ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

להפוך לעורך וידאו מקצועי

אתם רואים את העבודה שלהם בטלוויזיה, באינטרנט, בתקשורת ואפילו גם בצמתים. בכל מקום בו צפיתם בסרטון כלשהו, מאחוריו נמצא העורך אשר דואג לאסוף את כל חלקי הצילום ליחידה מוגמרת אחת.

צוות פורטל לימודים|22.12.2016|10:37

בכל מקום בו אתם רואים סרטון וידאו, בין אם זה בטלוויזיה, האינטרנט, הקולנוע, או אפילו מודעות וידאו בכבישים וצמתים, אלה עבודות של עורכי וידאו מקצועיים, אשר דאגו להציג את הקטעים המוצלחים ביותר כשלפעמים, הם רשאים גם לבטל סצינות שלמות שלא מגיעות למוצר הסופי. הם קובעים כיצד יתחברו הסצינות, או קטעי הווידאו השונים, לפי ציר הזמן בסדר הנכון כדי להתאים לתסריט הסופי, כשבחלק מהמקרים הם רשאים גם לערוך גם אספקטים שונים כגון אפקטים קוליים, מוזיקה, דיאלוג ואנימציה, אך ברוב המקרים, למדיות השונות הללו יש עורכים מקצועיים בתחומם. העורכים פועלים במשך שעות על גבי שעות, כשרובם עובדים כעצמאיים בשוק העבודה, ואילו חלקם עובדים כשכירים באתרי חדשות גדולים.

כל עורך וידאו הרוצה להיות מקצועי, חייב להכיר את Suite , Finel Cut Pro ו-Avid.


דרישות קריירה
הרבה מאוד מהעורכים הם בעלי תואר ראשון לקולנוע, טלוויזיה או תקשורת, שם הם לומדים את כל האספקטים בעולם בו יעבדו, החל מצילום, תאורה, בימוי ועוד, על מנת שיוכלו להבין את כל התפקידים, ולהעביר נכונה את כוונות היוצרים אל המסך כיצירה מוגמרת. עם זאת, בהחלט ניתן לעבור קורס עריכת וידאו בלבד, שם יוכלו הסטודנטים להכיר את עולם העריכה, תוכנות העריכה הפופולריות היום בשוק ולהתחיל לעבוד. הקורס מפתח אצל הסטודנטים מיומנויות יצירתיות, תקשורת ומיומנויות חזותיות, תשומת לב לפרטים, תיאום עין יד, וכמובן, יכולת להשתמש בתוכנה לעריכת וידאו.

לצבור ניסיון
בעולמות התקשורת, הקולנוע והטלוויזיה דורשים מהמועמדים למקומות העבודה שיגיעו עם ניסיון רלוונטי בתחום. המעסיקים רוצים לראות מהם כישורי העריכה של המועמדים ולכן חשוב לפתח בזמן הקורס קליפ קצר, המסכם את כל עבודות העריכה שלכם. הקליפ יהיה תיק העבודות של המועמדים ודרכו יוכלו המנהלים להבין מהי רמת העריכה של כל מועמד, עד כמה הוא יודע להתמודד עם הטכנולוגיה, והאם העריכה שלו מקורית ויצירתית. אך אין זה אומר שבכל מקום עבודה יבקשו מכם להיות עורכי וידאו ברמה של עורכי קליפים בערוצי המוסיקה. בערוצי תקשורת רבים משתמשים בסגנון עריכה מונוטוני, כאשר הבקשה היחידה של המעסיקים היא לראות את רמת הידע של המועמדים ואת זה ניתן לעשות רק על ידי אימון. טיפ נהדר לצבירת ניסיון, הוא להתנדב בערוצים מקומיים ולהציע שירותי עריכה בחינם, כשלאחר מכן, תוכלו להציג זאת כניסיון מקצועי שיהיה עדיף על פני סרטונים שנעשו ביו-טיוב.

תוכנות העריכה שחייבים להכיר
כל מי שרוצה להפוך לעורך וידאו מקצועי, חייב להכיר את שלושת תוכנות העריכה הגדולות בשוק, Suite (לא בולטת בשוק הישראלי), Finel Cut Pro ו-Avid. אלה התוכנות בהם משתמשים כל תחנות התקשורת, אולפני הטלוויזיה ועורכי הקולנוע, כאשר תוכנת Avid משמתש בעיקר את תעשיית הקולנוע והטלוויזיה משום שהיא תוכננה להתמודד עם קבצי וידאו גדולים וכבדים, ותוכנת Finel Cut שמשתמשים בה בעיקר בערוצי החדשות או קליפים קצרים, בין אם זה ליו-טיוב, או ערוצי חדשות אינטרנטיים. הטיפ האחרון לעורכי הוידאו מבינכם הוא תמיד להישאר עם היד על הדופק שכן מדובר בתחום שמתעדכן ומתחדש ועורך שיישאר מאחור ינמיך את סיכויין למצוא עבודה. בהצלחה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עריכת וידאו
יורם כללי
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765