ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

6 סיבות ללמוד פיזיותרפיה

אתם שוקלים ללמוד תואר ראשון בפיזיותרפיה אך עדיין לא בטוחים? הנה מספר סיבות מדוע אתם לא תתחרטו ויתנו לכם את הדחיפה הקטנה בכיוון הנכון. הנה 6 סיבות משכנעות ללמוד פיזיותרפיה:

צוות פורטל לימודים|14.2.2017|11:43

1. פיזיותרפיה עוזרת לאנשים
סיבה הראשונה והברורה מכולן מתוך 6 סיבות ללמוד פיזיותרפיה היא העובדה שתוכלו לסייע לאנשים הסובלים מכאבים ולהקל עליהם. פיזיותרפיסט יכול לשנות את חיי המטופלים שלו וזה דבר שלא יסולא בפז. אנשים הסובלים מבעיות בריאותיות חמורות כמו סיסטיק פיברוזיס ודלקת מפרקים מסוגלים לקבל טיפול הולם ויעיל בעזרת פיזיותרפיה, דרכה הם יהיו מסוגלים לחזק את השרירים ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי שלהם ומדובר בהישג לא מבוטל. על ידי לימוד פיזיותרפיה, גם אתם כמטפלים וגם החברה תקצרו יחדיו את הפירות.

בוגרי התואר יכולים לעבוד כמומחי פציעות ספורט עבור שירותי הבריאות או קליניקה פרטית.


2. מקצוע מכובד בחברה
מעולם לא שמעתם את המשפט "אני לא אוהב פיזיותרפיסטים" ויש סיבה לכך. אנשי המקצוע מקבלים כבוד רב מהמטופלים שלהם בפרט ומהציבור בכלל שכן מדובר במקצוע רפואי אשר עוסק בעיקר בחוויה משנת חיים ואילולא אנשי הרפואה, חייהם של אנשים רבים היו נראים פחות טוב. 

3. לימודי הפיזיותרפיה הם מאוד מעשיים
פיזיותרפיה היא קריירה מקצועית כך ששכר הלימוד שלה משקף את העובדה. רוב המוסדות מלמדים את הסטודנטים נושאים חשובים להתפתחותם כאנשי רפואה מקצועיים ותוכנית הלימודים מהווה למעשה את הניסיון המעשי הראשון שלהם. כך הם למעשה צוברים ניסיון בטיפולים שאותם יידרשו ליישם בשטח מה שנותן לסטודנטים הזדמנות לראות הלמידה שלהם בפעולה. כך, הבוגרים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם יכולים להתחיל לעבוד בכל מכון, קופת חולים או בית חולים משום שמדובר באנשי מקצוע עם ניסיון ממשי.

לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון בפיזיותרפיה בפורטל לימודים לחצו כאן

4. סיכויי העבודה לאחר הלימודים
בישראל ישנו ביקוש גבוהה לבוגרי מקצוע הפיזיותרפיה. בזכות תוכנית הלימודים לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאים מעשיים אשר תורמים להם להתקבל ישירות לאחר הלימודים למגוון מכונים, קופות חולים וכדומה. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים נושאים כגון: עזרה ראשונה; פרמקולוגיה; אנטומיה ופיזיולוגיה של מערכת העצבים; התפתחות תקינה של הילד; שיטות מחקר; אנטומיה טופוגרפית; פיזיותרפיה נשימתית; תורת העיסוי; טכניקות שיקומיות; גרונטולוגיה וגריאטריה; ארוגונמיה ומניעה; בריאות האישי; מחלות פנימיות; מחלות ילדים; שיקום קטועים; מבוא לפסיכולוגיה; פתולוגיה; טיפולים אלקטרו-תרפויטיים; היסטולוגיה; טכנולוגיה מסייעת; ביו מכניקה; גנטיקה; כירורגיה ביוכימית אנטומיה; ועוד.

סיבה הראשונה והברורה מכולן מדוע חשוב ללמוד פיזיותרפיה היא העובדה שתוכלו לסייע לאנשים הסובלים מכאבים ולהקל עליהם/


5. פיזיותרפיה היא דרך טובה כדי להמשיך תשוקה לספורט
קריירה בספורט ידועה כקריירה מאוד אשר מלווה בלא מעט פציעות שאף לעיתים גם עלולות להרוס את הקריירה הספורטיבית. לימודי פיזיותרפיה יכולים להיות המפתח להישאר בעבודה בתחום הספורט במדיה ונפצעת או פרשת מהחיים הספורטיביים. קבוצות ספורט מקצועיות צריכות פיזיותרפיסטים משלהם, ועם ידע רחב בעולם הספורט, בוגרי התואר יכולים לעבוד כמומחי פציעות ספורט עבור שירותי הבריאות או קליניקה פרטית.

6. פיזיותרפיסטים מתחילים עם שכר הוגן
לפיזיותרפיסטים יש האפשרות להתחיל לעבוד עם משכורות מכובדת וגבוהה מהשכר הממוצע בשוק. פיזיותרפיסטים בעלי 0 עד 5 שנות ניסיון נהנים ממשכורת של 5,000 עד 10,000 שקלים, ובעלי 5 שנות ניסיון ומעלה כבר מקבלים משכורת בין 10,000 ל-13,000 ש"ח. כמו-כן אנשי המקצוע נהנים מקריירה מבטיחה כאשר במקומות העבודה שלהם הם יכולים ליהנות מביטחונם של וועדי עובדים המשך העלאה בשכר לפי וותק.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין רפואה ובריאות
מדוע לשקול ללמוד רוקחות בחו"ל?
מדוע לשקול ללמוד רוקחות בחו"ל?
אנשיםן רבים מתלבטים אם להישאר בישראל ללמודים, או לעשות את המעבר הנועז למדינה זרה ולחלמוד שם. עבורכם המתלבטים, הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם עם השאלה מדוע כדי לשקול לימודי רוקחות בחו"ל. ...המשך
רפואה וטרינרית בחו"ל
רפואה וטרינרית בחו"ל
אנשים רבים מתלבטים האם ללמוד וטרינריה בישראל, או שמא לעשות את הצעד האמיץ וללמוד בחו"ל. עבורכם הכנו מספר סיבות מדוע בהחלט יכול להשתלם לכם ללמוד בחו"ל ואפילו הוספנו קצת מידע על אחת המדינות. תיהנו ובהצלחה ...המשך
היתרונות בלימודים בחו"ל
היתרונות בלימודים בחו"ל
החוויה האולטימטיבית, אפשרויות תעסוקה ברחבי העולם, האפשרות ללמוד שפה ותרבות חדשה וגם המחירים שעוד יפתיעו אתכם. הנה כל הסיבות מדוע עליכם לעשות את הצעד, לעלות על המטוס וללמוד בחו"ל. ...המשך
איך נרשמים ללימודים בחו"ל?
איך נרשמים ללימודים בחו"ל?
עשיתם את הצעד הראשון והחלטתם שאתם מעוניינים ללמוד בחו"ל עכשיו עליכם לעשות את הצעד השני ולהבין כיצד נרשמים ואיך עוברים את תנאי הקבלה. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה. בהצלחה. ...המשך
מה בעצם ההבדל בין אופטומטריסט לאופטיקאי?
מה בעצם ההבדל בין אופטומטריסט לאופטיקאי?
רבים טועים לחשוב שהמושגים אופטומטריסט ואופיטקאי מתייחסים לאותו המקצוע, דיי כמו שאינסטלטור ושרברב הם פשוט כינויים שונים לתחום זהה, אך פה דווקא מדובר בסיפור שונה לחלוטין אותו נפרט במאמר הבא. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765