסדות הלימוד מתנים את הרישום במעבר בחינות פנימיות הבודקות את מידת התאמתם של המועמדים והן כוללות עיבוד וניתוח נתונים ובקיאות בשפה האנגלית.

קהל יעד

אם אתם מחפשים מקצוע נדרש או מתחשק לכם לנצל את הכישורים הקיימים ולהוסיף גיוון לקריירה עם תחום חדש ומאתגר, הרי שקורס Data Scientist יתאים לכם במידה רבה.

התכנית מצריכה אוריינטציה וזיקה לתחום המחשבים ורקע במתמטיקה. יתרון לבעלי ניסיון מעשי דוגמת ראשי צוותים, אנשי BI ומפתחים.

משך הלימודים

אורכו של קורס Data Science נע בין 6 ל-7 חודשים בממוצע, שני מפגשים שבועיים וסה"כ כ-250 שעות לימוד. 

תכניות הלימודים מוצעות בעיקר במתכונת לימודי ערב מתוך ההכרה בכך שמרבית קהלי היעד אשר פוקדים את הקורס מגיעים מתוך קריירה קיימת.

תעודות ואפשרויות תעסוקה

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יעברו את הבחינות הנדרשות ויגישו את פרויקט הגמר, יקבלו תעודה המעידה על העמידה בכל דרישות המוסד לקבלת הסמכה כמדעני נתונים.

בוגרי קורס Data Scientist יכולים להשתלב במגוון רחב של חברות וארגונים המספקים שירותים ומוצרים במשק הזקוקים לאנשי מקצוע שידעו כיצד לשלב יכולות מתחום מדעי המחשב לבין אוריינטציה לסטטיסטיקה. 
 
מדעני נתונים יכולים להשתלב במוסדות פיננסיים, חברות הייטק, חברות ייעוץ וניהול פרויקטים ועוד.

אפשרויות לימוד נוספות

מחפשים קורסים מתחום המחשבים ומרגישים שהקורס הזה לא תואם את הכיוון המקצועי אותו אתם מעוניינים לקחת? אנו ממליצים לכם לקבל מידע נוסף אודות: קורס ניהול רשתות ולימודי קורס סייבר.

מי אנחנו?


אם הגעתם לכאן סימן שחיפשתם מידע על לימודים ומטרתנו היא לתת לכם את המענה הטוב והרחב ביותר. לשירותכם, פורטל לימודים מעניק ייעוץ לימודים חינמי בטלפון 03-3727765. לקבלת שיחה מיועץ באפשרותכם גם להשאיר לנו פרטי התקשרות דרך תיבת צור הקשר ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס Data Scientist
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765