ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

לימוד פורטוגזית

רוצים ללמוד פורטוגזית?


לימוד פורטוגזית פונה לחובבי שפות, מוצ'ילרים שנמצאים לפני טיול גדול ובעצם לכל מי שמעוניין ללמוד את השפה המדוברת בלשונם של כ-200 מיליון בני אדם בכל רחבי העולם. הקורס מתחלק למספר רמות ומקנה אוצר מילים נרחב, הבנת הנקרא וכתיבה ויצירת שיח עצמאי בעל-פה.

אם מתחשק לכם ללמוד פורטוגזית לפניכם מידע מקיף אודות תכנית הלימודים בדגש על מידע כללי אודות השפה, מהלך תכנית הלימודים, נושאי לימוד עיקריים, תנאי קבלה ומוסדות לימוד מובילים. לייעוץ נוסף אודות קורס פורטוגזית נציגינו ישמחו לסייע במספר הטלפון 03-3727765 או דרך השארת פרטי התקשרות בשדות צור הקשר הפזורים ברחבי האתר.
תעודת זהות קורס פורטוגזית
תנאי קבלה
  • הקבלה עבור לימוד פורטוגזית למתחילים הינה מעבר ראיון קבלה אישי בלבד.
  • אם יש לכם ידיעה מסוימת בשפה הפורטוגזית וברצונכם להירשם לתכניות הלימוד המתקדמות, ייתכן והדבר יותנה במעבר ראיון קבלה יחד עם מבחני רמה כדי לבחון איזו רמת קורס תתאים במידה המדויקת ביותר לצרכי התלמיד/ה.
משך לימודים
  • כמו קורסי שפות רבים נוספים, גם קורס פורטוגזית אורך כ-4 חודשים בממוצע.
  • הדבר עשוי להשתנות בין מוסד למוסד ותלוי במתכונת הלימודים ערב/בוקר, לימודי שישי וכן הלאה.
שכר ממוצע
  • לא ניתן לספק נתוני שכר אודות תכנית לימודים זו.
תכונות אופי
  • מספיק שתהיה לכם את המוטיבציה והסקרנות לשפה כדי שיהיה לכם את כל מה שצריך כדי ללמוד פורטוגזית.
  • כמו לימודי שפות רבים נוספים, גם כאן מומלץ להגיע עם נכונות ללמידה מחוץ לשעות הקורס הפורמליות שכן שפה צריך לנשום 24/7 כדי שהיא באמת תהיה שגורה בלשוננו.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס פורטוגזית

קצת רקע על השפה הפורטוגזית

רגע לפני שנקפוץ למידע על קורס פורטוגזית, בואו נכיר את השפה העתיקה עם ההיסטוריה העשירה והמרתקת דרך מספר עובדות משעשעות ומעניינות:
  • השפה הפורטוגזית היא השפה ה-6 המדובר ביותר בעולם.
  • הפורטוגזית התפתחה מן השפה הלטינית והוכרה כשפה עצמאית מאז סוף המאה ה-13.
  • כיום השפה הפורטוגזית היא שפתן הרשמית של 9 מדינות דוגמת פורטוגל, ברזיל, גינאה ומוזמביק.
  • חושבים שרק האנגלית היא שפה בינלאומית? הפורטוגזית היא השפה השלישית המדוברת ביותר באירופה.
  • אם אתם יודעים קצת ערבית, תתפלאו לגלות כמה השפה מושפעת מן הלהג הערבי תוצר של שנות שלטון ממושכות של הח'ליפות האסלאמית בחצי האי האיברי.
  • זה נכון שפורטוגזית וספרדית הן שתי שפות שונות, אך הפורטוגזית תפתח לכם צוהר גם לשפה זו ותאפשר לכם להבין דוברי ספרדית.
  • כיום דוברים את השפה כ-200 מיליון בני אדם והזרוע עוד נטויה.


לימוד פורטוגזית: לימודים באווירה אחרת

כמו קורסי שפות רבים אחרים, גם כאן התכנית מתחלקת בין לימוד פורטוגזית למתחילים לבין קורס פורטוגזית למתקדמים המתחלק למספר רמות פנימיות.

תכנית הלימודים מתחלקת בין הרצאות פרונטליות ללימוד אוצר המילים והחוקים דוגמת הדקדוק והתחביר לבין התנסות מעשית בשפה הכוללת הקשבה לקטעי שמע ותרגול דיבור בכיתה הכולל הגיה נכונה.

כדי ללמוד פורטוגזית באופן אפקטיבי במיוחד, מרבית מוסדות הלימוד מקפידים תכנית המתקיימת בקבוצות קטנות ועל הרכבת צוות מרצים ומורים הדוברים אותה כשפת אם המספק ליווי לכל אורך הקורס ומספק מענה מקצועי ומקיף לכל שאלה ובעיה. כמו כן, הקורס כולל לעתים מפגשים מחוץ לשעות הלימוד כדי לתרגל את השפה ולהפוך את הלימודים לחוויה אחת גדולה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס פורטוגזית


לקריאה נוספת:
  • השפה הפורטוגזית תמיד חלמתם לדבר את שפת הטלנובלות? קבלו מידע אודות אודות לימודי ספרדית
  • פתחו צוהר אל העולם הגדול עם קורס אנגלית לשיפור ולשדרוג השפה


נושאי לימוד עיקריים

מטרתם של לימודי ספרדית להקנות לתלמידים והתלמידות שפה שתכלול קרוא וכתוב, הבנת הנשמע ויצירת שיח שבעל-פה. תוכן התכנית משתנה בין לימוד פורטוגזית למתחילים לבין מתכונת המתקדמים, אך ניתן לסכם את הנושאים באופן כללי כלהלן:
  • הקניית אוצר מילים למגוון נושאים יומיומיים
  • הקניית דקדוק, תחביר ומערכת הפועל
  • הרכבת משפטים
  • גינונים, נימוסין וברכות
  • ביקורים ושימוש בשירותי עזר ציבוריים
  • כתיבת מכתב ושיח טלפוני
  • קריאת טקסטים מן העיתונות ומאמרים
  • תרגול שיח שבעל-פה
  • הגייה נכונה
  • הקשבה לקטעי שמע מוקלטים
  • ועוד.
חלק מן הקורסים אף כוללים אנקדוטות מרתקות אודות תרבותן של מדינות בולטות הדוברות את השפה דוגמת פורטוגל וברזיל שלמעשה נחשבת למדינה עם מספר דוברי השפה הגבוה ביותר בעולם.


לימוד פורטוגזית: תנאי קבלה לרישום

הרישום עבור לימוד פורטוגזית למתחילים מותנה במעבר ראיון קבלה אישי בלבד. לרוב, מטרתו של ראיון הקבלה היא לא לסנן מועמדים אלא לבצע תיאום ציפיות ולהעניק מידע מקיף אודות תכנית הלימודים, שכר הלימוד, מטרות הקורס והכלים עמם יוצאים הבוגרים עם סיום הלימודים.

אם חשבתם על קורס פורטוגזית למתקדמים כאן כבר כדאי לדעת שהתכניות מתחלקות למספר רמות לימוד והרישום אליהן מותנה במעבר בחינות קבלה הבודקות המבקשות להתאים את רמת הנרשם או הנרשמת לקורס הנכון ביותר.

קהל יעד

במסגרת הקורס תוכלו למצוא מגוון רחב של קהלים.

אם אתם נמצאים לקראת טיול גדול במדינה דוברת השפה ומבקשים להעצים את החוויה ולהכיר את התרבות והמקומיים בקרוב, אם אתם לקראת רילוקיישן מקצועי לפיתוח תשתיות ומבנים במדינות מתפתחות הדוברות את השפה ואם אתם פשוט חובבי שפות מושבעים של יודעים שובע – לא משנה מה הסיבה, מה שבטוח הוא שתצאו מהקורס עם שפה חדשה.

מוסדות לימוד מומלצים

באתרנו תוכלו למצוא מוסדות ללימודי שפות במגוון סניפים ומוקדים ברחבי הארץ. את המוסדות השונים תוכלו למצוא בסוף המאמר. כל שעליכם לעשות הוא לסמן את המוסד הרצוי ולהשאיר פרטי התקשרות ישירות לנציגיו דרך תיבת צור הקשר.

נציגי המוסד יחזרו אליכם בהקדם עם מידע מקיף אודות לימוד פורטוגזית ושכר הלימוד ויתאמו עמכם פגישת ייעוץ פרונטלית.

לימוד פורטוגזית: משך והיקף הלימודים

כדי ללמוד פורטוגזית ביעילות תצטרכו להקדיש מזמנכם לפחות כ-3-4 חודשי לימוד.

משך הלימודים עשוי להשתנות בין מוסד למוסד ותלוי במתכונת המוצעת על-ידו דוגמת לימודי ערב או לימודי בוקר ולימודי שישי.

תעודות

בוגרים שיסיימו קורס פורטוגזית בהצלחה, ינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות הנדרשות ויעברו את הבחינות, יקבלו תעודת סיום חגיגית מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה

אמנם קורס פורטוגזית נלמד כהעשרה, אך דוברי פורטוגזית יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות תעסוקה כמורים פרטיים לשפה ומתורגמנים. כמו כן, ישנן חברות הנדסיות לפיתוח תשתיות ומבנים במדינות מתפתחות המחפשות אחר דוברי השפה לצורכי תיווך.

מתלבטים? נשמח לעזור לכם!

אנו בפורטל לימודים שמחים לסייע למתעניינים ומתעניינות במגוון נושאי לימוד מדי יום.
לקבלת שיחה מטעם יועץ לימודים ניתן לפנות אלינו במספר הטלפון 03-3727765 או להשאיר פרטי התקשרות ואנו נחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הנדרש.

כמו כן, באתרנו תוכלו למצוא מידע על מגוון נושאים החל מקורסים ולימודי תעודה, דרך בגרויות ופסיכומטרי ועד ללימודי תואר ראשון ותארים מתקדמים דרך מנוע החיפוש החופשי שלנו שבראש האתר.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס פורטוגזית
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765