ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס Amazon

קורס Amazon
האינטרנט נחשב היום לפלטפורמה הגלובלית הגדולה ביותר, אשר פתחה אנשים למרחב המידע הקיים בעולם. האינטרנט שחרר מידע ועסק כמעט בכל תחום מאז הגיע לחיינו בסוף שנות ה-90, ולא לקח הרבה זמן עד שהוא גם השתלט על שוק הקניות בכך שהוא אפשר לצרכנים מכל העולם, לקנות כל דבר שעולה על רוחם מהנוחות של ביתם. אחד מהאתרים הבולטים בשוק הקניות האינטרנטי הוא אמזון, הנחשב לאחד הוותיקים בשוק והחל את דרכו כאתר לרכישת ספרים אינטרנטיים. היום הוא כבר אתר המגלגל מילונים של עסקאות בכל יום בכך שהוא מאפשר לכל אדם לפתוח "חנות וירטואלית, בה הוא יוכל למכור את מרכולתו, כמובן לפי התנאים המחמירים של אמזון על מנת שיהיה אפשר לוודא כי מדובר ברכישה בטוחה. היום אמזון הפך לפלטפורמה עבור רבים המעוניינים להשלים הכנסה ולהפוך לסוחרים וספקים. אז אם גם אתם מעוניינים להצטרף לחגיגה האינטרנטית בפורטל לימודים תוכלו לקבל את כל המידע אודות קורס אמזון, בו תלמדו כיצד מקימים חנות וירטואלית ולומדים לשלוט בשוק האינטרנטי בקלות. השאירו פרטים או התקשרו. בהצלחה

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס Amazon

קצת מידע על קורס Amazon

רקע על חברת אמזון

אמזון.קום המוכרת בכולם בשם המקוצר אמזון, היא חברה אמריקנית שבסיסה בסיאטל, ונוסדה בשנת 1994, תחת השם Cadabra.com, אך זה שונה במהרה לאמזון. קום (על שם נהר האמזונאס בברזיל) בשנת 1995. היא נחשבת לחלוצת המסחר באינטרנט ואחד מסמלי בועת הדוט-קום והתפרסמה בימיה הראשונים כחברה אינטרנטית למכירת ספרים, כשבשיאה בשנת 2000 עמד שווי השוק שלה ב-80 מיליארד דולר. אך ככל שעברו השנים החלה למכור גם סרטים, דיסקים, בגדים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד. בתחילת המאה ה-21 בחרו באמזון להרחיב את פעילותה לתחומים מלבד מסחר אלקטרוני והפכו את החברה ליצרנית הספרים האלקטרוני הראשונה והמספקת הראשית לספרים להורדה לכל מכשיר, בנוסף לכך היא מפעילה חנות אפליקציות הכפופה לפיקוח וסינון. 

להתחיל לסחור באמזון

אמזון נחשב לאחד האתרים הגדולים ביותר לקניה ומסחר באינטרנט. האתר מציע לכל מיד שמעוניין לנהל חנות וירטואלית שלמה באמזון ללא דרישה לתשלום שכירות או עובדים ואפילו אין דרישה לקביעת תחום עיסוק ספציפי. כל אדם יכול להכריז על עצמו כמוכר בלבד ולמכור כל מה שעולה על דעתו ממטבעות של 10 אגורות במחיר של שקל ועד מכירה של חפצי אומנות, גאג'דטים ייחודיים וכו', כשהיתרון הגדול ביותר במסחר באמזון הוא העובדה שהעברת הכסף נעשית במקום מהקונה, דבר החוסך הרבה כאבי ראש הן למוכר והן לקונה.

מיהו קהל היעד לקורס אמזון ומהם תנאי הקבלה

הקורס מיועד לכל אדם המעוניין להשלים הכנסה מהבית. באופן יותר ספציפי, כל אדם הרוצה ללמוד כיצד לסחור ולהרוויח בשוק הבינלאומי באמצעות האינטרנט. עם זאת המועמדים המבקשים להירשם נדרשים להגיע עם ידע בסיסי באנגלית, שכן זו השפה המדובר באתר וכמובן להיות בעלי הכרה טובה של יישומי מחשב והכרת האינטרנט והשימוש בו.
 
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים Amazon


כיצד מתנהל קורס אמזון

אופי הלימודים בקורס אמזון משתנה בין כל מוסד ותוכנית לימודים. חלקם מציעים קורס מסחר באמזון המתקיים באופן של אחד על אחד, מדריך מול תלמיד, כשהתלמיד יכול לקבל הדרכה במקום הנוח לו או להגיע למקום הקורס. תוכניות לימודים אחרות מציעים פלטפורמת לימוד בקבוצות של בין 20-30 אנשים, אך כולם בסופו של דבר שמים דגש גדול אודות הפרקטיקה והלימוד בפועל של הצעות מכירה וניהול מכירה בפועל עם פניית הקונה ופתיחת חנות וירטואלית. בנוסף לכך, הקורסים גם מתמקדים על הכרת אמזון והדרכה אודות הנישות הרווחיות ביותר באתר, שעזותר להבין מה כדאי למכור באמצעות האתר ועל מה מומלץ עדיף לוותר. חשוב להבין שלא מדובר בקורסים מקצועיים אשר מקנים תעודות סיום אלא מתקיימים בצורה של סדנאות והדרכה שנועדה להרחבת הידע האישי של הלומדים.
 

מיהם המועמדים המתאימים ביותר לניהול חנות וירטואלית?

הקורס כמובן פתוח לכל מי שמעוניין להירשם, אך עם זאת יש לדעת ולהבין במדויק מה נדרש לעשות כדי להצליח בשוק לאחר מכן, אחרת כל המידע הקיים לא יועיל כאשר בוחרים בחירות לא נכונות. הקורס מתאים לכל אדם המעוניין להקים חנות וירטואלית, לשפר את סיכויי ההצלחה ולגרוף כמה שיותר רווחים מהעסק. מדובר על אנשים בעלי יכולות גבוהות לשירות לקוחות, אשר מבינים את חשיבות התשובה המהירה והאדיבות אשר יעודדו את הרוכשים להוסיף ביקורות חיוביות, שיעלו את ערך החנות לאחר מכן. הקורס גם מתאים לאנשים שכבר פעילים באמזון ומעוניינים להשתפשף יותר בתחום וללמוד כיצד אפשר להיות קשובים יותר לדרישות השוק, כחוט המקשר והמדווח בין קהל הגולשים לבעלי העסק ועוד.

מטרות קורס אמזון ונושאי הלימוד בקורס

קורס אמזון יכשיר את המשתתפים כיצד לנהל את החנות הוירטואלית שלהם באופן דינאמי וקשוב, כיצד לדרג את המוצרים ואת הספקים השונים, לנהל את התוכן ואת המערכות והממשקים השונים באתר, כיצד להמנע מהונאות בכרטיסי אשראי, להשוות באופן מפורט מחירים, איך להגדיל את הרווחים בהתאם ואיך להתנהל מול מוקדי הסליקה באשראי לעסקים. תכני הקורס משתנים כמובן בין מוסד למוסד שכן אין תוכנית קבועה וכל מדריך פועל לפי ראות עיניו, אך עדיין ישנם מספר שיעורים ונושאים אשר מועברים על ידי כל המוסדות ונחשבים כשיעורי מבוא לאמזון מושגים בסיסיים כגון: הגדרות אתר, הרחבת המעגל העסקי הוירטואלי, הגדרת העסק והחנות, בקידום החנות הוירטואלית באמצעות רשתות חברתיות וקופונים, העלאת מוצרים נכונה, קטלוג נכון והצגה נכונה של המוצרים, טיפול בלקוח, קבלת הזמנות מלקוחות, סגירת הזמנות ועוד. למי שמעוניין לעבור שיעורים מקיפים יותר ולצבור ידע נרחב, הוא יוכל לעבור גם שיעורים כגון: שיווק באמצעות דוא"ל אלקטרוני, תוכניות שותפים, HTML, מיקומים גיאוגרפים, שפות תכנות, כיצד מבצעים סקרי שוק ברשת, ניתוח של נתונים סטטיסטים בכל מיני רבדים לצורך ביצוע עסקאות מסחר באופן חסכוני ומקצועי, כיצד מבצעים קידום אורגני (SEO) לאתרי אינטרנט,רכישות מדיה, פרסום ברשת ועוד.

מה זה סייבר מנדיי?

סייבר מאנדי - Cyber Monday - הוא אחד מהימים הבולטים ביותר בשוק המסחר האינטרנטי והומצא על מנת לעודד אנשים לרכוש את קניותיהם באינטרנט, בדומה ליום שישי השחור המגיע לאחר חג ההודיה בארצות הברית ב-4.11 בכל שנה ונחשב ליום שפותח את עונת המכירות של חג המולד. המושג סייבר מנדיי הופיע לראשונה ב-2005 ומאז הפך לחגיגת קניות עולמית שבה כל חנות וירטואלית מוזילה את מחיריה עד לכדי 90% הנחה. חגי הקניות הללו הפכו לאחד השיווקים החזקים ביותר לכל חנות וירטואלית ומדובר באירוע שיש להתכונן אליו כראוי, אם מעוניינים לסיים אותו ברווחים גדולים לפי זיהוי נכון של המוצרים הנרכשים יותר באירועים אלה. רק בישראל לדוגמא ימי המכירות הללו מובילים לעסקאות בסך של למעלה מ-10 מיליארד שקל בשנה. עם זאת, באינטרנט ישנם מספר גבוהה של רמאים המעוניינים לנצל הן את הרוכשים והן את בעלי החנויות ובקורס Amazon ניתן להבין כיצד מזהים מספרי אשראי ולקוחות מזוייפים לפי התגובות שלהם, הבקשות לאופציות תשלומים שונות ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים Amazon


היתרונות של מכירת באמזון

להגדיל את מכירות מאת עם תעבורה גבוהה - אמזון לבד נהנה ממספר עצום של כמעט 184 מיליון מבקרים בחודש. מדובר בקהל לקוחות שלפחות חלקם יתעניינו במוצרים שאתם יכולים לספק, וכאן לא תדרשו להוציא סכומי עתק על פרסום, אלא הם יחפשו אתכם. לדברי מנהל אמזון, המוכרים מדווחים על עלייה של 50% בממוצע במכירות כשהם מצטרפים ל-Marketplace של אמזון.

לרכוש לקוחות חדשים - אף אחד לא מבקר באמזון כשהוא מחפש את החנות שלך, אבל הם עשויים לחפש את המוצרים שאתה יכול להציע. וברגע שיש לך לקוח בחנות, יש לך הזדמנות לזכות בעסקאות חוזרות באמצעות שירות מעולה, במיוחד אם אתה מוכר מוצרים השייכים לקטגוריה המעודדת רכישות תכופות, כגון ציוד דיג או צילום.

אנשים רבים מעדיפים לקנות בשווקים - כל העניין של שווקים הוא כוח במספרים והדבר נכון גם לגבי שווקים מקוונים באינרטרנט בדומה לשווקי איכרים, קניונים וכו'. היתרון של עבודה בנקדוה בה ניתן למצוא הכל מהכל הוא ששוק שכזה תמיד ימשוך בסופו של דבר אנשים שיתעניינו במוצרים שלך מכיוון שהם יודעים שבאתר כמו אמזון, אפשר למצוא הכל, בין אם מדובר בפסלים מהמיתולוגיה היוונית, ספרים אודו ההיסטוריה הטיבטית, ציוד למצלמות גופרו ועד לנכסי נדל"ן או מוצרי רטרו ממאות קודמות.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס Amazon
יורם כללי
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ראש פינה.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

8 מסלולים

מפת הגעה
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765