ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה לבחור במכינה קדם אקדמית?

ישנם אנשים רבים שמביטים בקורסים להלשמת בגרויות ובמבחני הפסיכומטרי ומתייאשים בגלל קצב הלימודים המהיר. הפיתרון לאותם אנשים נמצא במכינות הקדם אקדמיות שיוכלו להכין אותם כראוי לעולם האקדמי.

מערכת פורטל לימודים|6.6.2017|20:2
למה לבחור במכינה קדם אקדמית?
ישנם אנשים רבים שנאלצים לשלם את המחיר לכך שבתקופת התיכון, הם לא השקיעו נכונה בלימודם בשל סיבות כאלה ואחרות. אותם אנשים נדרשים להתמודד לאחר השירות הצבאי והטיול הגדול עם בחירה לעבור את הבחינה הפסיכומטרית הקשה, או להשלים את תעדות הבגרות והם מרגישים שכמות החומר שהם נדרשים לחזור עליה גדולה מדי ומחפשים מסלול אחר שבו יוכלו ליישם את כישוריהם. לשם כך הוקמו המכינות הקדם אקדמיות, שתפקידן הוא להכין את התלמידים לקראת העולם האקדמי ולספק להם תעודה השווה במעמדה לתעודת הבגרות המלאה על מנת לענות על תנאי הקבלה של המוסדות האקדמים, כשבנוסף לכך המכינות אף מכינות את הדרישות הקיימות העולם האקדמי כמו שפת מחקר אקדמית וכדומה.

היתרון של המכינות הקדם אקדמיות
המכינות הקדם אקדמיות אומנם אורכות בדרך כלל במשך שנת לימודים אקדמית והתלמידים אכן נדרשים להשקיע מאמץ רב בכדי להשלים את הלימודים והמקצועות שפספסו בשנות התיכון שלהם, אך בהחלט מדובר במסלול לימודים המספק לתלמידים את כל הידע הנדרש לצורך השתלבות נכונה בעולם האקדמיה. כמו-כן הכינה מתחלקת למספר מסלולי לימוד המותאמים למגוון קהילות ואוכלוסיות במטרה להכשיר אותם באופן הטוב ביותר. כעת ננסה להסביר לכם למה לבחור במכינה קדם אקדמית ונכיר לכם כמה מסלולי לימוד איכותיים שניתן לעבור במסגרת המכינה הקדם אקדמית לאוכלוסיות שסובלות באופן הכי גדול מהשלמת תכני הלימוד ועבורם בעיקר המכינה הקדם אקדמית יכולה להיות גלגל הצלה של ממש.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים מכינה קדם אקדמית בפורטל לימודים לחצו כאן – מכינה קדם אקדמית

מכינה אקדמית לבני 30 פלוס
בני השלושים פלוס שמעוניינים לחזור למסגרות הלימודים אך מוצאים את עצמם לא עומדים בתנאי הקבלה משום שלא השלימו בגרויות בעודם בתיכון, נמצאים במקום קשה במיוחד שכן הידע התיאורטי, אותו לומדים בתיכון, כבר נשכח ממזמן וגם קורסי השלמה רגילים או מעבר של בחינה פסיכומטרית העוסקת באותם נושאים אינם יכולים לחזק את הידע שאבד. המכינה מתוכננת באופן מיוחד כך שהם יתאימו לתלמידים הן מהבחינה המנטלית והן מהבחינה הקוגניטיבית. נושאי הלימוד במכינה לבני שלושים פלוס מתחלקים לפי נושאים כגון: משטר מדינת ישראל, אנגלית, מבוא למחשבת ישראל, מבוא לסטטיסטיקה, הבעה בעברית, מדע וטכנולוגיה ומתמטיקה.

מכינה מיועדת לבעלי קשיי למידה
האוכלוסיה הסובלת מקשיי למידה הינה עוד קבוצת אשר השלמת תכני הלימוד שלא נלמדו בתיכון בקורסים מזורזים, היא אופציה שלא בהכרח תתאים להם. האוכלוסייה מתחלקת לאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז ואחרים הסובלים מקשיי למידה בשל בעיות רפואיות ספציפיות. במיוחד עבורם הוקמו בעידוד משרד החינוך מכינות קדם אקדמיות המותאמות לדרישות הספציפיות של אותם אנשים , כאשר אותם שיעורים מועברים בכיתות מצומצמות במיוחד ומורים מקצועיים בתחומם על מנת שהתלמידים יקבלו את המידע באופן הטוב ביותר. מכינה זו גם מציעה לתלמידים לעבור סדנאת אסטרטגיות לימוד שמטרה להקל עליהם בתקופת הלימודים.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על מכינה קדם אקדמית
אוניברסיטת אריאל - מכינות
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
קמפוס עשיר ותוסס בו מגוון רחב של לימודים
המכללה מלמדת ב: טבריה, קצרין.

המסלול נלמד ב: טבריה, קצרין.
מורים את הדרך
המכללה האקדמית לחינוך עש דוד ילין
מורים את הדרך
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המכללה מלמדת ב: רמת גן.

המסלול נלמד ב: רמת גן.
המרכז האקדמי רופין
המכללה מלמדת ב: עמק חפר.

המסלול נלמד ב: עמק חפר.
יורם כללי
מכללה אקדמית השוכנת במרכזו של חבל הגולן
תל חי – המכינה הקדם אקדמית
מכללה אקדמית השוכנת במרכזו של חבל הגולן
המכללה מלמדת ב: קצרין.

המסלול נלמד ב: קצרין.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין מכינות קדם אקדמיות
שנה מכינה לאוניברסיטה או להירשם למכללה?
שנה מכינה לאוניברסיטה או להירשם למכללה?
אנשים רבים, העומדים לפני הלימודים האקדמיים מגלים כי הם נדרשים לשפר את ציוני הבגרות שלהם או לעבור מכינות כאלה ואחרות כדי להתקבל לאוניברסיטה מסוימת. אז מה עדיף? מכינה או ללמוד במכללה? ...המשך
לשפר בגרויות או מכינה?
לשפר בגרויות או מכינה?
אתם רוצים ללמוד השכלה גבוהה אך אינכם עומדים בתנאי הקבלה. כעת תידרשו לבחור בין השלמת בגרויות או מכינה קדם אקדמית. אז מה עדיף, מהן העלויות ולמי זה מתאים? ...המשך
איך מתכוננים למבחן אמי"ר\אמיר"ם?
איך מתכוננים למבחן אמי"ר\אמיר"ם?
רגע לפני שאתם מתחילים את קורסי האנגלית המתכלים בלימודי התואר עצרו הכל. יש עוד סיכוי אחד לקבל את הפטור המיוחל והוא דרך מבחן אמי"ר. אז איך נרשמים? איך לומדים וכמה פעמים אפשר לגשת למבחן? כל השאלות והתשובות בכתבה הבאה: ...המשך
בגרות, מכינה או פסיכומטרי?
בגרות, מכינה או פסיכומטרי?
אז מה לעזאזל הכי טוב לנו? בגרות מלאה, פסיכומטרי או שמכינה יכולה לפתור את כל הבחינות הללו? בכתבה הבאה נסביר לכם קצת על כל מסלול ונקווה שכך תוכלו לבחור את המסלול המתאים בשבילכם. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765