ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה ללמוד תואר שני?

אנשים רבים ששוקלים את עתידם, תוהים האם ישתלם להם להמשיך את לימודי התואר הראשון לתואר שני. בדיוק עבור אותם אנשים, הכנו בפורטל לימודים את הכתבה הבאה. האם תואר שני שווה את זה? קראו וגלו:

צוות פורטל לימודים|8.1.2017|10:30

לימודי תואר שני, הם תעודה אקדמאית יוקרתית, שרק בוגרי תואר ראשון זכאים להירשם אליה. בוגרי תואר ראשון לומדים במשך כשלוש שנים לפחות עד שיוכלו להיות זכאים לקבלת תעודה לתואר ראשון, ואלה המעוניינים להמשיך את הלימודים, יידרשו להשקיע שנתיים אקדמיות נוספות, כאשר במקרים רבים, הלימודים מתרחשים פעמיים בשבוע. דבר זה מאפשר ללומדים לתואר שני, לעבוד במגוון מקצועות בין אם הדבר מתאים למקצוע או לא, אך אנשים רבים תוהים לעצמם, האם לימודים לתואר שני אכן משתלמים. לימודי התואר השני מתאימים לאנשים אשר מעוניינים להגביר את רמת הידע שלהם במקצוע כאשר הדבר משפר את סיכוייהם להתקבל למשרות ניהוליות יותר או לקבוע את עתידם במסדרונות האקדמיה. כמו-כן, בוגרי התואר השני אשר עוסקים במחקרים, יוכלו אף להמשיך את לימודיהם ולהתקדם ללימודי דוקטורט.

לימודי תואר שני יכולים להיות ההבדל בשוק העבודה, המייחד שכל מועמד צריך


תואר שני מייחד את המועמדים השונים בשוק העבודה
בישראל של השנים האחרונות לימודים להשכלה גבוהה הופכים לדרישת חובה מכל אדם המנסה להגיע למשרה ניהולית, ובוודאי כאשר מדובר בבחירת מועמדים, היתרון של בוגר תעודה אקדמאית על חשבון בוגר תעודה מקצועית הוא גדול, כיוון שמדובר בתעודה, המאפשרת לבוגר מספר הכשרות נוספות מלבד המקצוע עצמו. עם זאת, ככל שעובדה זו הופכת ליותר ויותר ברורה, נגלית העובדה כי לרוב המועמדים בשוק העבודה, יש תעודה אקדמאית ובעלי תואר ראשון, וכעת המועמד יידרש להוכיח מה ההבדל בינו לבין שאר המועמדים בעלי התואר. לימודי תואר שני יכולים להיות ההבדל המייחד שכל מועמד צריך, כדי להוכיח למעסיקיו את יכולותיו האישיות, והמסוגלות שלו להתמודד עם לחצים שונים ורמת ההשקעה שהוא מסוגל להפגין. 

לעמוד תואר שני בפורטל לימודים לחצו כאן

להתקדם בעולם האקדמיה
בוגרי תואר ראשון רבים מעוניינים להמשיך את לימודיהם כדי להתקבל לעולם האקדמיה, כמרצה, מדריך, פרופסור ועוד. עולם האקדמיה דורש מהאנשים העובדים בו, כי יהיה להם ידע תיאורטי רחב מאוד, על מנת שאלה יקבלו את היכולות להעביר את אותו ידע הלאה לסטודנטים הבאים ולשם כך, עליהם להיות בעלי ידע תיאורטי מגוון מאוד שאינו ניתן להשלמה בלימודי התואר הראשון. במהלך הלימודים, הסטודנטים מרחיבים את הידע שלהם על מגוון התיאוריות שלמדו בתואר הראשון, כאשר הם מבצעים עבודות מחקר מקיפות ועבודות סמינר רבות. בסיום התואר הסטודנטים נדרשים להוכיח תיאוריה\תמה אישית שלהם ולמעשה נגשים בפעם הראשונה אל עולם האקדמיה ואל מגוון המחקרים הקיים בו כשהם מנסים להוכיח את המחקר בו הם עוסקים.

מגוון גדול של מקצועות
הסיבה האחרונה לשאלה למה ללמוד תואר שני? היא האפשרות של המועמדים לתואר שני להרחיב את הידע המקצועי שלהם, משום שבוגרי התואר הראשון, אינם מחויבים להירשם לתואר שני במקצוע הראשון אותו למדו. לדוגמא, גוברי תואר ראשון בניהול, יכולים להשלים תואר שני בכלכל, בוגרי תואר ראשון בתקשורת יכולים להשלים תואר שני בקולנוע וכו'. כך יכולים בוגרי התואר השני להרחיב את הידע המקצועי שלהם ואפשרויות התעסוקה שלהם מתרחבות.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תואר שני
9 סיבות ללמוד תואר שני
9 סיבות ללמוד תואר שני
אז הבנתם שבוגרי תואר שני זוכים למשכורת גבוהה יותר אבל אתם עדיין מתלבטים האם להשקיע את זמנכם בלימודים שאינם הכרחיים, לטענתכם, בשביל הקריירה. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור להבין להבין עד כמה כדאיים הלימודים לתואר שני. ...המשך
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר ראשון מספק עבור הסטודנטים את הכניסה לעולם האקדמי, אך כמות הבוגרים הפכה אותו לפחות יוקרתי, מצד שני התואר השני יוקרתי ופותח דלתות למגוון קריירות שונות, אך פוגע בניסיון המעשי לעומת המתחרים שהחלו לעבוד אחרי התואר הראשון. אז מה באמת עדיף? ...המשך
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
סטודנטים רבים תוהים האם תואר שני אכן יקדם אותם בקריירה אותה בחרו. התשובה לכך נמצאת בשאלה עצמה, כיוון שיש מקצועות שלתואר השני אין חשיבות רבה, אך ישנם מקצועות שלא יהיה אפשר להתקדם בהם ללא תעודה של תואר שני. ...המשך
מהם היתרונות בלימודי תואר שני?
מהם היתרונות בלימודי תואר שני?
לימודי תואר שני מספקים לבוגרים צמחיה אישית, הזדמנויות תעסוקה רבות, קידום קריירה אפשרי, משכורת גבוהה יותר והכרה מקצועית גדולה יותר. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765