ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

לימוד סינית

קורס סינית: צוהר למזרח הרחוק


לימוד סינית הפך בשנים האחרונות למרכיב חשוב בעולם העסקים, הייבוא, המסחר והדיפלומטיה, וכיום דוברי סינית נהנים מביקוש גבוה בארגונים ומוסדות בסקטור הפרטי והציבורי כאחד. אם גם אתם רוצים ללמוד את אחת מן השפות החשובות ביותר של העת המודרנית, במאמר הבא ריכזנו את כל המידע על קורס סינית בדגש על שיטות ונושאי לימוד, מבנה תכנית הלימודים ומוסדות לימוד מומלצים.

במטרה לקצר עבורכם את הזמן הרב שכרוך בחיפוש אחר תכניות לימוד ומוסדות מומלצים, ניתן להתקשר למערך יועצי הלימודים שלנו או להשאיר פרטי התקשרות ויועץ לימודים אישי ייצור עמכם קשר בהקדם. בנוסף, לנוחיותכם ריכזנו מוסדות לימוד אפשריים שונים בהם תוכלו ללמוד סינית מרמת מתחילים ועד לשלב מתקדמים ותכנית פרטנית לאנשי עסקים.
תעודת זהות קורס לימוד סינית
תנאי קבלה
  • ההרשמה עבור לימודי סינית פתוחה לקהל הרחב ואיננה מותנית בתנאי קדם נוקשים.
  • מרבית מוסדות הלימוד מתנים את הקבלה לתכנית במעבר ראיון קבלה אישי בלבד.
משך לימודים
  • אורכו של קורס סינית נע בין ארבעה חודשים ולעתים אף עשוי להימשך כשנה.
  • מומלץ לבדוק את סילבוס תכנית הלימודים ואם מדובר בקורס בסיסי בלבד או בהקניית שפה מקיפה בקרוא וכתוב ובמיומנות דיבור.
שכר ממוצע
  • לא ניתן לספק נתונים מדויקים בתחום לימודי זה.
תכונות אופי
  • לימודי סינית נחשבים ללימודים מורכבים יחסית.
  • חשוב לזכור שסינית היא שפה השונה בתכלית מן הדקדוק המערבי או השמי שאנו מכירים.
    חשוב להגיע לקורס עם ראש פתוח וכמובן עם המון אהבה לשפות.
  • כמו כן, הלימודים כוללים גם לימודי תרבות חשובים להבנת המנטליות הסינית ויכולים להתאים לכל מי שמרותק מן המזרח הרחוק.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס לימוד סינית

אז למה השפה הסינית חשובה כל כך?

הכלכלה הסינית חוותה בעשורים האחרונים התפתחות חסרת תקדים פועל יוצא של התערבות ממשלתית ענפה בכל התחומים והמגזרים. מדהים אפילו לחשוב כיצד בתחילת המאה העשרים, דשדשה הכלכלה הסינית הרחק מאחור וזאת לעומת תקופנו בה השוק הסיני הטביע את חותמתו בכל התעשיות היצרניות בעולם.

כיום, נחשבת סין למעצמה הכלכלית השנייה בגודלה בעולם לפני ארה"ב, וכלכלנים בכירים רבים מרחבי העולם מעריכים שהתברגותה בפסגה היא פשוט עניין של זמן. כל אלו, יחד עם גורמים גיאו-פוליטיים, הקנו לסין השפעה בקנה מידה עולמי ועמה גם מגיע הצורך באנשים שידעו "כיצד לדבר בשפתה". 

ומדוע הגרשיים? ובכן, כדי לדבר בשפתם של הסינים אין זה אומר רק לדעת קרוא וכתוב או כיצד לנהל שיחה בעל פה. כדי לדבר בשפתם של הסינים המשמעות היא גם להבין את תרבותם ששונה באופן מוחלט מכל מה שמוכר לתרבות המערב. מוסדות רבים מודעים לכך שכדי ללמוד סינית, צריך להבין גם את התרבות המרתקת והייחודית של המזרח הרחוק ומקפידים על כך במסגרת לימודי הרקע של תכנית הלימודים.

במה התרבות הסינית שונה מאיתנו?

הדוגמאות המפתיעות הבאות יוכיחו לכם עד כמה התרבות הסינית מרתקת, מפתיעה ושונה בתכלית מכל מה שהכרתם!

  • אנשי עסקים סינים אינם אוהבים שמדברים איתם על עסקים בפגישות עסקיות. מבחינתם ניהול שיח ממושך, פורה ואישי הוא המדד החשוב ביותר ליצירת קשרים עסקיים.
  • סינים תמיד יסכימו עם האדם עמו הם משוחחים גם אם הם חולקים על דעתם. תשובה ישירה נתפשת על-ידם כמשפילה וכגסות רוח.
  • דיבור על הצלחות אישיות נתפש על-ידי סינים כחולשה. איש עסקים שמספר על הצלחותיו כדי להרשים את מקבילו הסיני למעשה ישדר לו שהוא מתרברב.
  • החברה הסינית מייחסת חשיבות רבה למעמדות חברתיים ואחת הדרכים לבטא זאת היא באמצעות שפת גוף. בסין נהוג שלא להישיר מבט לאורך זמן כדרך להפגין כבוד.


קורס סינית: מטרת ומבנה תכנית הלימודים

כפי שנאמר לעיל, לימוד סינית איננו יכול להיות מושלם בלי לימודי רקע אודות ההיסטוריה והתרבות הסינית. לפיכך, בתחילה, הקורס יחשוף את התלמידים לתכנים מרתקים אודות מנהגים וגינונים סיניים המאפיינים את התרבות המזרח-אסייתית ורק לאחר מכן יעבור לתכנים מעשיים להקניית אוצר מילים, למעבר על התחביר והדקדוק הסיני וביצירת שיח יומיומי.

מטרת התכנית היא שבוגריה יהיו מסוגלים לקרוא טקסטים פשוטים וברמה בינונית, להרכיב משפטים ולנהל שיחה בהתאם לדרכי ההגייה הנכונות. בשלב זה חשוב לציין כי השפה הסינית היא שפה טונלית כשהמשמעות היא שביטוי עשוי להיכתב אותו הדבר, אך להיות שונה במשמעותו. דוגמה משעשעת לכך היא המילה "דה" שתבוא במשמעות "לענות" באמצעות טון אחד ובמשמעות "לריב/להכות" בטון אחר!

לפיכך, בניגוד לקורסי שפה מקבילים בהם ניתן דגש בסיסי בלבד על המבטא, קורס סינית מתמקד באופן יוצא דופן בדרכי ההגייה הנכונות ומתאפיין בתרגולים כיתתיים רבים ליצירת שיח וניהול שיחה נכון.


מסלולי הלימוד בקורס סינית

כאמור, לימודי הסינית מתחלקים לשלושה מסלולים, במטרה להכשיר את דוברי השפה באופן מהוקצע ונכון, כדי לא להתמודד עם כמות התוכן של השפה. הקורס מתחלק לשלושה מסלולי לימוד, לימוד סינית למתחילים, קורס סינית עסקית ולימוד סינית למתקדמים:
  • קורס סינית למתחילים – לימודי סינית למתחילים אורך בין חצי שנה לשנה, בו לומדים המשתתפים את רזי השפה הסינית ועוסקים בנושאים כגון: אותיות, דקדוק, זמנים, אוצר מילים בסיסי, הגייה והטיות. בסיום הקורס, בוגריו יוכלו לפתח תקשורת בסיסית עם דוברי השפה ולהתמודד עם שיחות העוסקות בנושאים כגון: ברכות, בקשת שירות, התנצלות, היכרות, תיאום פגישה, נסיעות ופרידות, קבלת פנים, עריכת ביקור, הזמנות ועוד.
  • קורס סינית עסקית – בקורס העסקי המשתתפים רוכשים כלים, מיומנויות דיבור וכתיבה שיאפשרו להם לתקשר ברמה עסקית עם סביבה הדובר סינית. במהלך הקורס יחשפו לתרבות העסקית הסינית ולמשפטים חשובים בהתכתבויות עסקיות ויעסקו בנושאים כגון: דיאלוגים, אופן ניהול משא ומתן עסקי, ביטויים מעולם העסקים הבינלאומי, מילים חדשות מהתחום העסקי ועוד. בקורס זה המשתתפים נדרשים ללמוד את החומר גם לא במסגרת הלימודית וללמוד את רשימת המילים החדשות באופן עצמאי.
  • קורס סינית למתקדמים – קורס זה, הינו קורס המשך ישיר לקורס למתחילים ואורך כחצי שנה. המשתתפים בקורס יעשירו את אוצר המילים הקיים שלהם ואף ילמדו לשלב אותו גם עם השפה העסקית. במהלך הקורס תהיה הקפדה על התחביר והדקדוק של השפה הסינית והוא מתמקד בשיפור ההבנה של השפה, כשבכל שיעור מתרגלים המשתתפים קטעי שיחה, כתיבה וקריאה.


מוסדות לימוד מומלצים

  • המכון לידידות אסיה – מכון מוביל ללימודי השפה והתרבות הסינית הממוקם בתל אביב. המכון לידידות אסיה מציע מגוון רחב של תכניות לימוד למתחילים, למתקדמים, סינית עבור מטיילים, לימודי סינית לאנשי עסקים, לימודי סינית לילדים ונוער וקורס סינית מקוון המציע לימודי אונליין מתקדמים.
  • המכון לאסיה – מכון מוכר וידוע בלימודי שפות המזרח הרחוק החל מסינית, דרך יפנית ועד תאית. המכון לאסיה מציע קורס סינית במרכז הארץ ברמת גן ובתל אביב ובצפון הארץ בבינימינה ובטבריה. במערך לימודיו, באפשרות הנרשמים להתחיל בלימודים למתחילים ולהמשיך ללימודי סינית למתקדמים וסינית עסקית. כמו כן, המכון מציע קורס סינית כהכנה לבגרות המיועד לתלמידי י'-י"ב.
  • דיאלוג – בית ספר לשפות מטעם מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. לדיאלוג פריסה ארצית נרחבת בתל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה, ירושלים, מודיעין, אשדוד, באר שבע וחיפה.


קהל יעד

לימודי סינית פונים לכל אדם המעוניין להכיר את תרבות המזרח הרחוק לעומקה ולרכוש שפה נדרשת וחשובה.

בין הקהלים הפוקדים את הקורס ניתן למנות בוגרי תואר ראשון בלימודי מזרח אסיה, אנשים הנמצאים לפני טיול, המעוניינים בלימוד סינית להעשרת עולמם הפנימי ואנשי עסקים המבקשים לקיים יחסי מסחר עם קולגות מעבר לים.


תנאי קבלה

תנאי הקדם עבור קורס סינית אינם נוקשים ועל מועמדים המעוניינים ללמוד סינית לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים.

משך הלימודים

היקף לימודי סינית עשוי להשתנות בין מוסד למוסד. ישנם מוסדות המציעים קורס בן ארבעה חודשים וישנם מוסדות המציעים קורס מקיף וממושך הנפרש על גבי כשנה.

תעודות

לבוגרים שיעמדו בכל דרישות המוסד, יסיימו את הבחינות בהצלחה וינכחו בכ-80% מסך השיעורים, תוענק תעודת בוגר קורס סינית.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס סינית

התרבות הסינית ועוצמתה פתחו לעולם המערבי אפשרויות חדשות לפיתוחים עסקיים וקריירות.

בוגרי לימודי סינית יוכלו להשתמש בידע שרכשו במגוון אפשרויות תעסוקה החל ממדריכי טיולים לסינים בישראל או לישראלים בסין, עבודה כמתורגמנים בחברות, עסקים וארגונים שונים ועוד. לבסוף הקורס אף יכול לפתוח לבוגרים את האפשרות להתפתח מקצועית בסין עצמה ולפתוח דלתות ללימודים בסין.

אוהבים ללמוד שפות חדשות? לחצו כאן וקבלו מידע על מגוון מסלולים נוספים באתרנו!

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על לימוד סינית
זהו הזמן, המקום והרגע ללמוד שפה שאוהבים!
דיאלוג
זהו הזמן, המקום והרגע ללמוד שפה שאוהבים!
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רעננה, תל אביב.
TASI - The Asian Institute
המכון לאסיה- The Asian Institute אונליין
TASI - The Asian Institute
המכללה מלמדת ב: בנימינה, טבריה, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: בנימינה, טבריה, רמת גן, תל אביב.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765