ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

היתרונות בלימודים בחו"ל

החוויה האולטימטיבית, אפשרויות תעסוקה ברחבי העולם, האפשרות ללמוד שפה ותרבות חדשה וגם המחירים שעוד יפתיעו אתכם. הנה כל הסיבות מדוע עליכם לעשות את הצעד, לעלות על המטוס וללמוד בחו"ל.

צוות פורטל לימודים|5.1.2017|10:49

חווית הלימודים האולטימטיבית
אנשים רבים שואלים את עצמם מהם היתרונות בלימודים בחו"ל? כשאתם תעשו את הצעד ותתקבלו ללימודים בחו"ל אתם תעברו את החוויה העצומה ביותר שתזכרו במשך כל ימי חייכם. נכון שתמיד אומרים את זה על תקופת הלימודים, אבל רק תחשבו על זה לשנייה. דמיינו אתכם לומדים בצרפת, איטליה או הונגריה. אתם עם חברים, הגיע הסוף שבוע, ואתם רוצים לבלות. כל אירופה רק מחכה לכם שתעשו את הטיול שבישראל משלמים הון תועפות רק כדי לצאת אליו. ועכשיו תדמיינו מה תוכלו לעשות בחופשת הלימודים. בנוסף לכך, אתם עומדים להכיר אנשים מכל קצוות העולם שעשו את הצעד עם אותו חשש כמוכם, כך שאתם לא תרגישו לבד כמו מה שאתם חושבים שיקרה. אתם תכירו אנשים ממדינות שונות ותוכלו לייצר חברויות שלא תזכו להם דרך שום מקום אחר.

רק המבנים של אותם מכללות יעשו לכם חשק ללמוד.


אפשרויות תעסוקה ברחבי העולם
מספקי להבין את חוק הגבולות החופשיים באירופה, ארה"ב וקנדה, כדי להבין שבמידה ולמדתם במוסד עם מוניטין מספיק גבוהה במדינה אחת, לדוגמא באיטליה, כדי להבין שאתם גם תוכלו לחיות ולעבוד באנגליה, והדבר תקף גם בארה"ב וקנדה, כאשר בוגרי הארווארד ופרינסטון יכולים לעבוד בכל מקום שיבקשו. בנוסף לכך, תמיד שמורה לכם האופציה לחזור לישראל ולהגיע עם ידע בינלאומי שיכול לפתוח לכם דלתות במקומות תעסוקה רבים, אשר פועלים בשוק הבינלאומי או שפשוט מחפשים אנשים עם יכולת לימודית מוכחת שאינם חוששים מאתגרים. רק תדמיינו את ארשת פניו של המעסיק כשהוא יביט בקורות החיים שלכם לעומת המתחרים.

לעמוד לימודים בחו"ל בפורטל לימודים לחצו כאן

האפשרות ללמוד שפה ותרבות חדשה
אין אדם בישראל שלא חשב פעם אחת, איך זה היה לגור ולחיות במדינה זרה. אין זה אומר שאתם יורדים מהארץ, אך החוויה הזו של מגורים במדינה אחרת, עם תרבות שונה, תמיד תישאר בליבכם כאפשרות מסתורית אותה תרצו לחוות. תקופת הלימודים היא אחת משתי האופציות הבלעדיות שמאפשרות לכם באמת לחיות בחו"ל (כשהשניה היא במידה ואתם עושים רילוקיישן באמצעות העבודה), והיא יכול להיות ההזדמנות שלכם לעשות את הצעד ולהיכנס לעולם חדש, כשחיים הראשונים שלכם במכללה הם בדיוק תקופת הביניים, לה אתם זקוקים, כדי להכיר את המדינה והתרבות בה. תוכלו ללמוד צרפתית ולחיות בפריז, בזמן שאתם לומדים עיצוב אופנה, או לצעוד ברחובותיה של רומא בזמן שאתם משננים את התווים שעליכם ללמוד למבחן הבא שלכם. אין יותר רומנטי מזה.
 
המחירים שעוד יפתיעו אתכם
אחד הפחדים היותר גדולים של האנשים המתלבטים אם ללמוד בחו"ל הוא המחירים הגבוהים בשל המטבע היקר יותר מהשקל והעובדה שמוסדות בעלי שם ומוניטין גדול, יידרשו מכם לשלם סכומי עתק. אז כאן בדיוק אתם טועים, עליכם רק לחפש את המדינות הנכונות והמוסדות, שמסוגלים להציע לכם מלגות שישלמו עבורכם על הלימודים, במידה ותתקבלו למוסד הנבחר. ואם זכיתם להיות מהמעטים בישראל, בעלי דרכון זר, זכיתם להזדמנות שאסור לכם לוותר עליה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון במוסיקה
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765