ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

5 סיבות מדוע כדאי ללכם ללמוד בחו"ל

החוויה, המוניטין ובניית רשת קשרים בינלאומית היא רק חלק מהסיבות מדוע לאנשים רבים בהחלט משתלם ללמוד בחו"ל. מתלבטים ורוצים לדעת אם זה מתאים לכם? הנה כמה סיבות ללמוד בחו"ל.

צוות פורטל לימודים|30.3.2017|10:44

השאלה "למה ללמוד בחו"ל?" היא אחד הנושאים שנחקרו בדו"ח שפורסם לאחרונה על מגמות בתנועת הסטודנטים הבינלאומית, שנעשה על סמך סקרים עולמיים של מועמדים לתארים מתקדמים בחמש השנים האחרונות. הדו"ח בוחן חלק מהמניעים המרכזיים וסדרי העדיפויות של סטודנטים המבקשים ללמוד תואר שני או דוקטורט, ובעיקר בעלי עניין בלימוד מחוץ לארצם. אז הנה 5 סיבות מדוע כדאי ללכם ללמוד בחו"ל.

1. ללמוד באוניברסיטה עם מוניטין בינלאומי חזק
המוטיבציה העיקרית עבור סטודנטים בינלאומיים רבים היא האפשרות ללמוד באוניברסיטה בעלת מוניטין בינלאומי חזק. זה עומד בבסיס הפופולריות המתמשכת של יעדי הלימוד, כמו ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, קנדה וגרמניה, אשר מתפארים במספר רב של אוניברסיטאות ידועות ומכובדות ברחבי העולם. ככל שמוסדות רבים יותר מצליחים לגדל את המוניטין הבינלאומיים שלהם, עכשיו יש גם בחירה גדולה יותר מאשר אי פעם בעבר עבור סטודנטים בינלאומיים פוטנציאליים אשר המוניטין באמת משנה.

בניית רשת חברתית בינלאומית יכולה לעזור לאנשי מקצוע רבים.


2. לחוות חיים בתרבות אחרת
עבור סטודנטים בינלאומיים רבים, ההזדמנות לבלות תקופה ארוכה של זמן שקוע בתרבות אחרת משלהם הוא חלק ענק של הרצון ללמוד בחו"ל. זה יכול להיות פשוט עבור ההנאה שברכישת חוויות חדשות ונקודות מבט שונות, או יכול להיות כי התלמידים כבר מסתכלים קדימה אל עבר הקריירה שלהם כבוגרים וניסיון בינלאומי ומיומנויות בין תרבותיות מוערכים מאוד על ידי מעסיקים רבים. ישנם סטודנטים אשר כבר יודעים מהו הידע או התרבות הספציפית אותה הם מעוניינים לחוות, ואילו אחרים עשויים להיות מוכנים לחקור כמעט בכל מקום חדש.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - לימודים בחו"ל

3. קבלת מלגות או שכר לימוד נמוך יותר
ללמוד בחו"ל היא בהחלט לא תמיד אפשרות זולה יותר. עבור רבים (אם לא רוב) הסטודנטים הבינלאומיים, זה בהחלט יקר יותר ללמוד בחו"ל מאשר היה להיות קרוב יותר לבית. עם זאת, זה כמובן תלוי בשכר הלימוד ובעלויות המחיה ולהשוות את המדינה שלך ואת היעד הפוטנציאלי ללימודים. אנחנו שחיים בישראל בהחלט יכולים ליהנות ממחירים מוזלים יותר בלימודים להשכלה גבוה במזרח אירופה ולחסוך אלפי שקלים בלימודים בחו"ל החל משכר הלימוד או המחייה. ייתכן גם שתוכלו ליהנות ממלגות בינלאומיות, כגון אלה לרשות המשתתפים של QS World School Grad Tour.

4. לשפר את כישורי השפה שלך
אצל סטודנטים רבים חלק מהמוטיבציה ללמוד בחו"ל, היא האפשרות לשפר את כישורי השפה שלהם, אשר שוב יכול להיות נכס משמעותי כאשר פונים ללמוד לתואר שני ולבנות קריירה. ניתן לקחת קורס הכנה לשפה על מנת ללמוד לתוכנית תואר מלא בשפה המקומית. אבל יש הזדמנויות לשפר את כישורי שפה זרה שלך באמצעות טבילה בקהילת הסטודנטים.

5. התחלת בניית רשת מקצועית בינלאומית
לבסוף, ללמודים בחו"ל יש את היתרון בסיפוק לסטודנטים את הזדמנות להקים רשת מקצועית בינלאומית חזקה באמת, על ידי הקמת חברויות עם חברים מכל רחבי העולם. אם זה אחד המניעים שלכם ללימודים בחו"ל, ייתכן שתרצו לוודא שאתם בוחרים אוניברסיטה עם קהילת סטודנטים מגוונת במיוחד. כמובן, זה לא הכרחי ללמוד בחו"ל כדי להשיג מטרה זו, ואפשר לבחור ללמוד בארץ ועדיין לפגוש אנשים ממדינות שונות.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765