ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה כדאי ללמוד תיווך נדל"ן

מתווכי הנדל"ן הם מאנשי המקצוע העמוסים ביותר. בעיקר בתקופה בה משבר הנדל"ן עדיין פוקד את מחוזותינו. עדיין מתלבטים האם זה מקצוע ששווה לחקור אותו? הנה 9 סיבות מדוע כדאי להיות מתווך נדל"ן.

צוות פורטל לימודים|5.4.2017|12:42

1. האנשים וסיפוריהם.
הסיבה הראשונה במאמרנו למה כדאי ללמוד תיווך נדל"ן היא הסיפורים והלקוחות. לכל אחד יש סיפור, וכל אחד ירתק אתכם. את האנשים שתפגשו תכירו באופן חד פעמי ותוכלו להיות חלק חשוב ברגע מכריע בחייהם. 

2. כל יום זה משהו חדש.
כמובן, יש משימות רגילות, אבל כל יום מביא שילוב שונה של דברים. אנשים חדשים, נכסים חדשים, מכשולים מהעבר צצים מחדש ואין יום דומה לשני.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - קורס תיווך נדל"ן

3. לעולם לא תפסיק ללמוד.
אמנם זה יכול להיות מפחיד שלא תמיד תהיה תשובה לכל דבר. לאנשים שאוהבים ללמוד, שוק הנדל"ן תמיד יספק מידע חדש על מגמות השוק, טכנולוגיות חדשות, מדיה חברתית והדברים פשוט צצים בכל עסקה, מה שאומר שתמיד יש משהו חדש ללמוד.

כשאתם מוצאים את הבית המושלם ורואים כיצד עיני הלקוחות שלכם נוצצים, זה סיפוק מעין כמוהו.


4. עבודה עם סוכני נדל"ן אחרים.
לסוכני הנדל"ן יש לעיתים שם רע, אך למרות שהם עשויים להיות בתחרות אחד עם השני, הם בדרך כלל מנסים להיות מועילים לחברה משרד נדל"ן הוא אחד המקומות הנהדרים לעבוד בו והוא מספק עבודה מאתגרת, רעננה והאפשרות להסתובב ברחבי העיר.

5. סיכוי לעשות טוב.
המעבר הוא גבוה ברשימה של הדברים המלחיצים ביותר שאפשר לעשות, אז למתווכים יש את האפשרות להקל על הלחץ והנטל עבור הלקוחות שלהם ולעזור להם להגיע לאן שהם רוצים, וזה בהחלט מרגיש טוב.

6. לנהל את סדר היום שלך.
לכל סוכן נדל"ן בהחלט יש כמה חוקים שהוא חייב לציית להם, אבל אף אחד מהם לא קשור לאופן ניהול העבודה שלו. כסוכני נדל"ן אתם תהיו לנהל את העסק שלכם כמו שאתם אוהבים. אתם המותג של עצמכם ולכן אתם חופשיים לנהל אותו כראות עינכם.

שוק הנדל"ן תמיד יספק מידע חדש על מגמות השוק, טכנולוגיות חדשות והמדיה החברתית.


7. החיפוש אחר הבית הטוב ביותר.
לכל לקוח יש את הדרישות, החלומות והדברים שחשובים לו שיהיו בבית החדש. בין אם זו דרישה לבתי וינטאג', גינה גדולה, הרבה חלונות ואור, או בקומה ספציפית, החיפוש אחר הבית הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם תמיד יכול להיות משהו מרגש וכשאתם מוצאים את הבית המושלם ורואים כיצד עיני הלקוחות שלכם נוצצים, זה סיפוק מעין כמוהו.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - מסלולים נוספים בנדלן ומקרקעין

8. מוצא ליצירתיות שקיימת בכם.
לא כולם יכולים להיות אמנים, ציירים או משוררים. אך למרות שזה יכול להישמע מפתיע, מקצוע התיווך בהחלט יכול לעזור לכם להוציא החוצה את היצירתיות שלכם. בין אם מדובר בעיצוב חוברות, בחירת התמונות הנכונות, הרישום הנכון או כתיבת בלוג וטיפים. כל אלו יכולים להיות מפלט לצד היצירתי שלכם.

9. הבוס של עצמכם.
אחד הדברים הטובים ביותר בלהיות מתווך נדל"ן עצמאי הוא שאתם הבוס של עצמכם. יותר לא תשמעו מאף אחד טענות על אופי ביצוע העבודה שלכם, מה הם חושבים שצריך לעשות למרות שזו טעות ובמקרים מסויימים אף להאשים אתכם בתחלואי החברה, או לתת לכם משכורת נמוכה מההשקעה שלכם. אך זכרו כשאתם יוצאים לדרך עצמאית, אתם אחראים על ההצלחה שלכם.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין נדלן ומקרקעין
להיות מתווך נדל"ן
להיות מתווך נדל"ן
גם בשנת 2016, משבר הנדל"ן עדיין לא עזב אותנו, ולכן מדובר בשוק בו אנשים מחפשים נואשות אחר דירה לרכישה ולכאן נכנס תפקידו של מתווך הנדל"ן בקישור, חיבור בין הקונים לרוכשים ועזרה במשא ומתן. ...המשך
להיות יזם נדל"ן מוצלח
להיות יזם נדל"ן מוצלח
אתם מתעניינים הלימודי יזמות נדל"ן אך שואלים את עצמכם קודם כל, איך באמת מצליחים בתחום הזה שבו בו הרבה מתחרים. לשם כך ערכנו עבורכם את הכתבה הבאה. מקווים שתהנו ותלמדו. ...המשך
שמאות מקרקעין
שמאות מקרקעין
שמאי המקרקעין הם אנשי המקצוע הקובעים את ערך הקרקע והנכסים באופן המקצועי ביותר ובמדינה בה שוק הנדל"ן משפיע על חיי האזרחים כולם, מדבור במקצוע בעל משמעות ואחריות גדולה. התעניינתם ולא ידעתם איפה להתחיל? הנה כל המידע אודות קורס שמאות מקרקעין. ...המשך
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
במדינת ישראל השקעה נכונה בשוק הנדל"ן יכולה להיות האקזיט החדש עבור רבים מהישראלים. לכן, יש ביקוש גדול לאנשי מקצוע שיוכלו לספק את ההכוונה הנכונה ובדיוק לשם כך הוקם קורס השקעות נדל"ן. ...המשך
קורסי הנדל"ן המבוקשים
קורסי הנדל"ן המבוקשים
ענף הנדל"ן הוא אחד מהענפים החשובים במשק הישראלי ומאכלס בתוכו אלפי עובדים מדי יום. מתעניינים בעולם הנדל"ן ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה הקורסים הטובים ביותר בתחום וכל מה שאתם צריכים לדעת. ...המשך
מה מקנה קורס השקעות נדל"ן?
מה מקנה קורס השקעות נדל"ן?
למה לכל אחד מאיתנו כדי ללמוד קורס השקעות נדל"ן ומאיפה בדיוק מתחילים? רוצים לדעת עוד, בכתבה הבאה תגלו את כל הדרכים ללמוד את התחום. ...המשך
קורס תיווך נדל"ן תנאי קבלה ו"קצת" מעבר
קורס תיווך נדל"ן תנאי קבלה ו"קצת" מעבר
לכולם יש את החלום לרכוש נכס נדל"ני אך לא כולם יודעים כיצד לבצע את התהליך בצורה נכונה. אותו הדבר פועל בצורה ההפוכה וישנם לא מעט בעלי נכסים שאינם יודעים או מוצאים את הזמן לבצע את פעולת המכירה והחיפוש אחר רוכשים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765