ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מהם היתרונות בלימודי תואר שני?

לימודי תואר שני מספקים לבוגרים צמחיה אישית, הזדמנויות תעסוקה רבות, קידום קריירה אפשרי, משכורת גבוהה יותר והכרה מקצועית גדולה יותר.

צוות פורטל לימודים|8.1.2017|15:23

צמיחה אישית
ישנם אנשים שאוהבים ללמוד. יש להם רצון שאינו יודע שובע להוסיף תחומים למאגר הידע שלהם, לאתגר את עצמם מבחינה אקדמית ואינטלקטואלית, ולחוות את מה שהם מחשיבים לעיסוק החיים המתגמל ביותר: פיתוח המוח. עבור אנשים אלו, השכלה אקדמאית לתואר שני מציעה את ההזדמנות לעשות את כל זה, בצורה מובנית ובמסגרת שיכולה לספק סיפוק אישי רב.

לעמוד תואר שני בפורטל לימודים לחצו כאן

הזדמנויות תעסוקה רבות
בענפי קריירה רבים, כגון ניהול, ענייני ציבור ושירותים חברתיים, תואר שני הפך לדרישה המינימאלית בשוק התעסוקה כשם שלימודי התואר הראשון הופכים לדרישה מינמאלית כדי לקבל עדיפות בין המועמדים השונים. במקצועות הפסיכולוגיה, המשפטים, הרפואה והחינוך, ישנם תפקידים שרק בוגרי תואר שני יכולים להגיע אליהם. התואר השני דורש מהסטודנט לספק יכולות מחקר מעמיקות שבתמורה, יספקו לו את הידע התאורטי הנדרש כדי שבבוא היום, יוכל כאיש מקצוע, לפתור בעיות שונות בזכות רמת הידע שלו.  

במקצועות כגון מנהל עסקים, משפטים חינוך וביוטכנולוגיה, תואר שני בהחלט יכול לזכות את בוגרי התואר השני בהכנסה גבוהה יותר


קידום קריירה
זכאות לתעודת תואר שני מעידה על התמדה, נחישות, תעוזה אינטלקטואלית, ועל היכולת להתמודד עם סביבות מאתגרות. כל התכונות הללו הם בדיוק מה שרוב הבוסים מחפשים כשהם בודקים קורות חיים למשרות של תפקידי ניהול שונים. עובדים אשר הוכיחו הצלחה לטווח ארוך, הדורש מהם סיבולת, משמעת, מנהיגות, ויכולת לעבוד היטב עם אחרים, הולכים להיות במקום הראשון לקבלת הזדמנויות צמיחה בתוך הארגון שלו, או שלה.

לעמוד תואר שני במדעי החיים בפורטל לימודים לחצו כאן

תגמול כספי
מי ששוקל לימודי תואר שני בהחלט צריך לחשוב על החזר ההשקעה שמגיע בדמות המשכרות הגבוהה יותר. בוגרי תואר שני אמנם ירוויחו יותר מבוגרי תואר ראשון, אך עם זאת עדיין צריך לזכור, כי ניסיון תעסוקתי רחב, יזכה את המועמד בהכנסה גבוהה יותר. במקצועות כגון מנהל עסקים, משפטים חינוך וביוטכנולוגיה, תואר שני בהחלט יכול לזכות את בוגרי התואר השני בהכנסה גבוהה יותר, לעומת מקצועות בהייטק, אמנות ותקשורת, בהם לניסיון התעסוקתי נחשב למרכיב הרבה יותר חשוב מהתואר האקדמי.

בענפי קריירה רבים, כגון ניהול, ענייני ציבור ושירותים חברתיים, תואר שני הפך לדרישה המינימאלית בשוק התעסוקה


תחושה של הישג
אם הגעתם עד כאן ואתם עדיין תוהים מהם היתרונות בלימודי תואר שני? דעו שדי בתחושת ההישג של הצלחה בלימודים כדי לעשות את הצעד קדימה ולבחור בלימודים גבוהים. בוגרי תואר שני בכל המקצועות, עומדים לזכות בתחושת סיפוק אישי גבוהה במיוחד. המאמץ לסיים את לימודיך, למרות רגעים של ספק וחוסר ודאות, יעמוד כחוויית אופי ובנייה מרכזית. בנוסף לכך, היוקרה של תואר שני בישראל היא מאוד גבוהה ובהחלט מסוגלת לפתוח דלתות במספר תעשיות ובמגוון תפקידים ניהוליים.

לעמוד תואר שני במדעי המחשב בפורטל לימודים לחצו כאן

הכרה
ישנם אין ספור רגעים בחיים, בהם רק המעז מצליח. נכון שלימודי תואר שני עלולים להיראות כסיכון ובזבוז זמן, אך מי שמעוניין לפתח קריירה משמעותית בתחום בו הוא בחר, יידרש בבוא היום להראות יכולות וידע שרוכשים רק במידה וחוקרים את התחום ברמה גבוהה. אין ספק, תואר מתקדם עושה הבדל בקורות חיים. זה אומר משהו על מי שאתה ואת המסירות שיש לך בתחום שבחרת.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תואר שני
למה ללמוד תואר שני?
למה ללמוד תואר שני?
אנשים רבים ששוקלים את עתידם, תוהים האם ישתלם להם להמשיך את לימודי התואר הראשון לתואר שני. בדיוק עבור אותם אנשים, הכנו בפורטל לימודים את הכתבה הבאה. האם תואר שני שווה את זה? קראו וגלו: ...המשך
9 סיבות ללמוד תואר שני
9 סיבות ללמוד תואר שני
אז הבנתם שבוגרי תואר שני זוכים למשכורת גבוהה יותר אבל אתם עדיין מתלבטים האם להשקיע את זמנכם בלימודים שאינם הכרחיים, לטענתכם, בשביל הקריירה. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור להבין להבין עד כמה כדאיים הלימודים לתואר שני. ...המשך
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר ראשון מספק עבור הסטודנטים את הכניסה לעולם האקדמי, אך כמות הבוגרים הפכה אותו לפחות יוקרתי, מצד שני התואר השני יוקרתי ופותח דלתות למגוון קריירות שונות, אך פוגע בניסיון המעשי לעומת המתחרים שהחלו לעבוד אחרי התואר הראשון. אז מה באמת עדיף? ...המשך
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
סטודנטים רבים תוהים האם תואר שני אכן יקדם אותם בקריירה אותה בחרו. התשובה לכך נמצאת בשאלה עצמה, כיוון שיש מקצועות שלתואר השני אין חשיבות רבה, אך ישנם מקצועות שלא יהיה אפשר להתקדם בהם ללא תעודה של תואר שני. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765