ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס יזמות עסקית

קורס יזמות עסקית מעניין אותך?


הרצון לפתוח עסק ולהתחיל בדרך עצמאית וחדשה מקונן ברבים מאיתנו כשהאמונה השגורה היא שרעיון טוב משולב בנחישות יובילו אותנו אל עבר ההצלחה. עם זאת, המציאות בשטח מראה תמונת מצב שונה לחלוטין; על פי נתונים סטטיסטיים המסכמים את שנת 2016, נמצא כי למעלה מארבעים אלף בתי עסק נסגרו ומרביתם עם תום השנה הראשונה להקמתם. חלקם הציעו מוצרים ושירותים יצירתיים ומבטיחים ללא כל צל של ספק, אך המכשול העיקרי בהתפתחותם נבע מהתנהלות לא נכונה הכוללת בקרת תקציבים לקויה, התנהלות לא נכונה מול הרשויות, בחירת קהלי יעד שגויים, חוסר הבנה של השוק וקצרה היריעה מלמנות את הכל. בדיוק מסיבה זו, רבים בוחרים כיום לכלכל את צעדיהם בטרם הקמת העסק ונרשמים ללימודי קורס יזמות עסקית – תכנית לימודים מקיפה, מעמיקה והכי חשוב מעשית המאפשרת ליזמים צעירים ואף יזמים למודי ניסיון לרכוש כלים מקצועיים הנדרשים בניהול והקמת עסקים. אז לפני שאתם קופצים אל המים, בואו ללמוד איך לשחות ולקבל פרטים אודות תכנית הלימודים!

מיסוי, חקר שוק, טכניקות שיווק אופליין ואונליין, ניהול תקציבים – האם המושגים הללו נשמעים לכם מעט זרים? אתם לא יודעים איך הם בדיוק משתלבים עם העסק שלכם ומה עליכם לעשות בפועל? זה בסדר גמור שהרי אף אחד מאיתנו לא נולד עם עסק ביד. בדיוק לשם כך נועדה תכנית הלימודים ליזמים בתחילת דרכם שמקיפה מגוון רחב של אספקטים שונים ושבסופו של דבר מאפשרת להם לראות את התמונה הכוללת ולפתוח את העסק עם ביטחון רב יותר והכי חשוב – ידע מקדים בסיסי וחיוני. במאמר תמצאו מידע אודות תכנית הלימודים, נושאי לימוד, מוסדות לימוד ברחבי הארץ, תנאי קבלה ועוד. בכל שלב באפשרותכם להשאיר פרטי התקשרות לקבלת ייעוץ מאחד מיועצי הלימודים של פורטל לימודים.
תעודת זהות קורס יזמות עסקית
תנאי קבלה
  • לימודי יזמות עסקית פתוחים בפני כל אדם המבקש לקדם רעיון חדש להקמת עסק או לשפר את העסק הקיים.
  • מרבית המוסדות פותחים את שעריהם בפני הקהל הרחב ללא כל תנאי קבלה. ייתכנו מוסדות (בעיקר כאלו המציעים ליווי אחד על אחד) בהם הלימודים פונים לאנשים עם רעיון קיים ושמעוניינים להתחיל בהקמת העסק ולא יודעים כיצד.
משך לימודים
  • היקפן של תכניות הלימודים עשוי להשתנות בין מוסד למוסד. ישנם מוסדות המציעים תכנית לימודים מקוצרת בהיקף של 8-10 מפגשים שבועיים וישנם בתי ספר ליזמות עסקית המציעים קורס בן 15 מפגשים.
שכר ממוצע
  • לא ניתן לספק נתונים בנושא.
תכונות אופי
  • אם אתם יזמים שאפתניים, חדורי מוטיבציה ונכונים ללמוד איך להקים עסק עם ראש הפתוח לעצות וטיפים מעשיים, אז יש לכם את כל הכלים המקדימים הנדרשים כדי להצליח בקורס ולהפיק ממנו את המיטב בהמשך הדרך.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס יזמות עסקית

למה כדאי להירשם לקורס יזמות עסקית?

חלומות לחוד ומציאות לחוד, כאשר אתם מבקשים להיכנס למגרש של הגדולים ולהיות אדונים לעצמכם, מומלץ להגיע כששתי הרגליים יציבות על הקרקע וכאשר אתם מוכנים ומזומנים לכל אתגר. קורס הקמת עסק מציע לכם מספר יתרונות מובהקים שיסייעו לכם בהמשך הדרך:

- צבירת ניסיון מבלי להפסיד: לימודי יזמות עסקית מאפשרים לכם להתנסות ולהכיר את המציאות של מאות ואלפי בעלי עסקים בישראל רק שכאן אינכם צריכים ללמוד זאת על בשרכם או על חשבון הארנק. אכן, עלות הקורס איננה זולה במרבית המקרים ומגיע לכמה אלפי שקלים, אך לטווח הרחוק אין מדובר בבזבוז כי אם בהשקעה שתניב לכם רווחים ולב שקט לשנים ארוכות.

- סגל לימודי עם ניסיון מעשי: כדי להבטיח רמה גבוהה וערך מוסף לסטודנטים, בתי ספר רבים ללימודי יזמות עסקית מרכיבים את הסגל הלימודי ממרצים המביאים את ניסיונם מהשטח דוגמת יועצי מס, רואי חשבון, יזמים וותיקים ועוד. זווית הראייה הייחודית שלהם תסייע לכם רבות בפתיחת העסק החדש.

- רכישת ביטחון עצמי: חששות תמיד ילוו אותנו בניהול העסק, אך ביטחון עצמי מספק אותו תוכלו להגדיל בעזרת הכלים שתרכשו בקורס יסייע לכם לקחת החלטות באופן שקול ומתון יותר. עם תום הקורס תהיו מסוגלים לנווט את דרככם על ידי שקלול נתונים וקריאת המפה העסקית בצורה המדויקת ביותר.

- יצירת קשרים:
אין דבר טוב יותר מליצור קשרים או במילים אחרות "נטוורקינג". קורס יזמות עסקית עשוי לפתוח בפניכם דלתות בעזרת ההיכרות עם מרצים המגיעים מהשטח ויתר משתתפי התכנית. בישראל כמו שבישראל נוהגים לומר שזהו עולם קטן ולא פעם מדובר ביתרון של ממש.

קורס יזמות עסקית

המסלול להכשרת יזמים נלמד בצורה מעט שונה מהמובן הקלאסי של לימודים בכיתה, ופה לעתים קרובו הכיתה היא השטח עצמו. תכנית הלימודים מורכבת מהרצאות פרונטליות שונות לצורך הקניית תכנים תיאורטיים עיוניים דוגמת התנהלות מול רשויות, אופני המיסוי בארץ, תחיקות וחוקים מקומיים וכדומה,  ומסיורים בשטח כדי ללמוד כיצד לגייס משקיעים, כיצד לבצע סקרי שוק לצורך בדיקת המוצר, פילוח קהלי יעד ועריכת שיווק יעיל. יש לציין כי ישנם מוסדות המציעים לימודים אישיים עם משתתף אחד או מספר משתתפים בודדים בלבד כשהמטרה היא ללוות את היזם הצעיר בפתיחת עסק של ממש. מומלץ לבדוק את מבנה התכנית המדויק מול המוסד הרלוונטי בו אתם מעוניינים ללמוד.

נושאי לימוד

ייתכנו שינויים מסוימים בתכנים הלימודיים הנלמדים בכל מוסד ומוסד. עם זאת ניתן לומר כי נושאי הליבה על פי רוב יהיו זהים ואולי יוצגו בטייטל מעט שונה. בין הנושאים הנלמדים בתכנית ניתן למנות:

- הכנת תכנית עבודה עסקית
- מבואות ויסודות להקמת עסק חדש
- שלבים מעשיים בהקמת עסק
- מיסוי ותחיקות מקומיות
- עבודה נכונה מול הרשויות
- ביצוע חקר שוק וביקוש
- תכנים בשיווק ומכירה
- ניהול משא ומתן
- גיוס משקיעים
- התנהלות פיננסים
- בקרת תקציבים
- ניהול צוותים
- הכנת תכנית עבודה אסטרטגית עסקית
- גיוס עובדים ומשאבי אנוש
- יחסי ציבור
- בדיקת מתחרים
- דו"חות פיננסיים
- סדנאות מעשיות
- ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס יזמות עסקית


איפה מלמדים קורס יזמות עסקית?

בהתאם לביקוש, מוסדות לימוד רבים פתחו את שעריהם ועיצבו קורס יזמות עסקית המותאם למציאות הישראלית והאתגרים שהיא מציבה בפני יזמים צעירים. בין המוסדות אותם תוכלו למצוא גם באתר פורטל לימודים ניתן למנות את : להב – הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בית הספר ABS למסחר ועסקים בתל אביב, מכללת פסגות המציעה מגוון עשיר של סניפים בחיפה, כפר סבא, רמת גן, ירושלים, באר שבע ורחובות, המכללה למינהל שלוחת אשדוד ופתח תקווה, ביה"ס YZM ליזמות עסקית ברמת גן, היחידה ללימודי חוץ במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן וביחידה ללימודי חוץ ברחובות והמכללה האזורית אשקלון – היחידה ללימודי חוץ.

קהל יעד

הלימודים מתאימים לכולם! בין שאתם אנשים חסרי רקע וניסיון בעסקים ובין שאתם יזמים למודי ניסיון שמנהלים את העסק מזה שנים – כאן תוכלו לרכוש כלים מעשיים שימושיים שיניבו לכם תוצאות.

תנאי קבלה

הקורס מוצע לקהל הרחב ופתוח בפני כל המעוניין ברכישת ידע תיאורטי ומעשי בפתיחת עסק. ייתכן כי במסגרת ההרשמה יידרשו המועמדים למעבר ראיון קבלה.

משך הלימודים

היקפו של לימודי יזמות עסקית משתנים בין מוסד למוסד. ישנם בתי ספר המציעים קורס הקמת עסק קצר וממוקד בן 8-10 מפגשים בממוצע. מן הצד השני ישנם מוסדות המציעים קורס ארוך יותר בן 15 מפגשים. כלל המוסדות עורכים את התכנית במתכונת לימודי ערב מתוך ההבנה כי מרבית קהלי היעד הינם אנשים עובדים.

תעודה והסמכה

בוגרים אשר יסיימו את הקורס בהצלחה יקבלו תעודת בוגר קורס יזמות עסקית מהמוסד הרלוונטי.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יזמות עסקית
30 שנות ניסיון וידע עולמי בתחום
ABS בית ספר למסחר ועסקים
30 שנות ניסיון וידע עולמי בתחום
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
יורם כללי
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765