ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מסלולי הרכש והלוגיסטיקה המבוקשים ביותר

תחום הרכש והלוגיסטיקה קיים למעשה בכל עסק, חברה, מפעל או ארגון. לכן, אנשי המקצוע בתחום הם מהמבוקשים בשוק העבודה. רוצים לדעת עוד על התחום וכיצד אתם יכולים להשתלב בו? בכתבה הבאה נעסוק בכל מסלולי הרכש והלוגיסטיקה המבוקשים ביותר.

צוות פורטל לימודים|2.4.2017|14:31

קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי
הקורס מתאים לאנשי העולם הגדול, אשר מעוניינים לעבוד עם השוק הגלובלי. תכנית הלימודים בקורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי משתנה ממוסד לימודים אחד למשנהו, אך עם זאת עדיין ישנם מספר גדול של נושאים שנלמדים בכל המוסדות, כשהשינוי האמיתי הוא למעשה בכמות התוכן וזמן המתפנה לכל נושא. הנושאים העיקריים שנלמדים בקורס זה הם: נושא התמחור בשווקים השונים בהתאם ליחסי ההיצע והביקוש, מפת הסחר העולמי, כלל אפשרויות השילוח והתובלה - יבשתית, אווירית וימית, תקנות וחוקים בתחומי המכס, שיטות של צמצום עלויות, בקיאות בנושא ביטוח, לימודי כתיבת חוזים, שיטות לעבודה יעילה ומבוקרת, תחומי אחסנה ראויה ועוד.

תחום הלוגיסטיקה למעשה נוגע בכל תעשייה בעולם שכן רוב התעשיות הכו לגדולות כל כך, שיש לוודא כי ההליך המתבצע בהן נעשה ומנוהל כראוי.


קורס לוגיסטיקה
תחום הלוגיסטיקה הלך והתפתח בשנים האחרונות כאשר הביקוש לאנשי מקצוע מהתחום רק הלך וגבר בקרב תעשיות שונות. הלוגיסטיקה הינה הענף בו עוסקים בהליכי בתכנון, בקרה ויישום, וזאת על ידי אחסנת שירותים, מידע חיצוני, מוצרים וסחורה. התהליך הלוגיסטי אוגד שלבים רבים כגון: מכירת מוצר, העברת מידע, העברת תשלומים, הפקדת כספים והוצאת חשבוניות. אנשי המקצוע אחראים על אספקה השירותים והמוצרים לפי הכמות שנדרשה ובמועד הנכון, כך שלא לחינם נאמר כי לאנשי הלוגיסטיקה יש אחראיות רבה. במהלך לימודי קורס לוגיסטיקה, רוכשים הסטודנטים כלים התורמים להשתלבות הבוגרים במערכים הלוגיסטים השונים של ארגונים, חברות ועסקים ולומדים כיצד לפתח גישה מערכתית, כיצד לנהל צוות באופן אופטימלי, רכש, אחסון, יבוא ויצוא, אחזקה, ייצור, שינוע ועוד. 

קורס ניהול מחסן
מנהלי מחסן הם מאנשי הלוגיסטיקה המוכרים ביותר, שכן הם אחראים על מחסנים שמלאים בציוד וכל תהליך העבודה במחסן היא עבודה לוגיסטית שנדרשת להתבצע בצורה מבוקרת, כך שמנהל המחסן יידע כל פרט ופרט ממה שמתרחש בו, גם אם הוא אינו נמצא במחסן עצמו. מנהלי המחסן מהווים ציר מרכזי בניהול לוגיסטי של כל עסק, חברה, או ארגון בהם הם עובדים ומנפקים את כל הפריטים הנחוצים לדרישה הארגונית. בשל סיבה זו, חברות רבות מנהלות לעצמן תוכנות ייעודיות לעבודה ומשקיעות מאמצים וכספים על מנת לפתח את צורת העבודה הנכונה להן ומכשירות את מנהלי המחסן להיות אחראים על כל הנעשה בה. במסגרת קורס ניהול מחסן, לומדים הסטודנטים את חשיבות המקצוע ומתנסים בשלל התנסויות בניהול רכש וארגון. בנוסף לכך לומדים הסטודנטים נושאים כגון: תיעוד ותכנון מלאים, תכנון רכש, רכש וסחר בינלאומי, מחסנאות טכנית, אריזה, חוק ומשפט בתחומי הרכש, הבטחת איכות ועוד.

קורס פקידי רישוי
פקידי הרישוי והמכס הם אנשי מקצוע האחראים על מניעת סחורה לא מוצהרת ולא חוקית לישראל. הם אמונים על כל האספקטים במסחר הבינלאומי של מדינת ישראל ומפקחים על התהליך כולו, מה שאומר שהם נדרשים להכיר את כל הלוגיסטיקה והתהליכים שעברו על הסחורות הנכנסות לישראל ולתקשר, במידה ונדרש, עם כל האגפים השונים המתחלקים בתהליך. כיוון שאפשרויות המסחר הן שונות ומגוונות, כך פקידי הרישוי נדרשים לשלוט על כל התחומים הנמצאים בהליך עצמו כדוגמת חוקי מכסים, יסודות הייבוא והייצוא, משלוחי יבשה, משלוחי ים ומשלוחי אוויר ועוד. לשם כך, בקורס פקידי רישוי ומכס לומדים הסטודנטים את יסודות הסחר הבינלאומי, מונחי יסוד, הסכמי סחר, סוגי התעודות והמסמכים השונים, הגבלות מטעם המדינה, סמכויות פקיד המכס ועוד. בוגרי הקורס נדרשים לעבור בחינה חיצונית מטעם משרד המשפטים והכלכלה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי
המכללה מלמדת ב: באר שבע, כרמיאל, תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב, עומר, כרמיאל.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

17 מסלולים

מפת הגעה

4 סרטוני וידאו
יורם כללי
מכללת מאסטר קולג´
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין רכש, לוגיסטיקה
7 סיבות מדוע כדאי לכם להירשם לקורס ייבוא יצוא
7 סיבות מדוע כדאי לכם להירשם לקורס ייבוא יצוא
לעסוק בתחום הייבוא וייצוא בעידן האינטרנט יכולה להיות אחת הבחירות הטובות ביותר שעשיתם בחייכם. אבל לפני שאתם פותחים עמוד אינטרנט למוצרים שלכם, כדאי להתחיל בקורס מיועד לתחום, אשר יכיר לכם את כל הסודות וצורת העבודה בשוק. ...המשך
האם חשבתם על לימודי ניהול מחסן
האם חשבתם על לימודי ניהול מחסן
במשך השנים ארגונים גדולים ותעשיות נדרשו להקים מחסנים גדולים בהם יוכלו לאחסן ולשנע את הציוד הרב של בית העסק, בין אם מדובר בציוד עבודה, אספקה, או ציוד המיוצא מבית העסק ועוד. לשם כך נוצר הצורך להוסיף תפקיד ניהולי חדש שיפקח על כל הנעשה ברמה מקצועית רואיה לתפקוד נכון של אותם מחסנים וכך נולד ...המשך
מהו תפקידו של מנהל עבודה בתעשייה
מהו תפקידו של מנהל עבודה בתעשייה
תפקידם של מנהלי עבודה בתעשייה הוא תפקיד מאוד מבוקש היום בשוק התעסוקה ומטרתו להקנות לסטודנטים את היכולת לנהל בתחום בו הם עוסקים. הלימודים מיועדים לאנשים המגיעים מתחום מערכות ייצור, תפעול ובטיחות במפעלי תעשייה. ...המשך
מה זה קורס קניינות ורכש?
מה זה קורס קניינות ורכש?
ענף הלוגיסטיקה מספק מגוון רחב של תפקידים מרתקים ומאתגרים המאפשרים לבעלי המקצוע להשתלב במגוון חברות וגופים מסחריים גדולים וקטנים כאחד. בין המקצועות הבולטים ניתן למנות את אנשי הקניינות והרכש. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765