ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס 3D MAX

קורס 3D MAX מעניין אותך?


אם פעם ענף התלת ממד היה נראה כמקום השמור למקצוענים בלבד, הרי שהיום הזמינות של תוכנות תלת הממד השונות, המחירים השווים לכל כיס של מחשבים חזקים ומגוון המכללות ללימודי גרפיקה ומקצועות המחשב הפכו אותו לנחלת הכלל. אמרו לכם פעם שיש לכם דמיון פרוע? תמיד חלמתם להפוך את העולמות הדמיוניים שלכם למציאות מרהיבה? קורס 3D MAX עשוי ללא ספק להיות כרטיס הכניסה שלכם לתחום כשמטרתו היא להקנות לכם את ארגז הכלים המעשי המקצועי והמעמיק באמצעותו תדעו כיצד להשתמש בה עבור ערב רב של אפשרויות. בוגרי התכנית יכולים להשתלב בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה כאנשי אפקטים ויזואליים, בחברות אדריכלות עבור הדמיות מחשב מתקדמות, בחברות עיצוב, חברות אינטרנט, חברות לעיצוב משחקי ווידאו ומחשב ועוד.

תוכנת ה-3D MAX מבית היוצר של ענקית התוכנה Autodesk הצליחה להתברג כאחת מתוכנות הגרפיקה התלת ממדיות המובילות בתחום, והיא מציעה פונקציות, פיצרים מרהיבים, צורות בסיסיות וצורות מורכבות מובנות ושלל יכולות שליטה שקצרה היריעה מלפרטן במאמר זה. לאלו המצויים בתחום, אם שמה של החברה מוכר לכם אז הסיבה היא שאוטודסק היא אותה החברה שגם ייצרה את ה-AutoCad תוכנת שרטוט והדמיה תלת ממדית השגורה בקרב בעלי מקצועות העיצוב והתכנון דוגמת מעצבי פנים ואדריכלים. אז מה לומדים במסגרת הקורס? היכן ניתן להירשם ללימודי3D MAX? מה הם תנאי הקבלה? האם אפשר להגיע גם ללא כל רקע בתחום? כאן בפורטל לימודים איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על התחום! אם נותרתם עם שאלות נוספות וברצונכם לקבל ייעוץ לימודים, באפשרותכם בכל עת להשאיר פרטי התקשרות ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי.
תעודת זהות קורס 3DMAX
תנאי קבלה
  • ההרשמה ללימודי 3D מקס פתוחה גם עבור אנשים ללא רקע. עם זאת מוסדות רבים מתנים את הקבלה בידע בסיסי בתוכנת הפוטושופ, במיומנויות מחשב בסיסיות טובות ובאנגלית בסיסית טובה.
  • במסגרת ההרשמה ייתכן והמועמדים יידרשו למעבר ראיון קבלה קצר לצורך תיאום ציפיות ובדיקת מידת ההתאמה לתכנית הלימודים.
משך לימודים
  • משך הלימודים עשוי להשתנות באופן ניכר בין מוסד למוסד. הכל תלוי קודם כל במטרה שלשמה בחרתם להירשם לקורס.
  • ישנם קורסים באורך של כ-60 שעות לימודיות לצורך הקניית ידע בסיסי מוצק וישנם כאלו באורך של כ-100-120 שעות המאפשרים התמקצעות בנדבכים מורכבים ומתקדמים יותר.
שכר ממוצע
  • תחום לימודי העיצוב בתלת ממד פותח בפני בוגריו מגוון רחב של אפשרויות ובהתאם לכך גם אפשרויות שכר שונות.
  • בוגרי הקורס יכולים להשתלב בתפקידי פיתוח ראשוניים עבור חברות אינטרנט, חברות משחקים, חברות לעיצוב פנים ואדריכלות וחברות לעריכה ועיצוב אפקטים ויזואליים במשכורות בין 7,500 ל-8,500 כשכר התחלתי.
תכונות אופי
  • תלת ממד הוא המקום שבו יכולות אנליטיות, גישה טובה למחשבים ודמיון מפותח נפגשים יחד ויוצרים משהו מדהים!
  • אם אתם אנשים שלא מפחדים מתוכנות מחשב מורכבות, בעלי מוטיבציה ורצון להשתלב בתחום הגרפיקה התלת ממדית, אז מקומכם בקורס 3D MAX מובטח.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס 3DMAX

כמה סיבות למה לבחור ב-3D MAX

תוכנת ה-3D MAX קיבעה את מעמדה בתעשייה וניתן למצוא לכך מגוון רחב של דוגמאות. אלו המפורסמות ביותר ושיצלצלו באופן מוכר לכל אוזן נמצאות בתעשיית הסרטים, כך למשל ניתן למצוא שימוש נרחב בתוכנה זו בסרטים דוגמת סרטי אקס מן השונים, המטריקס, אווטאר, איירון מן, הארי פוטר ועוד רבים טובים נוספים. אז מה גרם לה להפוך לכל שגורה בקרב תעשיות שונות? הנה מספר סיבות:

•ה-3D MAX מאופיינת בחווית משתמש פשוטה באופן יחסית המאפשרת זרימת עבודה מהירה. כל אלו אינם גורעים לרגע במגוון הפונקציות והאפשרויות המתקדמות הקיימות בה ואשר מאפשרות עיצוב מקצועי ברמה גבוהה במיוחד.
• אפשרויות המידול והרינדור הקיימות בתוכנה מאפשרות למשתמש ליצור עולמות ריאליסטיים יחד עם פונקציות המציעות תוצאות פיזיקליות מציאותיות. בין הדוגמאות הקלאסיות לכך ניתן למנות לצורך הדוגמה משבי רוח וגרביטציה.
• תוכנת ה-3D מקס איננה דורשת היכרות קודמת ולמעשה את כל הכלים הנדרשים כדי לעבוד עמה בצורה מקצועית תוכלו לרכוש במסגרת הקורס ללא כל חשש. עם זאת יש לסייג זאת ולציין כי אנגלית בסיסית טובה היא בגדר must וכמו כן גם מיומנויות מחשב טובות.

קורס 3D MAX

בשל הזמינות הטכנולוגית הגבוהה, תחום הגרפיקה הממוחשבת בכלל והתלת ממד בפרט זוכה בשנים האחרונות להתעניינות גוברת בקרב צעירים מתחת לגיל 18 ובוגרים בעשורים הבאים לחייהם כאחד. אי לכך ישנם כיום מגוון רחב של מוסדות ללימודי גרפיקה ומקצועות המחשב המציעים קורס 3D MAX מקצועי. בתחילה, תכנית הלימודים תתמקד ברקע התיאורטי של התוכנה, ההיסטוריה שלה ושיטת העבודה הניצבת מאחוריה. ככל שהקורס מתקדם, כך הופכת התכנית למעשית ויותר ויותר ובמסגרתה מתנסים הסטודנטים ביצירת ועיצוב מודלים תלת ממדיים פשוטים ומורכבים, ביצירת אנימציות, תכנון ושרטוט מוקדם, מידות ועוד. עם תום הקורס ולאחר הגשת פרויקט סופי תוכלו לצאת עם תיק עבודות מגוון ומהוקצע שיאפשר לכם להשתלב בענף ולהרשים מעסיקים פונטציאליים שונים.
 


נושאי לימוד

תכניו של קורס 3D MAX עשויים להשתנות בין מכללה למכללה ותלויים במידת ההיקף והעומק של התכנית. כאן בפורטל לימודים איגדנו עבורכם את נושאי הבסיס אליהם תחשפו במרבית תכניות הלימוד:

- ממשק תוכנת ה-3D MAX
- שימוש ברגל הכלים ופוצנקיוצ בסיס
- שימוש בכלי מדידה
- צורות בסיס וביצוע שינויים
- אופציות תאורה
- בימוי זוויות צילום והגדרות מצלמה
- יצירת צל
- יצירת גופים תלת ממדיים
- שימוש בטקסטורות
- ייבוא מודלים
- יצירת אנימציה בסיסית
- הנפשה
- רינדור והדמייה
- ועוד
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס 3DMAX


איפה אפשר ללמוד קורס 3D MAX?

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להירשם ללימודי 3D MAX ייתכן מאוד שישנה מכללה הקרובה גם למקום מגוריכם. כאן בפורטל לימודים תוכלו למצוא מגוון רחב של מכללות מובילות ללימודי גרפיקה ובין היתר גם גרפקיה תלת ממדית. בין המכללות המופיעות גם בתחתית המאמר ניתן למנות את:

- מכללת האקר יו ברמת גן
- מכללת סלע ברמת גן
- מכללות פאר ותפנית בראשון לציון וחולון
- ביה"ס הארצי להנדסאים קרית הטכניון חיפה
- המכללה הישראלית לאנימציה IAC
- ארכיג'וב סטודיו
- חשיפה – לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה בתל אביב
- ועוד.

קהל יעד

אם יש לכם נפש יצירתית ואתם לא אנשים שנרתעים ממחשבים אז קורס 3D מקס עשוי להתאים לכם במידה רבה. בין הקהלים ניתן למצוא חסרי רקע המבקשים להשתלב בענף ואנשים המגיעים מתוך מקצועות העיצוב, ההנדסה, האינטרנט והגיימינג דוגמת מהנדסים, אדריכלים, מעצבים תעשייתיים, אנשי אפקטים ויזואליים מתחום הקולנוע והטלוויזיה, מעצבי משחקים ועוד.

תנאי קבלה

תנאי ההרשמה לקורס 3D מקס מתשנים בין המוסדות השונים כשחלקם מבקשים ידע בסיסי מעשי בפוטושופ וחלקם לא. עם זאת, המשותף לכל המוסדות הוא הצורך במיומנויות מחשב בסיסיות טובות ובאנגלית בסיסית ברמה טובה. כמו כן, יש לציין כי ייתכן ובמסגרת תהליך ההרשמה, יידרשו המועמדים למעבר ראיון קבלה קצר במסגרתו ייבדקו כישוריהם והתאמתם לתחום.

היקף הלימודים

בבדיקה שתערכו מול מספר מוסדות ייתכן ותראו הבדלים ניכרים בין היקפי השעות של קורס במכללה א' לעומת קורס במכללה ב'. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחלק מן המכללות מציעות קורס בסיסי הבא לחשוף בפני המשתתפים את הבסיס הנדרש לעבודה ב-3D MAX וחלק מציעות קורס מקיף ומעמיק לאלו המבקשים לעסוק בו באופן פרטני. מסיבה זו תוכלו למצוא קורסים באורך של כ-60 שעות לימודיות וקורסים באורך של כ-110-120 שעות.

תעודות והסמכה

בוגרים אשר יעמדו בכל המטלות והדרישות ושיסיימו את הלימודים בהצלחה יקבלו תעודת בוגר קורס 3D מקס מטעם המוסד הלימודי הנבחר.

אפשרויות תעסוקה

בפני הבוגרים האפשרות להשתלב בחברות אינטרנט, חברות גיימינג ומולטימדיה, במשרדי אדריכלות ועיצוב פנים ובתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס 3DMAX
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765