ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

כמה עולה קורס שיווק באינטרנט?

מספיקה אהבה וסקרנות לעולם הדיגיטל ונכונות אמיתית ללמוד (ובעצם לא להפסיק ללמוד אף פעם) כדי להשתלב ולהתפתח בתחום השיווק האינטרנטי. אבל אם נשים לרגע בצד את משפטי ההעצמה והמוטיבציה, בואו נשאל את השאלה האמיתית – כמה יעלה לנו להיכנס לתחום? מדריך למשווק/ת לעתיד.

צוות פורטל לימודים|12.7.2018|14:22

קורס שיווק באינטרנט מחיר והסבר רקע


כשאנחנו אומרים "קורס שיווק באינטרנט" האם אנחנו באמת מבינים את כוונת המשורר? מרבית הסיכויים במידה חלקית וזאת הסיבה לכתיבת המדריך. תחום השיווק האינטרנטי כולל בתוכו קידום אורגני (SEO), קידום ממומן (PPC) וקידום ברשתות החברתיות שנמצא איפשהו בטווח שבין קידום אורגני לממומן והכוונה היא למה שמופיע לנו בפיד של הפייסבוק, אינסטוש, לינקדוש (הגזמנו?) וכיוצא בזה.

קורס שיווק באינטרנט הוא למעשה תכנית לימודים מקיפה שבמהלכה אנחנו לומדים לכסות את כל התחומים שציינו פלוס כמה פלטפורמות קידום ממומן נוספות כמו אאוטבריין וטאבולה, אבל כאן זה כבר תלוי לגמרי במכללה שבה החלטתם ללמוד שהרי לא מדובר בקורס מפוקח.

אז למה אנחנו מספרים לכם את כל זה אם חיפשתם מחיר? כיוון שהקורסים האלה נלמדים גם ביחד וגם בנפרד וכאן ריכזנו את המידע שיאפשר לכם לקבל החלטה שמבוססת על נתונים ולא רק על תחושת בטן.



מחיר קורס שיווק באינטרנט


לקורס שיווק באינטרנט מחיר שנע בין 13,500 ל-16,000 שקלים והסיבה לכך היא שמדובר בעצם בקורס שמקיף את הכל מהכל.

תוכן הקורס: במסגרת המסלול תלמדו על קידום אורגני שזה בעצם להבין איך לגרום לאתר להופיע באופן טבעי בתוצאות החיפוש של גוגל, תלמדו על קידום ממומן בגוגל שזה בעצם איך להשתמש במערכת הפרסום שלה בכפוף לתשלום עבור הקלקה על מודעה כדי להופיע בתוצאות החיפוש, בבאנרים, ביוטיוב (מה שכולנו מדלגים עליו אחרי 5 שניות!) וכדומה, תלמדו על קידום ברשתות החברתיות וזה לחלוטין לא רק פייסבוק, וגם נושאים צדדיים אבל חשובים לא פחות שישלימו לכם את הפאזל בראש כמו כתיבה שיווקית, יצירת דפי נחיתה (כלומר דף שאליו גולש מגיע ושם הוא אמור להשאיר פרטים) וניהול לקוחות.

משך הלימודים: משך הלימודים משתנה בין מוסד למוסד ויכול לנוע בין חצי שנה ועד לשנה פלוס. זה באמת תלוי במוסד וגם תלוי במידת העומק שאתם מחפשים. יש קורסים שיתנו לכם את הבסיס המדויק שאתם צריכים ומשם כבר תדעו להסתדר לבדכם ויש קורסים שיתנו לכם תיאורטי+מעשי בצורה המעמיקה ביותר.

תנאי קבלה: מרבית המוסדות מתנים את הקבלה בראיון אישי וחלק מקיימים בחינות או תקופת ניסיון. לעתים תידרש תעודת בגרות מלאה או תעודה גמר תיכונית.

מחיר קורס קידום אתרים (SEO) 


קורס קידום אתרים נלמד בשתי פלטפורמות: פרונטלי או אונליין מה שמוביל לשינוי ניכר בתמחור. קורס פרונטלי עולה בין 4,500 ל-8,000 ש"ח וקורס אונליין עולה איפשהו בטווח שבין 2,500 ל-3,500.

תוכן הקורס: התכנים כמעט ולא משתנים בין הקורס הפרונטלי למקוון והם כוללים היכרות עם פרמטרים שונים שגוגל לוקחת בחשבון כשהיא מתעדפת אתר באופן טבעי ושמה אותו בעמוד הראשון עבור שאילתות חיפוש שונות. חשוב לוודא אם הקורס כולל התנסות מעשית של הקמת אתר או קידום אתר של לקוח קיים. במידה ולא אז מומלץ לבדוק איך להקים אתר (וכאן אנחנו ממליצים לכם לקרוא יותר על וורדפרס) או להגיע ממקום עבודה שבו אתם מנהלים אחד.

תנאי קבלה: ראיון קבלה אישי בלבד. הראיון נועד במרבית המקרים יותר להיכרות, הסבר על הקורס ולתיאום ציפיות.



מחיר קורס קידום ממומן (PPC)


קורס PPC (Pay Per Click – תשלום להקלקה) עולה בין 6,500 ל-9,500 שקלים. כדאי אגב לדעת שאם אתם מתעניינים ברקע לאורגני אז חלק מהקורסים מציעים בריף קצר כדי להבין את ההבדלים בין התחומים.

תוכן הקורס: ישנם קורסים שיתמקדו בקידום הממומן של גוגל בלבד וישנם קורסים שיקיפו גם מערכות נוספות דוגמת קידום ברשתות חברתיות ופלטפורמות נוספות כמו טאבטלה ואאוטבריין (מכירים את המאמרים שמופיעים בתחתית כתבה של אתרי חדשות? אז זאת דוגמה מצוינת). בקורס תלמדו איך לבנות מודעות שמושכות גולשים וגורמות להם להשאיר פרטים למגוון עסקים. בהמשך תבינו איך לקרוא את הנתונים השונים לצורך ביצוע אופטימיזציה, כלומר לגרום למודעות לעבוד בצורה טובה יותר מבחינת התנהגות גולשים ומבחינת הוצאות תקציב.

תנאי קבלה: ראיון קבלה אישי. מומלץ להיות בעלי ניסיון בתוכנת אקסל כיוון שהשימוש בה בתחום הזה הוא דיי נרחב. חלק מהמכללות אפילו בודקות יכולות אקסל ומציבות את ההיכרות עם התוכנה כתנאי.

מחיר קורס מנהל מדיה חברתית


קורס מנהל מדיה חברתית הוא למעשה הגרסה המורחבת של התוכן שנלמד במסגרת קורס PPC. כאן תלמדו גם להקים קמפיינים ממומנים, גם לקדם פוסטים בצורה אורגנית אבל גם איך לנהל דפים עסקיים! וכאן מדובר במלאכת מחשבת של ממש כדי ליצור קהילה של עוקבים שתתרחב.

תוכן הקורס: דיי הסגרנו את התוכן של הקורס בפסקה העליונה אבל אם ננסה להרחיב קצת יותר אז תלמדו איך לקרוא את הנתונים השונים של הפרסום הממומן כדי להבין אם מודעות פרסומיות עובדות, תלמדו איך ליצור פוסטים ויראליים שיביאו לחשיפה טבעית עם שיתופים, לייקים ותיוגים, תלמדו איך להתמודד עם משברי מוניטין ולספק מענה ללקוחות זועמים (ולקוחות אוהבים רשתות חברתיות), תלמדו כתיבה שיווקית ויצירתית, קצת שימוש בתוכנות גרפיות ועוד.
תנאי קבלה: ראיון קבלה אישי. חלק מהמוסדות מתנים את הרישום בהצגת תעודת 12 שנות לימוד לכל הפחות.



לסיכום


אם שאלתם את עצמכם כמה עולה קורס שיווק באינטרנט? אז ככל הנראה שגיליתם כי התשובה היא הרבה יותר רחבה ממה שדמיינתם קודם לכן. ולשאלה המתבקשת איך תדעו עכשיו מה לבחור, פשוט תקראו קצת יותר על כל אחד מהתחומים באתר, תחקרו לכל שאלה אנחנו זמינים עבורכם במספר ככככ.

רגע, מי אתם?


תכל'ס גם זאת שאלה מתבקשת. אתר פורטל לימודים מספק ייעוץ והכוונה ללימודים במגוון תחומים. אנחנו משתדלים להתעדכן כל הזמן בשינויים של עולם הלימודים על-ידי מחקר עצמי ועל-פי שאלות של גולשים שפנו אלינו טלפונית שהרי אין יותר אותנטי מזה : )

בהצלחה!

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס שיווק באינטרנט
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
קריירה במקצועות המבוקשים
MBC - המכללה לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
קריירה במקצועות המבוקשים
המכללה מלמדת ב: חצור הגלילית.

המסלול נלמד ב: חצור הגלילית.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
המכללה לניהול - קמפוס נתניה
המכללה מלמדת ב: חדרה, נתניה.

המסלול נלמד ב: חדרה, נתניה.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: פתח תקוה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765