ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

קורס עיצוב פנים מחיר

כיום ישנו מגוון רחב של מכללות המציעות קורסי עיצוב פנים להכשרה מקצועית כשהמחירים משתנים בין מכללה למכללה ומושפעים ממספר גורמים דוגמת מוניטין, מותג והמשך הכולל של תכנית הלימודים.

צוות פורטל לימודים|22.8.2018|15:12

כמה עולה קורס עיצוב פנים?


קורס עיצוב פנים הוא תכנית מקצועית ומקיפה שאיננה מתמקדת רק בפיתוח זווית ראייה עיצובית אלא גם בהקניית יכולות טכניות לניהול פרויקטים, קריאת שרטוטים וביצוע שינויים מבניים בפנים הבית או המשרד.

תפקידם של מעצבי הפנים הוא הרבה מעבר לאסתטיקה בלבד ובאפשרותם לערוך שינויים מקיפים בייעודם של חדרים שונים במבנה דוגמת הפיכת מקלחון לכדי חדר ארונות, שבירת קירות שונים וכל זאת תוך התחשבות בפרמטים מבניים וטכניים שונים. לאור ההכשרה המקצועית הנדרשת, מחירי הקורס נעין בין 9,800 ש"ח ויכולים גם להגיע לכ-25,000 שקלים.



גורמים המשפיעים על המחיר

מותג

ישנם מוסדות מוכרים יותר וישנם מוסדות מוכרים פחות וכמו כמעט בכל תחום אחר, עם המותג בא המחיר שלרוב גבוה מן הממוצע.

אך מה טומנת בחובה המילה מותג? יש כאן עניין של מוסד שגיבש את המוניטין ומעוניין כמובן לשמר את מעמדו ולכן מקפיד צוות מרצים מקצועי, התעדכנות קפדנית בשינויים ומוטיבציה לשמור על סביבת לימודים ברמה הגבוהה ביותר.

מה חשוב לוודא: בקשו לקבל מידע על המרצים השונים וערכו עליהם מחקר עצמאי. מרבית הסיכויים שתמצאו לא מעט מידע באינטרנט. זכרו שגם מוסדות שעוד טרם גיבשו שם בתחום יקפידו על צוות מרצים מוביל כדי למשוך אליהם תלמידים וזוהי למעשה תחרות דיי בריאה עבורנו כסטודנטים.

משך הלימודים

אורכם של לימודי עיצוב פנים יכול לנוע בין שנה וחצי לשנתיים כשהשינויים מושפעים ממתכונת הלימודים בוקר או ערב. קחו בחשבון שככל שהקורס מתרכז על פני יותר שעות וימים כך הוא יתקצר ויפחית מעלות הקורס שכוללת בתוכה השכרת כיתות או תחזוקת מבנה המוסד הלימודי בכללותו.

מה חשוב לוודא: בדקו אם קיימת אפשרות לבחירה בין מתכונות הלימודים. בנוסף חשבו מה ישתלם יותר עבורכם שכן אם תבחרו בלימודי ערב עם משך לימודים ארוך ונוח יותר, כך תוכלו לשלב זאת עם מקום עבודה קיים.

שיתופי פעולה

מוסדות לימוד רבים מקפידים על שיתופי פעולה עם גורמים שונים במשק שיאפשרו למשתתפי הקורס לקבל הצצה לאופי העבודה, להתנסות בפרויקטים מעשיים בתעשייה ולהבטיח למידה אפקטיבית.

מה חשוב לוודא: בידקו האם הקורס כולל סיורים מקצועיים, מרצי אורח שונים מן התעשייה ועל פרויקט הגמר המעשי. כמו כן, חלק מהמוסדות עורכים כנסים תקופתיים/שולחים דיוורים באימייל על עדכונים.



קריטריונים שחשוב להקפיד עליהם


מלבד שאלת התקציב שכמובן יכולה להשפיע על בחירת המוסד, חשוב לנו לציין מספר גורמים שאנו מקפידים לקחת בחשבון בכל שיחת ייעוץ והכוונה שאנו עורכים מתעניינים בלימודים:
  • וודאו מרחק גיאוגרפי – תחום עיצוב הפנים נהנה מהיצע נרחב של מכללות מקצועיות המציעות הכשרה מקיפה. הקפידו שלא להתפשר על מרחק גיאוגרפי רב מדי שיהפוך את תקופת הלימודים למתישה. זהו אמנם "קורס" אך הוא אורך שנה וחצי-שנתיים.
  • בדקו את הסביבה הלימודית – כאשר מדובר במקצוע שדורש חוש אומנותי וקו מחשבה חדשני, סביבת הלימודים בהחלט מקבלת אחריות רבה יותר וצריכה להיות כזו המעודדת חשיבה יצירתית. אל תוותרו על פגישת ייעוץ וסיור במוסד הלימודי. בדקו אם הכיתות מאובזרות ואף נסו לבקש לצפות בשיעור ניסיון. בקשו גם לדעת את מספר התלמידים המקסימלי בכיתה.
  • עזרים לימודיים – בקשו לדעת אילו עזרים לימודיים עומדים לרשות התלמידים במסגרת הקורס. האם יש פורום כיתתי? חומר תרגול ממוחשב? חומרי עזר כתובים? שיעורי השלמה מחוץ לשעות הקורס הפורמליות? כל אלו צריכים להילקח בחשבון ויכולים לעשות את כל ההבדל.


לסיכום


למסלולי קורס עיצוב פנים מחיר משתנה המושפע מן המוניטין של המכללה המלמדת, אורכה של תכנית הלימודים ושיתופי הפעולה שהמוסד הלימודי עורך מול גורמים שונים בתעשייה.

בשאלה כמה עולה קורס עיצוב פנים או קורסים אחרים הקפידו לשלב גם את השאלות על שצוינו לעיל ואת הקריטריונים שיכולים להפוך את הלימודים שלכם לאפקטיבים במידה הרבה ביותר והם: מרחק גיאוגרפי, סביבת הלימוד ומתן עזרים לימודיים שונים.

למידע נוסף התקשרו אלינו במספר הטלפון 03-3727765 או השאירו פרטי קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם למתן שיחת ייעוץ והכוונה ללימודים.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על לימודי עיצוב פנים
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה
תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
יורם כללי
מחלום למציאות-המקפצה שלך להצלחה
מכללת הבית
מחלום למציאות-המקפצה שלך להצלחה
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
עזריאלי לימודי המשך
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
רשת אורט
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
המכללה מלמדת ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

ירדן | 20.07.19, 01:41 | הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים , או קוס עיצוב פנים
תחום האדריכלות ועיצוב פנים הוא תחום שאני מאוד אוהבת , ומבחינתי לימודים בתחום הוא סגירת מעגל , השאלה הגדולה היא הגיל , אני בת 58 , מה כדאי מה יהיה עבורי פרקטי יותר , האם לא מאוחר לגילי הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים ? או להחליט עיצוב פנים בלבד , אשמח לתשובה בנושא

מאמרים אחרונים במגזין עיצוב, אדריכלות
שזירת פרחים
שזירת פרחים
מעצבי פרחים אחראים במסגרת עבודתם על סידור, חיתוך, עיצוב פרחים, פרחים מלאכותיים, יבשים וכו' וזאת כדי להציג אותם בצורה ייחודית ודקורטיבית לפי בקשת הלקוח. ...המשך
להיות מעצבי אופנה
להיות מעצבי אופנה
מעצבי האופנה הם אנשי המקצוע אשר מתכננים את הבגדים והנעליים הבאים על ידי בחירת בדים, שרטוט עיצובים ויצירת דפוסים שעתידים להפוך לטרנד הבא אותו כולם ירצו ללבוש. אז אם תמיד חלמתם לעסוק בתחום, קרס עיצוב אופנה מתאים לכם. ...המשך
מידע על עיצוב גרפי
מידע על עיצוב גרפי
למי זה מתאים? מהם תנאי הקבלה? איך מתחילים? וכמובן, כמה כל זה עולה? כל התשובות לשאלות הללו ועוד. בכבתה הבאה שהכנו לכם בפורטל לימודים. ...המשך
כיצד הופכים למעצבי הום סטיילינג
כיצד הופכים למעצבי הום סטיילינג
תמיד הרגשתם שאתם בעלי כישרון עיצובי, אך אתם חוששים מללמוד מקצוע מורכב כגון עיצוב פנים או אדריכלות? קורס הום סטיילינג יכול לעזור לכם להפוך לאנשי מקצוע בתחום העיצוב הביתי ולאפשר לכם להגשים את החלום מבלי לשבור קירות. ...המשך
למה צריך ללמוד אוטוקאד?
למה צריך ללמוד אוטוקאד?
אוטוקאד הינה תוכנת השירטוט אותה כל אדריכל פנים נדרש להכיר ונחשבת לתוכנה מובילה בהפקת שרטוטים דו ממדיים ותלת ממדיים. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא ...המשך
קורסי העיצוב המבוקשים ביותר
קורסי העיצוב המבוקשים ביותר
עולם העיצוב תמיד משך אתכם? רציתם לדעת איך אתם יכולים לשחרר את היצירתיות שבכם למקצוע אמיתי ומבוקש בשוק התעסוקה? הפעם נציג לכם את הקורסים המבוקשים ביותר בתחום העיצוב והאדריכלות. ...המשך
ללמוד עיצוב אירועים
ללמוד עיצוב אירועים
מעצב האירועים הינו איש מקצוע שתפקידו להפוך כל אירוע למרשים, אלגנטי וייראה לפי חזונו של הלקוח, או המעצב עצמו. רוצים לקחת חלק באחת מהתעשיות הרווחיות בישראל? הנה כל הפרטים כדי שתדעו איך להפוך למעצבי אירועים. ...המשך
לימודי אוטוקאד
לימודי אוטוקאד
רוצים להתמקצע בתוכנת השרטוט החשובה והנפוצה ביותר בשוק העבודה? זה הזמן לדעת הכול על לימודי אוטוקאד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765