ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה ללמוד בחו"ל

אנשים רבים מתלבטים האם ישתלם להם לעשות את הצעד ה"משוגע" הזה וללכת ללמוד בחו"ל, במדינה זרה, בשפה שהיא לא שפת האם, ובמקום שהם עלולים להרגיש לבד. אז אנחנו כאן כדי להפיג לכם את אותם חששות ולהרגיע אתכם.

צוות פורטל לימודים|5.1.2017|10:20

עם השנים, לימודים להשכלה גבוהה בישראל הפכו לדרישת חובה של 90 אחוזים מהחברות ובתי העסק בישראל. אין חברה תעשייה גדולה, או משרד קטן שאינו יעדיף בוגרי תואר ראשון בתחומם, על פני מועמדים נוספים, אשר מגיעים ללא תואר או השכלה גבוהה, משום שתעודה זו מעידה על יכולתו של אותו אדם ללמוד, להשקיע, ולהתמודד עם מצבי לחץ שונים. בנוסף לכך, אנשים אשר מעוניינים להגיע למקום עבודה, בו יוכלו להתקדם ולייצר לעצמם קריירה ארוכת שנים, נדרשים להגיע עם יכולות מוכחות, וכאשר מנסים לעשות את הצעד הראשון בתחום בו אין ניסיון, הניסיון האמיתי היחידי שניתן לצבור הוא בלימודים להשכלה גבוהה. 

למוסדות אקדמיים בחו"ל ישנה האפשרות להציע לכם מגוון רחב יותר של חומרי לימוד

הרושם הראשוני של בוגר לימודים להשכלה גבוהה בחו"ל
כעת, משהבנו את הסיבה מדוע חשובה ההשכלה הגבוהה, אנו צריכים לזכור כי גם רוב המועמדים, המתחרים איתנו על מקומות העבודה העתידים גם מבינים את החשיבות של ההשכלה הגבוהה ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד אפשר ליצור את העדפה האפשרית לטובתכם, והיכן תקבלו את המידע הטוב ביותר מהמוסד עם השם הטוב ביותר, ולכאן מגיעה אפשרות הלימודים בחו"ל. אז אתם שואלים את עצכם למה ללמוד בחו"ל? ובכן, לימודים בחו"ל יכולים לפתוח הרבה דלתות לבוגרי המסלולים השונים, הן בשל העובדה שבוגרי לימודים בחו"ל מוכיחים כי הם יכולים לעזור בתחומם, לאנשים ממגוון תרבויות בשל היכולת להתמודד כראוי עם שפה זרה והן בשל העובדה שלרוב, המוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל יותר פתוחים למוסדות אחרים ברחבי העולם ומותירים רושם של אדם היכול להגדיל את שוק הלקוחות שלו, לשוק הבינלאומי.

לחצו כאן כדי להגיע לעמוד לימודים בחו"ל בפורטל לימודים

אפשרויות תעסוקה בחו"ל
לבוגרי ההשכלה הגבוהה בחו"ל נפתח חלון הזדמנויות עצום שכן הם יכולים כמובן לחזור לארץ, עם הידע והיכולות שרכשו בחו"ל, ובנוסף לכך, נפתח להם שוק העבודה הבינלאומי, משום שהם יכולים לעבוד במגוון מקומות במדינה בה הם למדו, שם מכירים את המוסד ברמה גבוהה יותר, וביבשות כגון אירופה ואמריקה, למוסדות הגבוהים מוניטין מספיק גדול כדי לאפשר לבוגרים ללמוד גם במדינות אחרות. רק דמיינו לעצמכם שגם אם תלמדו בהונגריה, תעמוד לרשותכם האופציה לחיות ולעבוד באיטליה.

הרווח הכלכלי ותנאי הקבלה
אחד הגורמים הנוספים שיכולים למשוך אתכם ללימודים בחו"ל הם דווקא ההוצאות הכלכליות. נכון שכשחושבים על כך לראשונה, אתם עלולים לתהות, איך תוכלו להתמודד עם ההוצאות הגבוהות של המוסדות במדינות הזרות, ובוודאי כשהמטבע שם יקר יותר מהשקל הישראלי. אך עם זאת, במדינות רבות באיחוד האירופי, יש מלגות מאוד מתגמלות לסטודנטים הזרים, אשר מוכנים ומצליחים להתקבל ללימודים. במוסדות גבוהים בגרמניה לדוגמא, ישנם הנחות של עד 90 אחוזים משכר הלימוד ובמדינות רבות, ישנו חוק חינוך חינם להשכלה גבוהה ולכן עלות הלימודים יכולה להיות יותר זולה מבישראל(!) ולבסוף, במוסדות רבים במזרח אירופה, תנאי הקבלה ללימודים יכולים להיות מקלים מבישראל, כשבוגרי התואר, יכולים לאחר מכן להירשם כאנשי מקצוע בארץ ולהתחיל לעבוד. אפשרות נוספת היא לעשות קורס יצירתי כמו קורס ניפוח זכוכית או קורס בתחום ספורטיבי כמו קורס מדריכי כדורעף או כדורסל.
 


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765