ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס מיכפל

מחפשים לימודי מיכפל מקצועיים?


קורס מיכפל ילמד אתכם כיצד לעבוד על אחת מתוכנות השכר הפופולריות ביותר בישראל. עם ממשק עברי קל ונוח ומגוון רחב של אפשרויות ופיצ'רים שונים תלמדו כיצד לקלוט עובדים, להפיק טפסים, להכין דו"חות ולהנפיק תלושי שכר בהתבסס על מרכיבים שונים.

כאן ריכזנו עבורכם מגוון מוסדות המציעים לימודי מיכפל. במאמר נפרט תחילה את יכולותיה של התוכנה ולאחר מכן נספר על תכנית הלימודים, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, משך הלימודים ועוד. נשמח לסייע עם בחירת הלימודים בטלפון שמספרו 03-3727765 או דרך השארת פרטים בתיבות בצור הקשר שבאתרנו כדי שנציג יצור עמכם קשר בהקדם. בסוף המאמר ריכזנו רשימה של מוסדות להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר לקבלת מידע, סילבוס, שכר לימוד ולתיאום פגישה ורישום.
תעודת זהות קורס מיכפל
תנאי קבלה
  • הרישום עבור תכנית הלימודים מותנה בהצגת תעודה גמר תיכונית.
  • מרבית מוסדות הלימוד מבקשים גם לעבור ראיון קבלה אישי קצרצר לביצוע תיאום ציפיות ולבדיקת מידת ההתאמה והרלוונטיות לתכני הקורס.
משך לימודים
  • תכנית הלימודים הינה קצרה וממוקדת.
  • מרבית מוסדות הלימוד מעבירים קורס על פני מספר מפגשים בודדים כ-5-6 מפגשים סה"כ.
    ייתכנו שינויים בין מוסד למוסד.
שכר ממוצע
  • מטרתה של תכנית הלימודים איננה להכין חסרי רקע למקצוע, אלא לתת לבעלי מקצועות בתחום חשבות השכר, ידע מעשי חשוב ונדרש בתוכנת שכר פופולרית בשוק העבודה.
תכונות אופי
  • אם אתם מחפשים להתמקצע בתוכנת המיכפל ומעוניינים למקסם את יכולותיה כמו גם להתבלט במקום העבודה עם כישורי מחשב נדרשים, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.
  • אין צורך להירתם לתקופת לימודים מאומצת ומדובר בתכנית ממוקדת ומעשית שתקנה לכם כלים מעשיים בזמן קצר.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מיכפל

תוכנת מיכפל: רקע ושימושים עיקריים

התוכנה נוסדה על-ידי חברת מיכפל והיא תוכנת שכר המספקת שירותי מחשוב ייעודיים עבור חשבי שכר ומנהלים. חברות רבות במשק עושות שימוש תכוף בתוכנה שיצאה לאור לראשונה ב-1983 ומאז צברה פופולריות רבה כשהיא מציעה פתרונות טכנולוגיים וממשקים נוחים להפעלה.

בעזרת מיכפל ניתן לשלב את כל ההיבטים הנדרשים להכנת והנפקת תלושי שכר והיא כוללת מוצרים פנסיוניים, נוכחות עובדים מדויקת, כלי בקרה למנהלים, התעדכנות שותפת באשר לשינויים בתחיקות השונות של דיני העבודה וזכויות סוציאליות ועוד.

בתוכנה עושים שימוש בעיקר חשבי שכר, אך ניתן גם למצוא לא מעט רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצים בענייני מס המשתמשים בפיצ'רים השונים של התוכנה.

קורס מיכפל: מבנה ומטרת תכנית הלימודים

לימודי מכפל נחלקים למספר שיעורים ממוקדים בני 3-4 שעות. מטרתו של הקורס להקנות לבעלי מקצועות בתחום החשבונאות והניהול את היכולת לעשות את השימוש המקסימלי והנרחב ביותר עם התוכנה.

חלק מן הקורסים מקנים למשתתפיהם ערך מוסף מצוין עם לימודי רקע תיאורטיים המסבירים ומרעננים את הידע באשר להפקת דו"חות וביצוע חישובים שונים בהתבסס על התחיקות ותחשיבי המיסוי. הקורס מועבר על-ידי מרצים בעלי ידע וניסיון בתחום ומתקיים בכיתות מחשב מתקדמות לצורך התנסות מעשית ותרגולים תכופים.

עם תום הלימודים נדרשים המשתתפים למעבר בחינה מעשית מסכמת ובסיומה מוענקות תעודות סיום חגיגיות למשתתפים.


תוכן שעשוי לעניין אותך:



מה לומדים במסגרת הקורס?

לימודי מיכפל כוללים מגוון רחב של נושאים תפעוליים בתוכנה ואט אט יאפשרו לכם גם למצוא פתרונות לשאלות נקודתיות מצד העובדים או המנהלים כמו גם לפתרון תקלות שונות.

בין הנושאים הנלמדים במסגרת הקורס ניתן למנות:
  • הקמת משתמש חדש ועדכון פרטי חברה
  • הקמת כרטיסי עובדים
  • הנפקת טפסי קליטת עובד טופס 101
  • הפקת טפסים נלווים נוספים
  • הפקת והכנת דו"חות פיננסיים
  • פקודות תשלום
  • תיאום מס
  • ניכויים וזכויות סוציאליות
  • ביטוח לאומי
  • מוצרים פנסיוניים
  • דרגות מס
  • תוספות שכר
  • ביצוע גיבוי
  • ביצוע עדכונים אוטומטיים
  • ביצוע דו"חות חודשיים ושנתיים
  • התממשקות למערכת סליקה בנקאית
  • ועוד.
כלל התכנים הנלמדים במסגרת הקורס זוכים לתרגולים מעשיים כיתתיים ונבחנים גם במסגרת בחינה מסכמת הנערכת עם תום הלימודים.

היכן ניתן לקחת לימודי מכפל?

קורס זה נלמד במספר מוסדות לימוד ברחבי הארץ וביניהם:
  • קבוצת מכללות פאר ותפנית – רשת מכללות הממוקמת בראשון לציון ובחולון ומציעות מגוון רחב של הכשרות מקצועיות בתחומי האינטרנט, המחשבים והגרפיקה. הלימודים מועברים על-ידי מרצים מן השורה הראשונה בעלי ניסיון וידע מוכח המקנים ערך מוסף למשתתפים כמו גם ידע מעשי והיכרות עם טכניקות מתקדמות.
  • בקרה – מרכז לימודי הממוקם בתל אביב ומציע מגוון רחב של הכשרות בתחום האדמיניסטרציה וניהול המשרד בדגש על פיננסים. במרכז בקרה תוכלו למצוא קורסים מעשיים בהנהלת חשבונות, לימודי פריוריטי, לימודי מיכפל וקורס שיקלולית, קורסים בחשבשבת וניהול מלאי.
  • מכללת רון – מכללה בחיפה הוקמה לפני מעט יותר משני עשורים ומציעה מגוון רחב של הכשרות לתוכנות מחשב ייעודיות נדרשות. בין היתר ניתן למצוא קורס SAP, לימודי מכפל, קורס שקלולית, קורסים בלוגיסטיקה ורכב והנהלת חשבונות מעשית.
לרשימת מוסדות הלימוד ולשליחת פרטי קשר ניתן לגלול לסוף המאמר.

תנאי קבלה לקורס מיכפל

תנאי הקבלה נחשבים נוחים ועל המועמדים להציג תעודה גמר תיכונית בלבד ולעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים.

עם זאת, לרקע תעסוקתי או הכשרתי קודם כמובן ישנה השפעה ודברים אלו נבחנים במסגרת ראיון הקבלה. הקורס מיועד לבעלי הכשרות בתחום חשבות השכר, הנהלת החשבונות, הניהול והאדמיניסטרציה וראיית החשבון המבקשים להכיר את יכולות התוכנה לעומקה.


קהל יעד

אם אתם מעוניינים להתמקצע על מיכפל הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

במסגרת הקורס תקבלו את כל הכלים הנדרשים כדי להפגין יכולות מרשימות ביותר. התכנית פונה לאנשים הנשלחים מטעם מקום העבודה ולאלו המעוניינים להוסיף שורה מכובדת לקורות החיים ולהתבלט במקום העבודה עם כישורים חשובים.

משך הלימודים

אורכם של לימודי מכפל נחשב לקצר באופן יחסי והקורס מתפרש על גבי כ-20-30 שעות בממוצע, סה"כ כחודש.

מכללות רבות מציעות את ההכשרה במתכונת לימודי ערב מתוך ההכרה בקהל היעד המגיע מתוך מקומות עבודה קיימים. ישנן מכללות המציעות את הקורס במתכונת בוקר חד-שבועית בימי שישי.

תעודות

בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעמדו בכל דרישות המוסד שבו למדו יקבלו תעודה חגיגית מטעם המוסד בו.

תעודה זו יכולה לספק יתרון בולט על פני מועמדים במקומות עבודה שונים, לפתוח דלתות בארגונים ולסייע בקידום והעלאת דרגת השכר בהתאם לכישורים המעמיקים שרכשתם.

אפשוריות תעסוקה

מטרתו של הקורס איננה להכשיר באופן מקצועי ואת ההכשרה יש לקבל טרם הקורס בהתאם לתחום החשבונאי שבו התלמידים עוסקים.

עם זאת, לקורס מיכפל תרומה משמעותית וביכולתו לפתוח בפני בוגריו דלתות בארגונים רבים ולאפשר התקדמות מהירה יותר במקום העבודה. עובד או עובדת שיודעים את התוכנה לעומקה ומסייעים לקולגות ולמנהלים יכולים להתלבט בצורה משמעותית ולספק ערך מוסף אדיר לארגון.

נושאים שעשויים לעניין אתכם:


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מיכפל
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

18 מסלולים

מפת הגעה
מכללת רון
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765