ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

7 סיבות מדוע כדאי לכם להירשם לקורס ייבוא יצוא

לעסוק בתחום הייבוא וייצוא בעידן האינטרנט יכולה להיות אחת הבחירות הטובות ביותר שעשיתם בחייכם. אבל לפני שאתם פותחים עמוד אינטרנט למוצרים שלכם, כדאי להתחיל בקורס מיועד לתחום, אשר יכיר לכם את כל הסודות וצורת העבודה בשוק.

צוות פורטל לימודים|12.12.2016|11:19

אי אפשר להתכחש לדרישה והביקוש לעסקים בינלאומיים. היום, בעידן האינטרנט, עולם הצרכנות הפך לכפר גלובלי קטן וכל עסק יכול להרחיב את השוק שלו לכל העולם. כמו-כן, עולם הייבוא והייצוא התרחב כל-כך, שייבואנים יכולים לפתוח חנויות למוצרים שהם רכשו בעולם. אפילו ממשלת הודו נוקטת בצעדים מסוימים כדי להגביר את מגזר הייצור של הודו. לגבי זה שהם הביאו מדיניות רבה השנה אשר תסייע לסוחר המקומי בעתיד לגדול המסחר שלהם ברמה מקומית כמו גם ברמה בינלאומית. פוליסות אלה לא להגביר את ענפי התעשייה בלבד של הודו אבל וכן היא תיצור הזדמנויות עבודה רבות בתחומים שונים למען העם של הודו. אז אם התלבטתם מדוע ללמוד ייבוא וייצוא, הנה 7 סיבות מדוע כדאי לכם להירשם לקורס ייבוא יצוא:

משפר את הכישורים, הידע והמיומנויות


1. אפשרויות עבודה עתידיות
קורס זה יכול לפתוח אותך למגזרי עבודה שונים עבור הקריירה החדשה שלך. בוגרי הקורס יכולים לעבוד לדוגמא בבתי יצוא, בתי יבוא, רכישת בתים, לוגיסטיקת משלוח חברות וכו'.

2. הזדמנות ללמוד עבודה טובה
כל עסק כיום מנסה להגדיל את כמות הצרכנים שלו, והסמכה זו כמובן תעזור לך להגדיל את הזדמנות ההצלחה שלך בכל פעם שאתה מנסה לקדם את הצמיחה בעבודה הקיימת שלך ומחפש לקוחות פוטנציאליים חדשים.
 
3. הקורס מתקדם ומתעדכן בכל שנה כדי לשמור על רלוונטיות
קורסים אלה מועברים על ידי אנשים מנוסים בתוך התעשייה הזו אשר מסתכרנים עם הידע העדכני ביותר בתעשייה, האופנה הקיימת והרלוונטיות. לכן יהיה לך את כל המידע המעודכן ולכן הקורס מתאים גם עבור אנשי מקצוע שפעילים בשוק כבר שנים ומעוניינים לרענן את הידע שלהם ולהתעדכן בכל מה שקורה.

לפתוח עסק משלך בקנה מידה קטן


4. שיעורים מעשיים והפעלות
קורס ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי, מבוסס על מפגשים מעשיים, כל המעמדות וההדרכות לומדות כמעט על ידי הפקולטות המנוסות שלנו.

5. משפר את עבודה ברשת
קורס זה עוזר להגדיל את רשתות השותפים שלך. במהלך הרצאות וכיתות תוכלו לפגוש סטודנטים אחרים, עסקים ואנשי מקצוע העובדים בשוק ושואפים לעשות קריירה גדולה בתחום זה. זה יחזק את הקשר המקצועי ברשת השותפים שלך בטווח הארוך. קשרים אלה יכולים לעזור לך באחד הימים עם מידע או לסייע לאורך הקריירה והחיים שלך.

6. משפר את הכישורים, הידע והמיומנויות
קורס זה יכול לשפר את הביטחון העצמי והכישורים שלך, גם אם אתה כבר עובד בתחום. תוכל ללמוד כיצד לנהל את העסק שלך, ואף להגדיל את העסק ברמה מקומית ובינלאומית, וגם לגלות אפשרויות קריירה חדשות במגזרים שונים.

הקורס מתקדם ומתעדכן בכל שנה כדי לשמור על רלוונטיות


7. לפתוח עסק משלך בקנה מידה קטן
קורס זה יעזור לך לפתוח עסק משלך בבית בקנה מידה קטן, מבלי להיות תלוי בהון עצום עבור הפעלת העסק שלך. אתה יכול להתחיל עם הון קטן ובקורס תלמד, איך להפוך אותו לעסק ענק.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי
המכללה מלמדת ב: באר שבע, כרמיאל, תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב, עומר, כרמיאל.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

17 מסלולים

מפת הגעה

4 סרטוני וידאו
יורם כללי
מכללת מאסטר קולג´
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין רכש, לוגיסטיקה
האם חשבתם על לימודי ניהול מחסן
האם חשבתם על לימודי ניהול מחסן
במשך השנים ארגונים גדולים ותעשיות נדרשו להקים מחסנים גדולים בהם יוכלו לאחסן ולשנע את הציוד הרב של בית העסק, בין אם מדובר בציוד עבודה, אספקה, או ציוד המיוצא מבית העסק ועוד. לשם כך נוצר הצורך להוסיף תפקיד ניהולי חדש שיפקח על כל הנעשה ברמה מקצועית רואיה לתפקוד נכון של אותם מחסנים וכך נולד ...המשך
מהו תפקידו של מנהל עבודה בתעשייה
מהו תפקידו של מנהל עבודה בתעשייה
תפקידם של מנהלי עבודה בתעשייה הוא תפקיד מאוד מבוקש היום בשוק התעסוקה ומטרתו להקנות לסטודנטים את היכולת לנהל בתחום בו הם עוסקים. הלימודים מיועדים לאנשים המגיעים מתחום מערכות ייצור, תפעול ובטיחות במפעלי תעשייה. ...המשך
מסלולי הרכש והלוגיסטיקה המבוקשים ביותר
מסלולי הרכש והלוגיסטיקה המבוקשים ביותר
תחום הרכש והלוגיסטיקה קיים למעשה בכל עסק, חברה, מפעל או ארגון. לכן, אנשי המקצוע בתחום הם מהמבוקשים בשוק העבודה. רוצים לדעת עוד על התחום וכיצד אתם יכולים להשתלב בו? בכתבה הבאה נעסוק בכל מסלולי הרכש והלוגיסטיקה המבוקשים ביותר. ...המשך
מה זה קורס קניינות ורכש?
מה זה קורס קניינות ורכש?
ענף הלוגיסטיקה מספק מגוון רחב של תפקידים מרתקים ומאתגרים המאפשרים לבעלי המקצוע להשתלב במגוון חברות וגופים מסחריים גדולים וקטנים כאחד. בין המקצועות הבולטים ניתן למנות את אנשי הקניינות והרכש. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765