ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס אנימציה

קורס אנימציה מעניין אתכם?

 

אנימטורים התפקדו! יש לכם את הכשרון ואת היצירתיות? תנו להם את הבמה שמגיעה להם ולכם במסגרת קורס אנימציה חווייתי ומעשי במיטב תוכנות הגרפיקה וההנפשה הקלאסית והממוחשבת. במסגרת הקורס תלמדו על כברת הדרך שעשתה האנימציה מאז ראשית המאה העשרים, על האנימציה הקלאסית אל מול המודרנית, טכניקות רישום ותנועה, הכנת תסריט, בימוי, עיצוב, אנימציה ממוחשבת ועוד.

בעולם בו ה-YouTube הפך למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ובו הפייסבוק הפכה את ויראליות הסרטונים ל"מוצר צריכה בסיסי", תוכלו לבדר, לעניין ולרתק עשרות אם לא מאות אלפים בארץ ובעולם ברעיונות המקוריים שלכם. רוצים להשתלב בתחום כשכירים? היו סמוכים ובטוחים שלתעשיית הפרסום והדיגיטל, הקולנוע והטלוויזיה, הגיימינג והמחשבים יהיה מה להציע לכם. אז אם אתם מתעניינים בלימודי אנימציה השאירו את הפרטים שלכם וצוות יועצי הלימודים של אתר פורטל לימודים יצור עימכם קשר בשעות הקרובות. לחילופין באפשרותכם לחייג ישירות למוקד שלנו לימודים ונשמח לתת לכם ייעוץ מקיף באופן מידי. המשך קריאה מהנה.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס אנימציה

קצת מידע אודות קורסים בתחום האנימציה

היסטוריה של עולם האנימציה

בשנת 1908 אמיל קוהל, קריקטוריסט צרפתי, פרסם קבוצת סרטוני אנימציה שצויירו בעבודת יד. כשעברו השנים, חוקרים והיסטוריונים רבים בחרו בו כיום כחלוץ האנימציה בהיסטוריה האנושית. תהליך ההנפשה הוא תהליך העוסק בהקניית אשליה של תנועה על גבי מסך. פירוש המילה "אנימה" בלטינית הוא נפש, או ה"אני" הפנימי והמונח העברי "הנפשה", מלשון נפש, הוטמע אצל יוצרי האנימציה בישראל בצורה מעט שונה כשאנשי המקצוע נקראים אנימטורים. מאז תחילת המאה ה-20 התפתח עולם האנימציה כאשר וולט דיסני, אנימטור בתחילת דרכו בנה חברה קטנה ובה העסיק מבחר אנימטורים ושינה את פני התעשייה. במשך השנים עברה האנימציה מספר קטגוריות כאשר בתחילה החלה כאומנות לכל דבר, אשר התאימה לכל הגילאים. אך כאשר וולט דיסני החל לצבור עוד ועוד כוח ופרסום, האנימציה עברה לקטגורית הילדים ובני הנוער, כשרוב הסרטים נעשו עבור הקהל הצעיר יותר משנות ה-30 ועד שנות ה-90. לקראת סוף שנות ה-90 התהפך הגלגל בשנית סרטוני האנימציה החלו לשוב לקטגוריה של הקהל הבוגר יותר. 

עולם ומלואו בכפות ידיך

תהליך היצירה עצמו גם הוא עבר מספר תהפוכות משמעותיות במשך השנים כשבתחילת הדרך, האנימטורים השונים היו צריכים לעבוד במשך חודשים ושנים, במסגרת עבודה מאומצת שהצריכה דייקנות ומחוייבות לפרויקט בשביל ליצור סרטון קצר. אך עם השנים התפתחה הטכנולוגיה ותהליך היצירה הפך למעט קל יותר עבור אנשי האנימציה למרות שרק ב-30 השנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה ברמה מספקת ופרצה את התחום עבור כלל האוכלוסייה שכעת יכולה ליצור באמצעות מגוון רחב של תוכנות גרפיות ומחשב פרטי, עולמות שרק הדמיון יכול לייצר. כיום ישנם מספר רב של מוסדות לימוד המציעים קורס אנימציה עבור הקהל הרחב המחפש להעשיר את עולמו, והן עבור אנשי מקצוע המחפשים להשתלב בתחום בו אפשר לומר ש"אין חלום שלא יכול להתגשם".

קורס אנימציה   
רבים רואים סרטי אנימציה, אך לא באמת מבינים במה הדברים כרוכים על מנת להפיק את אותן יצירות, ועל כן מי שכן מבקש להבין, ואף יותר מכך, הוא חולם להיות הידיים היוצרות והמוח הקודח שמאחורי כל אותן יצירות מרהיבות, עשוי למצוא שקורס אנימציה הנו המענה המדויק ביותר עבור תחום הלימודים אותו הוא מחפש.
כיום התחום הדיגיטלי רחוק שנות אור ממה שהיה לפני עשור ועל כן מבחינה טכנולוגית ניתן ליצור שלל אפקטים שבעבר לא נלקחו בחשבון. עם זאת, גם לאנימציה הקלאסית יש מקום של כבוד, ובנוסף ניתן למצוא שלל תתי תחומים, כאשר כל נישה יוצרת עולם ומלואו של מסרים, חוויות ותחושות. 

לימודי אנימציה לא רק מלמדים כיצד ליצור דמויות ולהניע אותן לכדי יצירת סרט, אלא הם גם מלמדים רבות אודות העברת מסרים, חווית משתמש, שיווק, כלים מסחריים וכדומה, כאשר גם מוצרים דיגיטליים ואפליקציות הם חלק מהלקסיקון בתחום. 

כיום מי שהתחום מעניין אותו יכול לבחור בין לימודי תואר לבין לימודי קורס, וכיוון שגם לימודי קורס בתחום עשויים לפתוח דלתות חשובות, אך זאת מבלי להשקיע  בכך זמן כה רב, הרי שלימודי קורס אנימציה מאוד פופולאריים כיום. אי לכך, כאן בפורטל הלימודים אתם מוזמנים למצוא ידע מקיף ונרחב בתחום אשר חולש על פני מגוון נתונים חשובים בתחום - כגון תנאי קבלה, משך הלימודים, אופי התעודה, מוסדות ההשכלה וכדומה. נשארו שאלות? מוזמנים לפנות אלינו באופן אישי.  

עולם האנימציה - תעודת זהות
תנאי קבלה 
תנאי הקבלה עבור לימודי אנימציה לרוב מסתכמים בראיון אישי, כאשר לעיתים גם יש צורך להפגין בקיאות בסיסית בשפה האנגלית וביכולות מגוונות בתחום המחשב.
משך לימודים 
רוב הקורסים נפרשים על פני שנה שלמה, אך גם ניתן למצוא קורסים בני מספר חודשים בודדים.
שכר ממוצע 
השכר הממוצע של אנימטור נע בין 100 לבין 150 ₪ עבור שעת עבודה, כאשר השכר החודשי הממוצע עומד על 8,000 ₪, תלוי כמובן בחברה אליה שייכים, בוותק וברזומה.
תכונות אופי 
מי שמבקש לעבור קורס אנימציה צריך לבחון האם הוא טיפוס יצירתי שמתחבר אל התחום באופן מהותי. צריך לבחון האן הוא חובב תוכנות, או לחלופין בעל חוש מפותח בתחום האיור. כמו כן גם  עליו להיות ממושמע, וזאת כי תחום זה דורש תרגול רב. 

קורסים  באנימציה   
קורס אנימציה  עוסק בפיתוח הסיפור, בפיתוח היצירתיות, בהענקת כלים מתאימים עבור עיצוב תנועה ובהכרה של מגוון טכניקות עשירות. אם נחזור מעוט אחורה, אל ההגדרה הבסיסית של הכשרת אנימציה, נציין שמדובר בתחום אשר מאפשר ליצור אשליה של תנועה על גבי המסך, אך גם על גבי הנייר, אף פה מדובר בעבודה יותר מיושנת שכיום התפתחה לא מעט, בזכות התחום הטכנולוגי אשר מסייע לקצר באופן משמעותי שלל מהלכים סיזיפיים, ולו בזכות תוכנות חדישות. 
אין לדבר על לימודי אנימציה מבלי לציין את תפקידו החשוב של המחשב, אשר כיום מסייע רבות לבצע שלל חישובים, לבנות שלל אובייקטים, לקבל שלל זוויות וכמובן ליצור שלל תנועות אשר אט אט יוצרות סרטים באורכים משתנים. אי לכך, תחום האנימציה יודע כיום להציע הרבה יותר אופציות מבעבר, והוא מסייע ליצור עולמות שלמים – הן בתחום הסרטים, הפרסומות ומשחקי המחשב. 

לימודי אנימציה   
לימודי אנימציה אלו לימודים מאוד עשירים, מגוונים, מרתקים ושדורשים הרבה משמעת עצמית, ולו כי הרבה מההשקעה נדרשת עבור ביצוע עצמי בבית לאחר שעות הלימודים, וזאת כיוון שיש להכין מגוון עבודות על מנת לרכוש מיומנות כה חשובה, ולו כי היכולת לשלוט במגוון התוכנות והטכניקות השונות משולה מעט לאימון גופני – כלומר ככול שיותר מתאמנים, כך זוכים ליותר הישגיים ויותר מתפתחים.
באופן כללי קורסים באנימציה כוללים התמקדות בארבעה נושאים עיקריים: קריאטייב (פיתוח סיפור מסגרת, פיתוח דמויות ופיתוח הקונספט הכללי של האווירה), אנימציה (פיתוח תלת ממד וכדומה), התעמקות במגוון שיטות  יצירה ועריכה (דו מימד, תלת מימד, אפקטים, איור וכדומה) ולבסוף התמקדות בהכנה לקראת שוק העבודה, כאשר יש מוסדות לימוד שבין היתר גם כוללים סיוע מקצועי ופרקטי עבור מציאת העבודה הראשונה בתחום. 
עוד ראוי לציין שכיום לימודי אנימציה לא רק עושים שימוש רב בתוכנות מחשב, אלא לא פעם מדובר בלימודים אשר מושתתים על כך, ועל כן כיום יש לקחת בחשבון שרוב הקורסים מתמקדים בלא מעט תוכנות ייעודיות, לצד לא מעט טכניקות מגוונות, ועל כן בוגרי הקורסים זוכים לשלוט ואף ליצור מגוון פעלולים חזותיים בתחום הווירטואלי. 

תכני הלימוד בהסמכות אנימציה   
באופן כללי ניתן למצוא שקורסי אנימציה כוללים מגוון נדבכים מהותיים בתחום, אשר בין היתר כוללים אנימציה   דיגיטאלית, קלאסית, תלת מימד ובנוסף יש קורסים שמראש מיועדים עבור תלמידים בעלי כישורים יותר מתקדמים. להלן רשימה כללית של התכנים עליהם צפויים לעבור במסגרת קורס אנימטורים, כאשר יש  לקחת בחשבון שכל קורס רשאי להתמקד ברשימה מעט שונה, בהתאם לתת הכותרת אליו הוא מכוון. להלן רשימת הנושאים:
• תוכנת LightWave
• תוכנת Maya
• גרפיקה קלאסית
• גרפיקה דיגיטלית
• עריכת וידאו
• עיצוב קולנוע
• אנימציה דו ממדית
• אנימציה ממוחשבת
• סטופ מושן
• ביצוע אפקטים מיוחדים
• עריכת סאונד
• עיצוב דמויות
• פוסט פרוקדשן
• רישום
• כתיבה יצירתית
• אנימציית קאט אאוט

איפה לומדים אנימציה?
כיום יש מגוון נרחב של מקומות בהם ניתן ללמוד את התחום. להלן שורה של מוסדות אשר מעבירים את מערך הקורסים השונים בתחום האנימציה:
• מכללת היי טק 
• טכניון - היחידה ללימודי המשך וחוץ
• האקר יו
• נקודת מגוז
• מכללת מנטור
• רשת עתיד
• חשיפה
• מכללת ג'ון ברייס
• סטוצ' מכינה לעיצוב ירושלים
• מכללת נשיא טכנולוגיות
• קמרה אובסקורה
• מכללת תלתן לעיצוב ולתקשורת חזותית

מיהו קהל היעד ללמוד אנימציה
על רגל אחת נציין שלימודי אנימציה עוסקים בקונספט, תוכן ותנועה. אי לכך, לימודי אנימציה נכונים עבור כל מי שיש לו כישרון לציור, או לחלופין כישרון לתוכנות והוא נמשך אל התחום הגראפי. בנוסף, תחום האנימציה מתאים עבור כל מי שהוא טיפוס אומנותי ויצירתי אשר מבקש להעביר מסרים בדרך אוניברסלית חזותית, ועל כן מי שחושב על התחום ומתחיל לדגדג לו באצבעות - עשוי להיות מתאים, וזאת כי תחום זה יש לאהוב ואף רצוי להתרגש ממנו, וזאת כי מדובר ביצירה, ועל כן אין זה רק מספיק להיות טכניים או כישרוניים, אלא גם יש צורך להיות בעלי תשוקה לדבר. 
בנוסף, אין זה רק מספיק להיות בעלי כישרון בתחום, אלא גם יש צורך להוציא לפועל את הכישרון, ועל כן יש להחזיק בכלי מהנה אשר מאפשר ליצור שלל עולמות מדהימים, ועל כן מי שמבקש להכיר תחום מרתק, מהנה, רב גווני ושממשיך להתפתח – יימצא שתחום האנימציה אכן התחום הנכון ביותר גם עבורו. לסיכום נציין שלימודים אלו נכונים עבור כל מי שמבקש לרכוש כלי יעיל עבור שדרוג היכולות במקום העבודה הקיימת, או לחלופין עבור כל מי שמבקש להיות אנימטור בנישה כזו או אחרת. 

מהם תנאי הקבלה לקורס ?
באופן כללי מדובר בתנאי קבלה מאוד קלילים, כאשר לא פעם יש להפגין ידע בסיסי באנגלית, להיות בעלי זיקה לתחום המחשבים, כאשר יש מקומות שגם מעבירים את המועמדים ראיון אישי. 

משך הלימודים בבתי הספר לאנימציה   
רוב הקורסים נמשכים כשנה, אך יחד עם זאת גם ניתן למצוא קורסים אשר אורכים רק כמספר חודשים בודדים - תלוי בכל קורס ובתוכן שהוא מבקש להעביר. כמו כן, אם נעצור להשוות קורסי אנימציה לתואר באנימציה, ללא ספק נמצא שמדובר בהשקעה הרבה יותר מינימלית מבחינת זמן, וכיון שגם היא פותחת לא מעט דלתות בתחום התעסוקה, הרי שבכלל מדובר ביתרון אחד גדול. 

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי התואר
כיוון שמדובר בלימודי קורס, הרי שכל מוסד לימודי מעניק את תעודת הגמר מטעמו, ופה יש לציין שככול שהמוסד הלימודי יותר מוכר, כך ניתן להיות יותר בטוחים שהתעודה תפתח יותר דלתות, כאשר יש לקחת בחשבון שגם עבודת הגמר מהווה מעין תעודה, ועל כן התלמידים מבינים כמה חשוב להשקיע באיכות התוצר הסופי, וזאת כי בתחום זה מדברים הנתונים שבשטח - כגון תיק עבודות. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרים
כיום יש יותר ויותר ביקוש לבוגרי הקורסים, ועל כן ניתן בתום הלימודים למצוא עבודה באחד מהגופים הבאים: תחום הפרסום והשיווק שבעיקר עוסק בתנועה ותוכן, תחום משחקי המחשב, תחום העיצוב וכמובן תחום האפליקציות. מכאן שבוגרי הקורסים עשויים במהרה להשתלב בתחום המדיה, ולא מעט גם בתחום המדיה השיווקית - אם מבחינת יצירת קליפים, פרסומות וסרטונים, ואם מבחינת יצירת משחקי מחשב ושלל סרטונים - כך שהביקוש ללא ספק  קיים.


למי מיועדים לימודי אנימציה

לימודי אנימציה מיועדים לכל אדם המתעניין בתחום מאתגר, דינמי, יצירתי ומקצועי. הקורס אומנם דורש מהמועמדים זיקה מסויימת לתחומי האנימציה והקומיקס, אך הוא אינו מחייב אותם להפגין כישורי ציור או  איור מקצועיים. רוב מוסדות הלימוד המקיימים קורסים מקצועיים בתחום האנימציה, מתאימים את תנאי הקבלה לדרישותיהם האישיות אך רובם דורשים כי למועמדים תהיה רמה טובה של השפה האנגלית (רוב רובו של תחום מדובר בשפה האנגלית בין אם מדובר על תוכנות אנימציה שונות או מושגי יסוד בעולם האנימציה) מבחן קבלה הדורש מהמועמדים להציג ידע מעל לבסיסי ביישומי מחשב, משום שכיום רובה של האנימציה נעשית בתוכנות מחשב וראיון קבלה הבודק אם המועמד מתאים לאופי הלימודים של המוסד הספציפי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים אנימציה

תוכנית הלימודים הנפוצה בבתי הספר לאנימציה

המועמדים שירשמו בהצלחה ללימודי אנימציה במוסדות הלימוד השונים יעברו שיעורים עיוניים ומעשיים בהם ילמדו ויעשו היכרות עם מגוון התוכנות הקיימות בשוק האנימציה (לכן חשוב שהמועמדים ייבדקו מבעוד מועד מהי התוכנה השלטת בכל מוסד, באיזו תוכנה ילמדו ועד כמה עמוק ונרחב הפירוט והתרגול באותה התוכנה). נושאי הלימוד בתוכנית האנימציה יהיו : מבוא לאנימציה, הכרת תוכנות הדו – מימד, שימוש בחומרי גלם שונים לצרכי העיצוב וההנפשה, טכניקות ברישום ובתנועה – בין אם באופן ידני או ממוחשב, יצירת ה"סטורי בורד", עיצוב ואפיון של דמויות ועצמים במרחב, בימוי ועיצוב, כתיבת תסריט, יצירת תוכן עבור מגוון פלטפורמות ותוכנות אנימציה קלאסית. במסגרת לימודי התוכנות ילמדו הסטודנטים את התוכנות השולטות היום בשוק האנימציה - לימודי Final Cut Pro, Flash ותוכנת ה-Maya. ישנם תכניות לימודים הכוללות גם קורסים כגון: ציור, פיסול ועיצוב משחק. תקופת הלימודים משתנה גם היא בין מוסדות הלימוד לפי היקף השעות שכל מוסד בוחר בו, אך ממוצע הקורסים השונים הוא בין שנה לשנה וחצי. בסיום הקורס יקבלו הבוגרים, אשר עברו בהצלחה את המבחנים והעבודות השונות, תעודת גמר מטעם המוסד הנבחר.
 

תכונות חשובות עבור אמני מולטימדיה ואנימטורים

כשרון אמנותי - אנימטורים ואמנים צריכים להציג יכולת אמנותית כגון הבנה טובה של צבע, מרקם, ואור על מנת שיוכלו להציג מוצר סופי המתאים לקהל היעד של המוצר. אך הם יוכלו לפצות על חסרונות אמנותיים עם כישורים טכניים טובים יותר.

כישורי תקשורת - אמני מולטימדיה צריכים לעבוד כחלק מצוות מורכב בו לכל אדם יהיה חלק משלו בתמונה הכללית ולכן עליהם ולדעת להגיב היטב לביקורת ומשוב.

מיומנויות מחשב - רבים מאמני האנימציה משתמשים בתוכנות מחשב או עוסקים בתכנות קוד כדי לעשות את רוב העבודה שלהם.

יצירתיות - אמנים ואנימטורים חייבים להיות מסוגלים לחשוב באופן יצירתי, לפתח רעיונות מקוריים ולגרום להם להתעורר לחיים.

מיומנויות ניהול זמן - שעות העבודה הנדרשות, בעיקר על ידי חברות עיצוב והמשחק, יכולות להיות ארוכות, במיוחד כאשר ישנו לוח זמנים צפוף. אמנים ואנימטורים צריכים להיות מסוגל לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה כאשר מועד ההגשה האחרון מתקרב.

אפשרויות התעסוקה לבוגרי הכשרת אנימציה

אמני מולטימדיה ואנימטורים בדרך כלל יעבדו במדיום מסוים. חלקם מתמקדים ביצירת סרטי אנימציה או במשחקי וידאו. אחרים בוחרים ליצור אפקטים חזותיים עבור סרטים ותוכניות טלוויזיה. ישנם אנימטורים יוצרים הדמיות מחשב (המכונות CGI) העשויות לכלול לצלם תנועות של שחקן ולהוסיף עליו את האנימציה הנדרש. ואנימטורים מסויימים עוסקים בעיצוב נופים או רקעים למקומות. ברוב המקרים אנימטורים עובדים בצוותים שונים לפיתוח הסרט, האפקט החזותי, או המשחק והאפליקציה. כל אנימטור יעבוד על חלק בפרויקט, ולאחר מכן יחברו את החלקים יחדיו כדי ליצור אנימציה אחת מלוכדת. ישנם אמנים (העצמאים שבחבורה) הבוחרים ליצור את עבודתם באמצעות תוכנת מחשב או באמצעות כתיבת קוד מחשב משלהם. לעומתם השכירים בשוק העבודה יעבדו בדרך כלל אצל חברות אנימציה שיש להן תוכנת אנימציה משלהן שהאמנים חייבים ללמוד ולהכיר.

להלן מספר אופציות תעסוקה נוספות עבור בוגרי הקורס :

דירקטורים אמנותיים - מנהלים אמנותיים האחראים על סגנון ודימויים חזותיים במגזינים, עיתונים, אריזת המוצר, והפקות קולנוע וטלוויזיה. הם יוצרים את העיצוב הכללי של פרויקט ואחראים ישירים על פיתוחי הגרפיקה.

מתכנתי מחשבים - מתכנתי מחשבים כותבים קוד בדיקה המאפשר הפעלה של יישומי מחשב ותוכנות על מנת שיתפקדו כראוי. הם מפתחים את עיצובי התכניות שנוצרו על ידי מפתחי תוכנה ומהנדסים לתוך הוראות שהמחשב יכול לבצע.

אמני קרפט פיין - קרפט פיין הם אמנים המשתמשים במגוון חומרים וטכניקות ליצירת אמנות למכירה ותערוכה. אמני קרפט פיין יוצרים אובייקטים בעבודת יד כגון: כלי חרס, כלי זכוכית, טקסטיל, וחפצים אחרים אשר נועדו להיות פונקציונליים. הם כולל ציירים, פסלים ומאיירים, היוצרים עבודות אמנות מקוריות על הערך האסתטי שלהם, ולא עבור מרכיב פונקציונאלי.

מעצבים גרפיים - מעצבים גרפיים יוצרים מושגים חזותיים, באמצעות תוכנת מחשב או בעבודת יד, כדי להפוך את הרעיונות מעוררי ההשראה למידע אשר ירתק צרכנים. הם עוזרים לפתח את פריסת התכנון והייצור הכולל עבור יישומים שונים כגון פרסומות, עלונים, מגזינים, ודוחות ארגוניות.

מפתחי אינטרנט - מפתחי אינטרנט מעצבים ויוצרים אתרי אינטרנט. הם אחראים המראה של האתר ועל ההיבטים הטכניים של האתר, כגון הביצועים והקיבולת שלו, שהם המהירות של אתר ועם כמה תנועה של גולשים האתר יכול להתמודד. בנוסף, מפתחי אינטרנט יכולים ליצור תוכן עבור האתר.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס אנימציה
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765