ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס בניית אתרים

קורס בניית אתרים

לימודי פיתוח ובניית אתרים נועדו ללמד את הסטודנטים, את התפתחות האינטרנט, וכמובן יקנו להם את היכולות והמיומנויות כדי לעבוד כמפתחים, מעצבים ומתכנתים בשוק העבודה. הקורס ילמד את הסטודנטים HTML, CSS, ויספק גם הקדמה לJavascript דרך מסגרת JQuery. עד סוף הקורס, הסטודנטים, יבינו היטב שפות הצגת עבודת CSS ו- HTML כדי לבנות דפי אינטרנט ולעצבם. תלמידים ילמדו כיצד לבנות דפי אינטרנט סטטיים משלהם ושימוש JQuery על פונקציונליות אירוע מונחה כמו לחיצות כפתור ואנימציות. בנוסף תלמידים גם יתמקדו כיצד להוסיף תכונות מורכבות יותר כמו קרוסלות, תיבות אור, ואת סרגל ניווט. תוך שימוש ב-Bootstrap, הסטודנטים יוכלו לבנות אתרי חיפוש אלגנטיים ומודרניים עבור טאבלטים, מחשבים ניידים ונייחים. אם יש לכם עוד שאלות לגבי קורס בניית אתרים ואם הקורס מתאים לכם, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם במקומות המסומנים ואף לבדוק מיהם מוסדות הלימוד הרלוונטיים עבורכם וצוות פורטל לימודים יחזור אליכם במהרה. באפשרותכם גם להתקשר ישירות למוקד הייעוץ של פורטל לימודים ולקבל ייעוץ והכוונה ראשונית.
תעודת זהות קורס בניית אתרים
תנאי קבלה
  • הכרת יישומי מחשב
  • הכרת השפה האנגלית
  • תעודת 10 שנות לימוד
משך לימודים
  • 8 חודשים
  • 300 שעות לימוד אקדמאיות
  • 2 שיעורים בשבוע ( בשעות הערב)
שכר ממוצע
  • 0-2 שנות ניסיון: 7,000-10,000 ש"ח
  • 3-5 שנות ניסיון: 8,500-12,000 ש"ח
  • 5+ שנות ניסיון: 13,000+ ש"ח
תכונות אופי
  • ראש גדול
  • יצירתיות
  • חוש טכני
  • ירידה לפרטים
  • סבלנות
  • סקרנות
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס בניית אתרים

קצת מידע על קורס בניית אתרים

קצת מידע על בניית אתרים

מעולם לא היה זמן טוב יותר להתחיל קריירה כמפתח אינטרנט. היום אנחנו רואים כיצד אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות מסוגלים לשנות את תפיסת המציאות שבה אנו מסתכלים על העולם והכוח הגדל שלהם יכול להמליך מלכים ולרסק גם את החברות הגדולות ביותר. בוני האתרים הם המפתחים, המעצבים והמתכנתים שהופכים את כל הקוד המסורבל שאותו אנחנו מכירים מסרטי המטריקס לאתר אינטרנט עם תמונות יפות, סרגלי חיפוש ומידע המגיע בצורה נוחה. בשוק העבודה ישנה ישנה דרישה עקבית ובלתי פוסקת עבור מפתחים אשר המסוגלים לכתוב קוד איכותי ופותרי בעיות מנוסים היכולים לעצב פתרונות יצירתיים. מפתחי האינטרנט הם גם האחראים למראה של האתר יחד עם ההיבטים הטכניים של האתר, כגון הביצועים והקיבולת שלו, שהן אמצעי של המהירות של אתר ועם כמה תנועה האתר יכול להתמודד. בעת יצירת אתר האינטרנט, המפתחים צריכים להפוך את החזון של הלקוח שלהם למציאות. הם בונים סוגים מסוימים של אתרי אינטרנט, כגון מסחר, חדשות, או אתרי משחקים, כדי שיתאים לצרכים של הלקוחות. סוגים שונים של אתרים עשויים לדרוש יישומים שונים שיעבדו כמו שצריך. לדוגמא, אתר משחקים צריך להיות מסוגל להתמודד עם גרפיקה מתקדמת, ואילו אתר מסחר אלקטרוני צריך יישום עיבוד תשלום.

מהו קורס בניית אתרים?

קורס בניית אתרים מספק את המבוא לשפות הפיתוח החיוניים לאתרי אינטרנט ואת הצעד הראשון לתוך יצירה ותחזוקת דפי אינטרנט. תוכן הקורס יתמקד בנושאים כגון: HTML, CSS ו- JavaScript בהקשר של שיטות התפתחות האינטרנט. שאלות כגון מה הם, לאיזו מטרה ובאיזו מידה השפות הבאות יעזרו לנו ליצור. הקורס מכין את המשתתפים לנקוט בצעדים נוספים לתוך תהליכי התפתחות האינטרנט הכוללים מבנה בסיסי של תוכן דף, החלת סגנונות עיצוב בסיסיים באמצעות CSS והבנת JavaScript עבור אינטראקטיביות בסיסית. 

למי מתאים קורס בניית אתרים?

המועמדים לקורס צריכים להיות אנשים פעילים בעולם האינטרנט והמחשב. הם נדרשים להיות בעלי מחשבים אישיים עם עכבר ומקלדת וכישורי הקלדה בסיסיים. כמו-כן המועמדים צריכים להרגיש בנוח עם מערכת ההפעלה הבסיסית של Windows או Macintosh ובאופן ספציפי, אמורים להיות מסוגלים להפעיל תוכנות, לנווט למידע המאוחסן במחשב, לנהל קבצים ותיקיות, להכיר דפדפני אינטרנט ולהיות בעלי הבנה כללית אודות התפתחות האינטרנט. הקורס מתאים למגוון אנשים בעלי ידע שונה כגון מהנדסים, אמנים, עיתונאים, יזמים, אנליסטים פיננסיים וכו' אשר מחפשים להתחיל קריירה חדשה בפיתוח האינטרנט, וחשוב מכל, מלאי מוטיבציה ותשוקה כמו שהיו שהחלו את הקריירה הקודמת שלהם. תכונות חשובות עבור מפתחי אינטרנט הם ריכוז - שכן הם יהיו חייבים לשבת ליד מחשב ולכתוב קוד מפורט לתקופות ארוכות; יצירתיות - יהיו מעורבים לעתים קרובות בעיצוב המראה של אתר ולכן חייבים לוודא שזה נראה חדשני ועדכני; בעלי מיומנויות שירות לקוחות - יידרשו להגיב בנימוס ובצורה נכונה לשאלות המשתמשים ובקשות; ולבסוף להיות מוכוונים לפרטים - משום שכאשר יידרשו לכתוב ב- HTML, טעות קטנה אחת יכולה לגרום לדף אינטרנט שלם להפסיק לעבוד.
 

תוכן הקורס בניית אתרים

הסטודנטים בקורס בניית אתרים יעסקו במגוון נושאים כגון: מבוא בניית אתרים, שלבים של התפתחות האינטרנט, מה זה HTML וכיצד אנו משתמשים בו, יצירת דף אינטרנט בסיסי, הכנסת תוכן, ליצור מבנה עמוד בסיסי, עיצוב HTML, הכנסת תמונות, קישורים והיפרטקסט, מה זה CSS וכיצד אנו משתמשים בו, יצירת סגנונות CSS, עיצוב בסיסי עם CSS, מהו JavaScript וכיצד אנו משתמשים בו, היתרונות של JavaScript, אינטראקטיביות ב- HTML, יישום אפקטים בסיסיים עבור התוכן שלך. הקורס ייעשה במסגרת שיעורים עיוניים ומעשיים כשבסופו הסטודנטים ירכשו מיומנויות כגון: כתיבת HTML, CSS ו-JavaScript בדפדפנים מודרניים, פיתוח יישום אינטרנט עורפי ו-APIs באמצעות שפת תכנות מודרנית ומערכת פיתוח האינטרנט MVC, לצרוך APIs האינטרנט מאתרים של צד שלישי כמו טוויטר או Yelp, כתיבת יישומים מאובטחים ופריסתם בעננים כגון Heroku. לסטודנטים יהיו תחנות עבודה שלהם עמוסות התוכנה הדרושה לתרגול הנושאים של הקורס.

אפשרויות תעסוקה עבור בוגרי קורס בניית אתרים

שוק העבודה של מפתחי האתרים ממשיך לגדול עם כל עסק חדש שנפתח ומבין שהוא חייב אתר אינטרנט שיקדם את סחורתו. כמו-כן הרכישה המקוונת הצפויה לגדול במהירות רבה יותר מאשר התעשייה הקמעונאית רק מבהיר זאת. חברות קמעונאיות המבקשות להרחיב את ההיצע המקוון שלהם, מחפשות עוד ועוד בוגרי קורס בניית אתרים והגידול בשימוש במכשירים ניידים כדי לבצע חיפוש באינטרנט יוביל לעלייה בתעסוקה של מפתחי אינטרנט, כשבמקום עיצוב אתר אינטרנט עבור מחשב שולחני, מפתחים יצטרכו ליצור אתרים פועלים בניידים עם גדלי מסך שונים, שמוביל יותר עבודה. מכיוון שאתרים יכולים להיבנות מכל מקום בעולם, מפתחי האינטרנט יכולים למצוא עבודות לא רק במדינת האם שלהם ויכולים לנדוד לפי השכר וצמיחת התעסוקה. 
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים בניית אתרים


להלן מספר אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס בניית אתרים:

מערכות מידע ומחשוב מנהלים - מנהלי מערכות מידע ומחשוב, טכנולוגיית המידע נקרא לעיתים (IT) מנהלים מנהלים או פרויקט IT עוזרים לקבוע את המטרות טכנולוגיית מידע של הארגון ואחראים ביישום מערכות מחשב כדי להגיע ליעדים אלה.

מתכנתי מחשבים - מתכנתי מחשבים כותבים קוד בדיקה המאפשר הפעלת יישומי מחשב ותוכנות לתפקוד ראוי. הם מכבים את עיצובי תכנית שנוצרו על ידי מפתחי תוכנה ומהנדסים הוראות שהמחשב יכול לבצע.

מומחי מחשבים ותמיכה - מומחי תמיכת מחשב מספקים עזרה וייעוץ לאנשים וארגונים באמצעות תוכנה או ציוד מחשבים. 

מנתחי מערכות מחשב - מנתחים מערכות מחשב ובוחנים את תיק מערכות המחשב הנוכחי של הארגון, נהלים ופתרונות מערכות מידע עיצוב כדי לסייע לארגון לפעול בצורה יעילה ואפקטיבי יותר. הם מביאים את העסק וטכנולוגיית המידע (IT) יחד לידי הבנת הצרכים והמגבלות של שניהם.

מסד מנהלי - מנהלי מסדי נתונים (DBAs) משתמשים בתוכנה מיוחדת כדי לאחסן ולארגן נתונים, כגון מידע פיננסי ורשומות משלוח ללקוח. הם מוודאים כי הנתונים יהיו זמינים למשתמשים והם מוגנים מפני גישה לא מורשית.

מעצבים גרפיים
- מעצבים גרפיים אחראים ליצור מושגים חזותיים, באמצעות תוכנת מחשב, כדי להפוך את הרעיונות מעוררי הידע, למוצרים שירתקו את הצרכנים. הם מפתחים את הצורה הסופית בה ייראה הקוד כאתר שלם בו ייצפה הלקוח. כוללים יישומים שונים כגון פרסומות, עלונים, מגזינים, ודוחות ארגוניות.

אנליסטים לאבטחת מידע
- אנליסט אבטחת מידע יוצר אמצעי אבטחה כדי להגן על רשתות המחשב של ארגון ומערכות. האחריות שלהם מתקדמת בקצב מזורז לפי קצב הפריצות.
אמני מולטימדיה ואנימטורים - אמני אנימטורים ומולטימדיה יוצרים אנימציה ואפקטים חזותיים עבור טלוויזיה, סרטים, משחקי וידאו, וצורות אחרות של מדיה.

מפתחי תוכנה - מפתחי התכונה הם המוחות היצירתיים מאחורי תוכנות מחשב. חלקם אחראים על פיתוח יישומים המאפשרים לאנשים לעשות משימות ספציפיות במחשב או במכשיר אחר. אחרים אחראים על פיתוח מערכות היסוד להפעיל את המכשירים או שרשתות שליטה.

מפתחי אינטרנט עורפיים - אחראים לבנייה הטכנית הכוללת של האתר. הם יוצרים את המסגרת הבסיסית של האתר ומוודאים שהיא פועלת כצפוי. מפתחי אינטרנט עורפיים גם קובעים נהלים כדי לאפשר לאחרים להוסיף דפים חדשים לאתר האינטרנט ולהיפגש עם ההנהלה לדון שינויים משמעותיים באתר.

מפתחי אינטרנט חזיתי - אחראים על כיצד נראה האתר. הם יוצרים את פריסת האתר ומשלבים גרפיקה, יישומים (כגון כלי לקוחות הקמעונאי) ותכנים אחרים. הם גם כותבים תוכניות עיצוב אתרים במגוון שפות מחשב, כגון HTML או JavaScript.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס בניית אתרים
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege באר שבע
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege נתניה
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege תל אביב
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
המכללה לניהול ופיננסים
המכללה מלמדת ב: חדרה.

המסלול נלמד ב: חדרה.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

18 מסלולים

מפת הגעה
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.


מידע על
המכללה

8 מסלולים

מפת הגעה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


סרטוני וידאו על קורס בניית אתרים

בניית אתרים
קורס זה ילמד אתכם את הבסיס בבניית דפי HTML


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765