ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס ביטוח אלמנטרי

קורס סוכני ביטוח אלמנטרי - כל מה שצריך לדעת


קורס ביטוח אלמנטרי יכשיר אתכם לאחד מענפי המכירות הרווחיים ביותר במשק. אם אתם מחפשים לנצל את כישורי המכירות שלכם ולשלב אותם בקריירה מבטיחה ויציבה, כאן ריכזנו עבורכם את כל הפרטים אודות התכנית להכשרת סוכני ביטוח אלמנטרי שמכינה את משתתפיה לקראת הבחינות החיצוניות של משרד האוצר והרשות לניירות ערך.

עולם הביטוחים איננו פשוט והוא מורכב מסעיפים רבים ומושפע לא פעם מתחיקות המשתנות לעתים תכופות. על כן, יוקרתו של סוכן הביטוח איננה נובעת רק מכישורי המכירות המעולים שלו, אלא בעיקר מהידע העשיר בו הוא מחזיק בכל הנוגע לפוליסות השונות והתאמתן בצורה המדויקת ביותר לצרכיו של המבוטח. אז אם תחום זה מעניין אתכם כאן ריכזנו עבורכם את כל המידע על מהו ביטוח אלמנטרי, מה לומדים במסגרת הקורס, מה תנאי הקבלה, למי יש זכאות לפטור ממספר בחינות הסמכה ועוד. לכל שאלה נשמח לספק הכוונה ללימודים ללא עלות במספר 03-3727765 או דרך השארת פרטים בתיבת צור הקשר.
תעודת זהות קורס ביטוח אלמנטרי
תנאי קבלה
  • תנאי הקבלה עבור לימודי ביטוח אלמנטרי נחשבים לנוחים למדי ועל המועמד להיות בן 18 ומעלה, להציג תעודת יושר המעידה כי איננו בעל רישום בלילי ולהיות בעל 12 שנות לימוד.
  • במסגרת הקבלה, מרבית מוסדות הלימוד עורכים ראיונות קבלה קצרים במהלכם בודקים את מידת התאמתו של המועמד לתכנית.
משך לימודים
  • עולם הביטוחים הוא מורכב במיוחד וכיאה לכך גם ההכשרה נחשבת לסבוכה וארוכה באופן יחסי כשהיא נפרשת על גבי כשנתיים בממוצע.
שכר ממוצע
  • שכרם של סוכני ביטוח בחברות השונות משולם כשילוב בין משכורת בסיס הנעה בין 6,500-7,500 שקלים לבין בונוסים על מכירות.
  • בשילוב עם מכירות חודשיות, שכרם הממוצע של סוכני ביטוח נע בין 10,000 שקלים וסוכני המיומנים בטכניקות מכירה יכולים אף להגיע למשכורת של כ-20,000 ש"ח.
תכונות אופי
  • כדי להשתלב בתחום הביטוח בהצלחה על הסוכנים להיות מעורים בשינויים המאפיינים את ענף הביטוחים גם עם תום ההכשרה.
  • סוכן ביטוח הוא קודם כל איש מכירות ולכן טכניקות מכירה ויכולת לתקשורת בין אישית גבוהה הן שתי מיומנויות נדרשות במיוחד בתחום זה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס ביטוח אלמנטרי

תפקידו של סוכן ביטוח אלמנטרי

הביטוח האלמנטרי מאגד בתוכו כר נרחב של ידע בעולם ביטוחי הרכוש דוגמת ביטוח רכב, ביטוח סחורות, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות, ביטוח ימי וביטוח אווירי. למעשה שני הביטוחים שנמצאים מחוץ למעגל זה הם ביטוח חיים וביטוח בריאות הנלמדים במסגרת קורסים פרטניים נפרדים.

עם סיום הלימודים ובתום תקופת התמחות, יכולים בוגרי הקורס להשתלב כסוכנים בחברות ביטוח גדולות ובינוניות וחלקם אף יוצאים לדרך עצמאית.

סוכן ביטוח אלמנטרי עוסק בשיווק ומכירת פוליסות העוסקות בביטוח רכוש. על אף אופיו המכירתי של הסוכן, תפקידו בראש ובראשונה הוא לדעת כיצד להתאים את הפוליסה באופן המדויק ביותר עבור המבוטח. פוליסות מורכבות מערב רב של סעיפים ועל הסוכן להבין את צרכיו של המבוטח במדויק ולהבטיח שאם וכאשר יצטרך הלקוח להפעיל את הביטוח, הוא לא יתקל בבעיות כדי לקבל את לתבוע את כספו.

ככלל, ניתן לומר שתפקידו של סוכן הביטוח הוא לתווך בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין חברות הביטוח השונות. ואכן, מרבית סוכני הביטוח השכירים עובדים עבור חברת ביטוח מסוימת ומייצגים בעצם את מוצריה השונים.

מבנה ומטרת קורס סוכני ביטוח אלמנטרי

כדי להבטיח את הבקיאות והידע המקצועי ביותר בנושאי הביטוח השונים וכדי לעבור בהצלחה את הבחינות החיצוניות הנדרשות לקבלת רישיון סוכן ביטוח, רבים מבין אלו המבקשים להשתלב בענף נרשמים למסלול ללימודי קורס ביטוח אלמנטרי.

תכנית הלימודים כוללת מספר קורסים כשכל אחד נועד להכין את משתתפיו לקראת אחת מן הבחינות הנערכות על ידי משרד האוצר או הרשות לניירות ערך. בחינות היסוד והגמר הנדרשות הן:
  • יסודות הביטוח
  • חשבונאות
  • כלכלה
  • סטטיסטיקה ומימון
  • ביטוח רכוש
  • ביטוח תאונות

במסגרת הקורס רוכשים התלמידים ארגז כלים מקצועי תיאורטי ומעשי שיאפשר להם להשתלב בתפקיד במהרה ובמקצועיות. כדאי לציין שתכנית הלימודים היא ארוכה ונפרשת על גבי כשנתיים.

נושאי לימוד

קורס סוכני ביטוח אלמנטרי הינו תכנית לימודים אינטסיבית ועשירה במגוון רחב ביותר של תכנים מעולם הביטוח. למעט שינויים מזעריים בלבד, נושאי הלימוד אינם משתנים בין מוסד למוסד כשכולם שמים לעצמם למטרה להכין את בוגריהם לקראת הבחינות החיצוניות שיבטיחו את קבלת הרישיון. מבין נושאי הלימוד השונים המועברים במסגרת הלימודים, ניתן למנות את:
  • יסודות הביטוח
  • מושגים ועקרונות בסיסיים בענף הביטוח
  • ביטוח תאונות
  • ביטוח דירה
  • דינים
  • סטטיסטיקה ומימון
  • חישובי מימון
  • ביטוח תאונות
  • ביטוח מטענים
  • ביטוח ימי ואווירי
  • פוליסות חו"ל
  • ביטוח אש
  • סוגי פוליסות
  • ביצוע חישובים לפרמיות
  • תפעול תהליך הגשת התביעה
  • ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס ביטוח אלמנטרי


מי זכאי לפטור מבחינות?

לחלק מן התלמידים המגיעים עם רקע השכלתי מתאים, ישנם פטורים ממספר בחינות. תלמידים שסיימו בהצלחה תואר ראשון במנהל עסקים או כלכלה זכאים לפטור מן הבחינה בכלכלה, חשבונאות ומימון. לתלמידים שבמסגרת התואר ראשון התמחו בתחום הביטוח ישנו פטור ממעבר הבחינה ביסודות הביטוח.

איפה מלמדים קורס ביטוח אלמנטרי?

העניין שרבים מוצאים כיום בענף הביטוחים והיצע המשרות הרב הקיים בתחום, הוביל מוסדות רבים ללימודי הפיננסים לפתוח את שעריהם ולבנות תכנית ללימודי ביטוח אלמנטרי המותאמת לדרישות משרד האוצר והרשות לניירות ערך. בין המוסדות השונים ניתן למנות את:
  • מכללת אורין שפלטר - מכללה למקצועות שוק ההון, הביטוח והפיננסים. נחשבת לאחת מן המכללות המובילות בישראל עם מרצים בכירים בעלי ניסיון רב שנים בהדרכה למגוון תחומי לימוד. המכללה מכינה את משתתפיה באופן המקצועי ביותר למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר תוך התעדכנות שוטפת בשינויים והתמורות שעוברים התחומים השונים.
  • מכללת מיטב דש - מכללת מיטב דש מתמחה בילמודי שוק ההון, המסחר והביטוח ומציע הכנות ממוקדות לקראת הבחינות הנדרשות על-ידי הרשות לניירות ערך ורשות שוק ההון. במיטב דש תולכו למצוא מגוון הכשרות המתאימות ליחידים ולארגונים. 
  • האקדמיה לפיננסים BDO - באקדמיה לפיננסים תוכלו למצוא מגוון הכשרות ללימודי הביטוח, שוק ההון, לימודי נדל"ן, ייעוץ השקעות, ניהול תיקים, יזמות עסקית, חשבות שכר, ראיית חשבון ועוד. הלימודים מלווים על-ידי מדריכים ומרצים מיומנים ובעלי ניסיון מעשי מהשטח.
  • מכללת עדיף - במכללת עדיף תוכלו ללמוד את מקצועות הביטוח אך גם תחומי לימוד רבים נוספים דוגמת ייעוץ פנסיוני, שוק ההון, שמאות, בדיקת שכר ועוד.
  • המכללה לפיננסים וביטוח - המכללה לפיננסים וביטוח פועלת מטעם לשכת סוכני הביטוח בישראל ובה תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים המועברים על-ידי מרצים מיומנים. למכללה כיתות לימוד חדשות וקורסים מעמיקים עם דגש על יחס וליווי אישי.


קהל יעד

עולם הביטוח הוא סבוך ומורכב ולכן מומלץ גם להיערך למקצוע לא פשוט הדורש בקיאות מירבית ומעקב תכוף אחר השינויים בתחיקות אשר נעשים בו.

סוכני ביטוח צריכים גם להיות אנשי מכירות מעולים ולכן אם אתם מחזיקים במיומנויות אלו, הרי שיש לכם קלף חזק להשתלבות טובה בתחום. כמו כן, תחום הביטוחים הוא ענף שירותי – יכולת לתקשורת בין אישית גבוהה היא חלק בלתי נפרד מן הנוף של סוכני הביטוח שעובדים עם אנשים בלי הרף.

תנאי קבלה

כדי להירשם לקורס סוכני ביטוח אלמנטרי על המועמדים להיות בני 18 ומעלה, להציג תעודת יושר  ולהיות בעלי 12 שנות לימוד.

במסגרת התהליך, מרבית המוסדות מתנים את ההרשמה במעבר ראיון קבלה קצר במהלכו נבדקת מידת התאמתו של המועמד לקורס. מומלץ לתאם שיחות ייעוץ עם המוסדות השונים גם לצורך התרשמות מן הסביבה הלימודית ולבדיקת הרקע של המרצים.

היקף הלימודים

לימודי ביטוח אלמנטרי נחלקים למספר קורסים כשכל אחד מכין את משתתפיו לקראת אחת מן הבחינות.

היקפו של כל אחד מקורסי ההכנה נע בין 60 ל-70 שעות לימודיות. סך הכל, קורס ביטוח אלמנטרי מתפרש על גבי כשנתיים.

תעודות והסמכה

על בוגרים אשר יסיימו את הבחינות החיצוניות בהצלחה להתמחות במשך כחצי שנה במשרד לביטוח. עם סיום תקופת התמחות יקבלו הבוגרים את התעודה המקצועית מטעם משרד האוצר המסמיכה אותם כסוכני ביטוח.

אפשרויות תעסוקה

בוגרי קורס סוכני ביטוח אלמנטרי יכולים להשתלב במגוון חברות ביטוח גדולות ובינוניות. כמו כן, ישנם סוכני ביטוח היוצאים לדרך עצמאית. בהצלחה!

תוכן שעשוי לעניין אותך:


מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס ביטוח אלמנטרי
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765