ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי

קורס ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי

סחר בינלאומי הוא מכירה וקניה של מגוון סחורות מבתי עסק מחוץ לגבולות מדינה כלשהי. כאשר מדובר בסחורות המגיעות לארץ בה נמצא הסוחר מדובר בייבוא סחורות וכאשר אותו סוכן מוכר מוצרים המועברים מעבר למדינה, הדבר נקרא ייצוא, מלשון הוצאה. אנשים המשלימים את ה קורס ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי רשאים לעבוד בתחום הסחר במגוון תפקידים הדורשים מהם לפתח שותפויות עסקיות, מציאת שווקים והזדמנויות עסקיות חדשות ולספק מידע הקשור לשינוע הסחורות, חוקי המכס, ביטוח ועוד. היום, הסחר הבינלאומי גדל מרגע לרגע, כאשר הצרכן הישראלי מנסה למצוא את העסקאות הזולות ביותר ומעדיפים לרכוש את מוצריו מחנויות המפעל, אשר מוכרות את שירותיהם ברשת האינטרנט ולכן, ישנם  מספר גבוהה של מוסדות לימוד, המעבירים את הקורס. אז אם אתם מחפשים עוד מידע על הקורס ולגלות עוד פרטים חדשים? כאן, בפורטל לימודים ניתן למצוא את הפרטים אודות הקורס, תנאי קבלה, ממסלולי הלימוד השונים, קהל יעד ועד למוסדות הלימוד המקצועיים ביותר. אז השאירו פרטים, או התקשרו ונשמח לעזור לכם בכל שאלה ובקשה. בהצלחה.

קצת מידע על קורס יבוא ייצוא וסחר בינלאומי

חולמים להיות חלק מעולם הייבוא והייצוא? קורס ייבוא ייצוא וסחר בילאומי מספק לסטודנטים את הידע והכישורים, בין אם אתם נכנסים לראשונה לשוק הסחר, מרחיבים את העסק הפרטי שלכם לשוק הבינלאומי, מקימים עסק או פשוט מעוניינים לעבוד בחברת סחר בינלאומי. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו את כל תורת הסחר, כיצד מכינים את הציוד שמועבר לפריקה והעמסה, מהם חוקי הסחר הבינלאומיים ועוד. הקור מחולק למספר חלקים, בהם הסטודנטים ילמדו את תפקידו של של הסוכן, ותפקידם שלהם כמפעילי עסק, יעקבו אחר הצעדים הראשונים שיש לעשות בסחר הבינלאומי, כיצד מוצאים מקורות על יבואנים, מהו מסחר בטוח, תכנון ומבנה עסקי, תשלומי המכס, סיוע סחר, כיצד קונים ומוכרים באמצעות האינטרנט, מהם שערי העמלות, כיצד מעלים חומרים פרסומיים, כיצד מוצאים קונים וחודרים לשווקים, מהם סיכוני הסחר הבינלאומי, איך כתובים טקסט פרסומי שלא ניתן לעמוד בפניו, תקנות בעולם המסחר, בדיקת מסמכים וזיהוי דרישות מסמכים עבור יבוא ויצוא הסחורות.

מהו סחר בינלאומי
הסחר הבילאומי הוא תחום בו עסקו ורחשו עוד בתקופות עתיקות מזו בה אנו חיים, בזכותו נחשפו יבשות ומדינות חדשות, אליהם הגיעו חוקרים שחיפשו אחר מקורות ומשאבים יוקרתיים, ובמסגרתו הועברו מגוון סחורות כגון בגדים, מזון, תכשיטים, שמנים, מתכות, אבנים יקרות, יינות ועוד. אך אם במהלך ההיסטוריה, הסחר בינלאומי היה אתגר קשה לביצוע, היום, אפשרויות התחבורה מגוונות ומהירות, מה שהופך את השוק לנגיש ומהיר, אך עם זאת, גם נדרש לדקויות שבלעדיהם, לא היה ניתן לפעול בצורה היעילה ביותר. הסחר הבינלאומי מהווה חלק נכבד מן התוצר המקומי הגולמי של מרבית ממדינות העולם ומשמש כמקור חשוב להכנסה עבור ארצות הסובלות מחוסרים במשאבים שונים. לכן, אנשים המעוניינים לעסוק בתחום הסחר הבינלאומי נדרשים להוכיח יכולות מקצועיות גבוהות מתוגמלים באפשרויות שכר מתגמלות במיוחד.

תכנית הלימודים בקורס יבוא ייצוא וסחר בינלאומי
הקורס ייבוא וייצוא וסחר בינלאומי משלב בין לימודים מעשיים ללימודים עיונים, מתמטיים כדי שבוגריו יוכלו להשתלב בצורה הטובה ביותר בכל אתגרי הסחר הבינלאומי. בין נושאי הקורס, ילמדו הסטודנטים את: עקרונות הסחר הגלובלי, איתור ומציאת ספקים, מיסוי, משמעותם של הסכמי סחר, ליווי תהליך הסחר הבינלאומי, מושגים בסיסיים, ביטוח סחורות, מבוא לתחום, מידענות עסקית, אספקטים משפטיים בסחר בינלאומי, תובלה ושינוע, מסמכים נלווים, חוקי מכס, נושאים בתחום הלוגיסטיקה ועוד. מטרת הקורס היא ללמד אנשים ללא רקע כיצד להשתלב בתחום, אך גם לעדכן סוכנים ובעלי תפקידים שונים בתחום הסחר אודות חוקים מעודכנים, כיצד לפתח את העסק הפרטי שלהם, גיבוש אסטרטגיית שיווק, רכש, גיבוש תוכנית ניהולית, שיפור תחומי לוגיסטיקה ועוד. תקופת הלימודים של הקורס משתנה כמובן בין המוסדות השונים, כאשר הקורסים הקצרים אורכים כ-70 ועוד 100 שעות לימודיות, לעומת קורסים ארוכים יותר, האורכים בין 250 ועד 300 שעות לימודיות בממוצע. בוגרי הקורס, אשר עברו בהצלחה את דרישות הקורס יקבלו תעודת בוגר לימודי ייבוא ייצוא מטעם המוסד הנבחר.

קהל היעד לקורס ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי
עם התפתחות האינטרנט ואתרי המכירות האינתרנתיים כדוגמת אלי אקספרס, אי-ביי, אמזון ועוד רבים אחרים, אנשים רבים בחרו לעסוק בתחום, בין אם כסוכנים וסוחרים, או כחלק מחברות תובלה, מפעלים ומתוך כוונה להיכנס לתחום בצורה מושכלת בעלת סיכנוים מיותרים. הקורס אף מתאים לבעלי מקצוע ו-וותיקים בתחום ובשקו המעוניינים לרענן את זיכרונם ולהתעדכן בחוקי הסחר המשתנים עם השנים ולהעמיק את ידיעתם בתהליכים במטרה לרכוש את מיטב המידע. בפורטל לימודים קיימים מספר מוסדות המאפשרים את לימודי הקורס, אשר פזורים ברחבי הארץ כגון: תל אביב, באר שבע, כרמיאל, חיפה, אשדוד, ירושלים, ראשון לציון, רמלה, השרון- הכפר הירוק, רעננה, ראש העין, פתח תקווה, תל חי ורמת גן.

תנאי קבלה לקורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי
תנאי הקבל לקורס יבוא ייצוא וסחר בינלאומי נחשבים למקלים למדי ולמעשה מאפשרים לקהל הרחב המעוניין ללמוד, לפנות למוסדות השונים כשאר תהליך ההרשמה מתבצע על ידי הצגת תעודת המעידה כי המועמד סיים 12 שנות לימוד ולעבור ראיון מול וועדת קבלה מטעם נציגי המוסד. מוסדות מסויימים ידרשו מהמועמדים להציג גם יכולת שליטה מינמלית בשפה האנגלית, אשר נחשבת לשפה הבינלאומית בשווקי המסחר. אדם אשר מעוניין ללמוד את התחום ואינו בקיא בשפה האנגלית עלול למצוא עצמו בקשיים כאשר הוא יידרש לשוחח עם חברות בינלאומיות ולמלא את הטפסים השונים.

אפשרויות תעסוקה מגוונות
אין ספק שככל שהאינטרנט ממשיך לגדול, ודרכי שיווק חדשות נולדות כל כמה שנים, חברות רבות במגוון תחומים ותעשיות מחפשות אנשי מקצוע בתחום הייבוא והייצוא אשר ינהלו את המסחר הבינלאומי שלהם באופן חלק ומקצועי. בוגרי הקורס, אשר מסיימים את לימודיהם בהצלחה, ומקבלים תעודת סיום מטעם המוסד הנבחר, יוכלו להשתלב בשוק העבודה, בתעשיות שונות כגון בנקים, עמילי המכס, חברות שיווק, חברות תובלה, שילוח ובמגזר הציבורי במשרדי ממשלה שונים. כמו כן תכני הקורס מתאימים גם עבור מי שמעוניין לעסוק בתחום באופן עצמאי וזקוק לשם כך לידע מקצועי נכון. 

רמות המסלול בקורס יבוא ייצוא וסחר בינלאומי
קורס ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי מוביל להענקת תעודה, או דיפלומה מתקדמת, כאשר הדבר תלוי ברמת הקורס אליו יירשמו המועמדים. הרמות השונות מושגות לפי אורך הקורסים השונים וכמות התוכן שאותם מוסדות מעבירים לסטודנטים. ישנם שלוש אפשרויות של מסלולים מהם ניתן להתקדם בשווקי הסחר השונים: תעודה מקצועית, אשר ניתנת לבוגרי הקורס המעוניינים לעבוד כעצמאיים באתרי סחר בינלאומיים שונים, כגון איביי, אמזון וכדומה; תעודת סחר, אותה מקבלים בוגרים של תוכניות ארוכות יותר, אשר מרחיבים את הידע הנלמד גם עבור פונקציות טכניות וניהול שונות. בעלי תעודה זו יוכלו לעבוד גם כשכירים בארגונים ועסקים שונים ולעבוד כבתפקידי ניהול בכירים; ולבסוף תואר ניהולי.

עם אילו כישורים יוצאים בוגרי הקורס יבוא, ייצוא וסחר בינלאומי?
בוגרי הקורס יסיימו עם הלימודים עם כישורים ויכולות אשר יאפשרו להם לעבוד בתחום הסחר הבינלאומי המורכב. הקורס מקנה לבוגרים כישורים כגון: לדעת כיצד להגדיר עסק פרטי (סוחר יחיד, שותפות או חברה), כיצד פועלים הספקים, איך למצוא קונים ומוכרים, כיצד לקבל סיוע ממשלתי חינם, חישוב בנקאי ונהלי מט"ח, כיצד להימנע ממסי מכס והליכי יבוא ויצוא, כיצד לבצע חישוב נכון של תשלום הנטו שמגיע בעסקת סחר, מתי כדאי ומתי לא כדאי לקחת סיכון עבור עסקה כלשהי, תיכנון אסטרטגיות שיווק נכונות, כיצד מייצרים שיתופי פעולה ומשיגים אנשי קשר חדשים ועוד.

סיכויי הקריירה של בוגרי קורס יבוא ייצוא וסחר בינלאומי

כאמור, ישנו ביקוש גבוהה לבוגרי ייצוא בעלי מגוון רחב של מיומנויות. הבוגרים השונים יכולים לחפש עבודה במגוון תפקידים בתחומי משלוח, ארגוני תחבורה ולוגיסטיקה, יבוא ציבורי ופרטי, סוכן ייצוא לתעשיות, כסיטונאים, סוחרים ורוכלים ולבסוף, אף כעצמאיים המייבאים או מייצאים סחורה משלהם. אנשים רבים נהנים מהאפשרות להיות הבוס של עצמם בתעשייה שרק גדלה משנה לשנה, גם כבעלים של עסק קטן, אפשר להרוויח סכומים גדולים מאוד, בזמן שאתם עובדים בשעות שאתם בוחרים ולהוביל אתהעסק שלכם להצלחה. ההזדמנויות הן אינסופיות והעתיד מזהיר ליבוא מיומן.

 
תעודת זהות קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל
תנאי קבלה
  • תכנית הלימודים פונה לאנשים בעלי וחסרי רקע כאחד ומיישרת קו עם כל האתגרים, התחיקות והנהלים התיאורטים והיישומיים אליהם נדרשים אנשי סחר בינלאומי.
  • על המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור מבחני קבלה במתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא.
  • חשוב לציין שכל מוסד שומר לעצמו את הזכות להתנות את ההרשמה גם בראיון קבלה לצורך בדיקת מידת התאמתו של המועמד למסלול.
משך לימודים
  • היקפה של תכנית הלימודים נע בין חצי שנה לעד שמונה חודשים.
    סה"כ תכנית הלימודים הינה כ-200 שעות לימודיות.
  • את האפשרות ללימודי ערב בפריסה שבועית נוחה יותר מומלץ לברר באופן פרטני מול המוסד הלימודי הנבחר.
שכר ממוצע
  • האחריות הרבה המונחת על כתפיהם של אנשי היבוא והיצוא באה לידי ביטוי גם בדרגות השכר שמתחילות מ-7,500 עד 8,000 ש"ח ומטפסת במהרה ויחד עם צבירת הוותק לכדי 10,500 ש"ח ומעלה.
  • בנוסף, ישנם אנשי סחר יזמים הבוחרים לצאת לדרך עצמאית, דרך המאפשר אפשרויות שכר גבוהות במיוחד.
תכונות אופי
  • הסחר הבינלאומי נחשב לתחום מורכב, ומגוון יכולות ומיומנויות עשויות לסייע רבות לנושא משרה זו.
  • התחום מומלץ לאנשים בעלי יכולת לתקשורת בין אישית גבוהה, בשל הצורך ביצירת מערכת קשרים עסקית ענפה עם קולגות מעבר לים.
  • מולטי טסקינג היא גם יכולת העשויה לעזור רבות בתחום בו לעתים יש להתמודד עם מספר "חזיתות" במקביל.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל

סחר בינלאומי – מתחילים!

אם תשאלו כל אדם העוסק ביבוא ויצוא, מרבית הסיכויים שיעיד בפניכם כי שני העשורים האחרונים היוו ללא ספק מהפכה בכל הנוגע לתחום הסחר הבינלאומי. עלויות התחבורה והשינוע ירדו באופן דרסטי וכמוהם גם אמצעי התקשורת. בנוסף לכך, הסכמי סחר הפכו לנפוצים יותר ויותר ובעיקר במדינות המתפתחות דבר ששילש את הסחר הבינלאומי בפרק זמן קצר. הפתחותו הדרמטית של הסחר הבינלאומי הוביל ארגונים רבים הן במגזר העסקי והממשלתי והן במגזר הפרטי לתור אחר אנשים בעלי הסמכה ובקיאות בתחומי היבוא והיצוא; אנשים שידעו כיצד לנתח את הוגרמים השונים בשוק הבינלאומי, שידעו לזהות ולהצביע על שווקים פוטנציאליים חדשים, שיספקו לארגון ייעוץ מקצועי בכל הנוגע חוקים מקומיים ומיסוי ושידעו כיצד לנהל את תקציבי הסחר בדמות בחירת אמצעי שינוע הסחורות המשתלמים ביותר, ביטוח סחורות ועוד.

קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי

כיום קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי נלמד במגוון מכללות ומוסדות מקצועיים ברחבי הארץ. מטרת התכנית להעניק למשתתפיה את סך הידע והכלים המעשיים הנדרשים כדי לנהל ולפקח בפועל על כלל תהליכי הסחר בזירה הבינלאומית תוך הקפדה על בחינה קפדנית ודקדקנית של האספקטים הכלכליים והמשפטיים השונים הנדרשים ואמצעי השילוח. תכנית הלימודים עשירה בתכנים עיוניים ותיאורטיים שונים, אך משלבת בתוכה גם תרגולים וסימולציות מעשיות רבות כדי להבטיח את הטעמתו של החומר הנלמד ואת יכולתם של משתתפי הקורס ליישמם הלכה למעשה כאנשי סחר שכירים או לחילופין כיזמים עצמאיים המעוניינים לעסוק ביבוא ויצוא סחורות. עם סיום הלימודים, יידרשו משתתפי הקורס למעבר בחינה עיונית מסכמת שתבחן את בקיאותם בכל האספקטים התיאורטיים הנדרשים למילוי תפקידים בתחום זה ולהגשת פרויקט מסכם מעשי.

נושאי לימוד

לימודי יבוא יצוא נתונים לפיקוחו של משרד הכלכלה (התמ"ת לשעבר). אי לכך, הרוב המוחלט של נושאי הליבה המועברים במסגרת התכנית הינם זהים בין מוסדות הלימוד השונים. ייתכנו שינויים מזעריים בתכנית הלימודים באשר לשימת הדגש בנושא כזה או אחר, ולכן אנו ממליצים לכם להשאיר פרטי התקשרות למוסדות הרלוונטיים עבורכם אותם תוכלו לחפש ולבחור בתחתית המאמר כדי לערוך שיחת ייעוץ והכוונה עם נציגי המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד. כאן בפורטל לימודים, איגדנו עבורכם את הנושאים העיקריים המאפיינים את תכנית הלימודים ואותם תוכלו לראות להלן:
- עקרונות ומושגים בסיסיים ביבוא, יצוא וסחר בינלאומי
- מבוא למסחר בין לאומי
- אנגלית עסקית
- שינוע סחורות ודרכי אחסון
- מבואות בנושאי רכש ולוגיסטיקה
- שינוע אווירי, ימי ויבשתי
- חישובי רווח והפסד
- תמחור סחורות
- ביטוח סחורות
- תחיקות והיבטים משפטיים מקומיים ובינלאומיים
- נמלי מסחר
- קניין רוחני
- הסכמי סחר
- טכניקות לניהול משא ומתן
- מילוי טפסים ודו"חות
- מיסוי
- אזורי סחר חופשי
- איתור ספקים ושווקים חדשים
- שטרי מטען
- התמודדות מול אתגרים ואילוצים
- ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל


איפה ניתן ללמוד קורס יבוא יצוא?

כיום בהתאם לדרישה הגבוהה הקיימת בשוק העבודה וריבוי האתגרים המאפיינים את עולם המסחר הבינלאומי, מגוון מוסדות ברחבי הארץ מציעים תכנית ללימודי קורס יבוא יצוא מקצועית ומעשית. בין המוסדות השונים עליהם גם תוכלו לקבל מידע בתחתית המאמר בהקלקה עליהם או בהשארת פרטי התקשרות לנציגיהם ניתן למנות את:
- המכללה העסקית של לשכת המסחר
- מכללת אינטלקט אקדמון
- המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי
- המרכז להשתלמויות בר אילן
- דיפלומה
- מכללת מישלב
- המכללה הטכנולוגית תל חי – היחידה ללימודי חוץ
- הטכניון – לימודי המשך לתעודה בחיפה
- המכללה העסקית לניהול וסחר בינלאומי
- מכללת מאסטר קולג'
- המכללה למינהל – שלוחת אשדוד


קהל יעד

לימודים אלו פונים אל הקהל הרחב ואינם דורשים כל ידע או רקע קודמים. יש אף לציין שישנם לא מעט תלמידים המגיעים מתוך עולם המסחר הבינלאומי ומבקשים להתמקצע בו בעזרת תכניו העשירים של קורס זה. ככלל, ניתן לומר שתכנית הלימודים ואופיו של המקצוע מתאימים לאנשים המסוגלים לעמוד בלחצים, שאינם חוששים מריבוי משימות ובעלי יכולת לתקשורת בין אישית ולניהול משא ומתן.

תנאי קבלה

ההרשמה עבור קורס יבוא יצוא מותנית ב-12 שנות לימוד ובצליחת מבחני קבלה שלרוב עוסקים בבדיקת היכולות המתמטיות הבסיסיות של המועמד, מידת ידיעתו בשפה האנגלית ובדיקת הבנת הנקרא. בנוסף לכך, ישנם מוסדות המתנים את ההרשמה גם במעבר ראיון קבלה פרונטלי קצר במהלכו נבדקת מידת העניין של המועמד בתחום ומידת התאמתו למשרות אליהן הכשרה זו מיועדת.

היקף הלימודים

היקפם של לימודי יבוא יצוא עשוי להשתנות בין מוסד למוסד, אך ניתן לקבוע כי ממוצע הזמן עליו נפרש הקורס נע בין חצי שנה לעד 8 חודשי לימוד. סה"כ תכנית הלימודים לרוב מתפרשת על גבי כ-200 שעות ורבע מהן מוקצה לתרגולים מעשיים וסימולציות.

תעודות והסמכה

לבוגרים אשר ינכחו בשיעורים, יצלחו את הבחינה המסכמת ויעמדו בפרויקט המעשי המסכם, תוענק תעודת גמר רשמית המעידה על סיום קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי בהצלחה. התעודה תוגש מטעם המכללה הנבחרת ומשרד הכלכלה.

אפשרויות תעסוקה

בפני בוגרי הקורס תיפתחנה מגוון אפשרויות תעסוקה בחברות שילוח, ארגונים בעלי אופי יצרני, חברות שיווק, מפעלים ומשרדים ממשלתיים. כמו כן, ישנם אנשי סחר הבוחרים לצאת לדרך עצמאית כיזמים פרטיים.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי
המכללה מלמדת ב: באר שבע, כרמיאל, תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב, עומר, כרמיאל.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

17 מסלולים

מפת הגעה

4 סרטוני וידאו
יורם כללי
מכללת מאסטר קולג´
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765