ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

המשרות הטובות ביותר עבור בוגרי תואר בהנדסה

תואר בהנדסה הוא הצעד הראשון לקראת קריירה מאתגרת ומשכורות גבוהות. הפעם נציג לכם את אפשרויות התעסוקה לבוגרי תואר ראשון במסלול הנדסה. אז הנה הדחיפה שחיכתם לה, בהצלחה.

צוות פורטל לימודים|13.12.2016|11:28
הנדסה היא בחירה מצוינת אם אתה אוהב מתמטיקה ומחפש קריירה עם משכורות גבוהות. ממהנדס נדרש להציג ידע מעשי מאוד מיוחד על מנת שהוא יוכל להמציא, לבנות, לשפר ולשמר חלק המערכות הבסיסיות ביותר בכל החברה, מבנה, תהליכים וחומרים, ותפקידיו חולשים על כל תחומי החיים החל מתשתיות תחבורה ועד למערכות נשק ביוכימיות. בשל כך, לסטודנטים לתואר ראשון בהנדסה, יש אפשרויות רבות להתרחב בהן  החל מהנדסת התעופה וחלל, הנדסה כימית, הנדסה אזרחית וכו', כשלתפקידו של המהנדס יש לא רק השפעה עצומה על חברה ואופןהפעולה שלה, אלא גם על הרווחים. חלק המהנדסים הכי מעניינים בעולם כוללים את רוברט אופנהיימר, אלפרד נובל, ביל ניי, סטיב ווזניאק, אלן אוצ'ואה, לארי פייג', סרגיי ברין, ויליאם.ר. היולט, וניל יאנג. אז קדימה, לעבודה.

לביו-הנדסה המהנדסים נחוצים לתאר את המחקר של יישום ידע הנדסי בתחומי הרפואה והביולוגיה.


הנדסת חלל
ידוע גם בשם "הנדסה אווירונאוטית" או "הנדסה וחלל," זהו המחקר של תכנון, הקמה, ותפעול של מטוסים. כיום, המונח "הנדסת החלל" הורחב עד לתכנון, הקמה, ותפעול של כל כלי הרכב הפועלים מעל פני השטח של כדור הארץ. על אחריותו של המהנדס חולשת על נושאים משולבים כולל עיצוב מרכב, עיצוב כנף, עיצוב מבני, דרישות מבניות, מנגנוני נעה, סוגי דלק, הדרכה ומערכות מכשור, ציוד עזר, וייצור. התכנית המחקר עבור הנדסת החלל מאוד תובעני. קורסי הליבה כוללים תאוריות ההנדסיות בסיסיות, פיסיקה, ומשוואות אבנית הפרש, אווירודינמיקה, זרימת רוח, תכנות מחשבים, ו הדמיית טיסה. סטודנטים עשויים להתרחש לבצע ניסויים משלהם בפיקוח מדריך. קריירות אפשריות: מהנדס חלל, מהנדס עיצוב מטוסים, אסטרונאוט, אסטרופיזיקאי, מהנדס טיסה, מטאורולוג ועוד.

הנדסה ביו-רפואית
לביו-הנדסה המהנדסים נחוצים לתאר את המחקר של יישום ידע הנדסי בתחומי הרפואה והביולוגיה. הדנסה ביו רפואית חלה העקרונות הנדסיים של כל יצורי חיים. היא עומדת בצומת של הנדסה, רפואה, מדעי הטבע פיסיים ומשלבת תכנון הנדסי וידע ביולוגי ליצור מכשירים, פעולות תכנון, ולהמציא טכניקות להאריך או לשפר את הבריאות ורווחה של בני אדם ובעלי חיים. הנדסה ביו-רפואית כוללת פיתוח תותבים כדי להחליף חלקים שאבדו או שאינם מתפקדיםף, מתודולוגיות דיאליזה, טיפולים גנומית, השתלות ירך וברך, וטכניקות ניתוח מעקפים בכלי דם. קריירות אפשריות: מהנדס ביו-רפואי, עורך דין, מהנדס חומרים, מהנדס מכונות, יועץ רפואי, רופא, פיזיולוג, מהנדס אמינות ועוד.

הנדסה כימית
הנדסה כימית היא חקר חומרים, כימיקלים, או תרכובות שהופכים תהליכים לעבוד, או למלא מפרטים ייצור וצרכים. המהנדס הכימי חוקרים את ההשפעות של כימיקלים או תרכובות על אחד אחרת ומבקשים למצוא דרכים לשפר או לשנות השפעות בלתי רצויות, כגון זיהום. מטרה נוספת היא גילוי חדש, כימיקלים מתקדמים יותר או תרכובות. הבוגרים לומדים את עקרונות מעבר חום, זרימה של נוזלים, תהליכי סינון, זיקוק, מיצוי, תסיסה, קינטיקה כימית הם רק כמה מן מיומנויות של מהנדס כימיה. קריירות אפשריות: מהנדס כימי, מהנדס סביבתי, עורך דין, יועץ ניהול, מתכות, מהנדס נפט, מנהל מפעל, מהנדס פלסטיק, מעצב מוצר, מהנדס ייצור, כימאי חוקר, מדען חוקר, כתב טכני ועוד.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765