ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

9 סיבות ללמוד תואר שני

אז הבנתם שבוגרי תואר שני זוכים למשכורת גבוהה יותר אבל אתם עדיין מתלבטים האם להשקיע את זמנכם בלימודים שאינם הכרחיים, לטענתכם, בשביל הקריירה. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור להבין להבין עד כמה כדאיים הלימודים לתואר שני.

צוות פורטל לימודים|8.1.2017|11:11

1. אתה לומד להכיר יותר את הנושא שאתה אוהב
עד שתגיע לנחלה, אתה צריך להתחיל מזה שתאהב את הנושא אותו אתה לומד. אם אתה אוהב חוק, לימודי דוקטורט במשפטים הם ההזדמנות ללמוד ככל שתוכל על התחום ולהתקדם בעולם. אם אתה אוהב הנדסה, זוהי הזדמנות להפוך המהנדס הכי טוב שאתה יכול להיות. אם חקר השפה האנגלית זה מה שעושה אותך מאושר, טוב, כבר הבנת את הרעיון.

2. אתה מקבל את ההזדמנות להשקיע זמן רב יותר בלימודים
כולם רק מספרים לך עד כמה תקופת הלימודים הייתה התקופה הטובה בחייהם ועד כמה שעולם התעסוקה קשה. אז זו בדיוק יכולה להיות ההזדמנות שלך להאריך בעוד כמה שנים את החוויה המספקת הזו ולברוח לעוד כמה שנים קצרות מהעולם האמיתי. כשחושבים על זה, מהם עוד שנתיים לעומת 30 ומשהו שניחם של קריירה.

לעמוד תואר שני בפורטל לימודים לחצו כאן

3. אתה יכול, סוף סוף, לקבל חינוך "חינם".
תוכניות רבות לתואר שני מציעות מלגות לכיסוי חלק ועד כיסוי מלא לעלויות שכר הלימוד. לשם כך צריך להגיע עם ממוצע מעולה בלימודי התואר הראשון, אך אם אתם מוכנים להשקיע, למה שלא תהנו מהאפשרות הפיננסית לקבל תואר בוגר.

כשם שספורט מפתח את גוף האדם, השכלה תפתח את האינטליגנציה שלכם


4. הזדמנויות העבודה שלכם יגדלו
בוגרי התואר השני יכולים להתחיל קריירה מנהלית בעסקים שונים, המחפשים אדם עם יכולות לימודיות מוכחות, בנוסף לעובדה שהם מבינים בתחומם הרבה מעבר למועמדים אחרים, שכן לימודי תואר שני עדיין נחשבים ללימודים שמעטים בוחרים לעשות.

5. לימודי תואר שני עוסקים בעיקר
בעוד שבלימודי התואר הראשון, הסטודנטים נדרשים גם ללמוד מספר קורסים כלליים, על מנת שיוכיחו השכלה כללית גבוהה, בלימודי התואר השני, הסטודנטים מתעסקים אך ורק במקצוע ומבצעים מחקרים על המקצוע בלבד. כך ההכשרה המקצועית שלהם הופכת לגבוהה יותר.

לעמוד תואר שני בחינוך בפורטל לימודים לחצו כאן

6. לימודי תואר שני מציעים הזדמנות לשנות קריירה.
אנשים רבים תוהים אם הקריירה הראשונה בה בחרו, היא המתאימה להם ביותר. תואר שני הוא הזדמנות מצוינת להרוויח חינוך מזורז יחסית בנושא שרק לאחרונה עורר את העניין שלך. קח לדוגמא מהנדס שמבין שהוא באמת רוצה להיות עורך דין. כעת הוא יכול לבלות מספר שנים בלימודי התואר השני ולהתחיל קריירה חדשה.

למה שלא תרצו להאריך את חווית הלימודים עוד קצת על חשבון ה"חיים האמיתיים"


7. תואר של כבוד
זה לא משנה אם אתה נרקיסיסט או לא. התואר השני מביא עימו רמה מסויימת של יוקרה מעוררת השראה שאין סיבה מדוע לא להשוויץ בה מדי פעם. אין ספק שכשתגיע לשוק התעסוקה, התואר השני בהחלט ייספק את רמת הייחודיות שאותה אתם מחפשים.

8. יש כמה מקומות עבודה שדורשים תואר שני
ישנן מספר משרות (רופאים ועורכי דין, למשל) שדורשים מהמועמדים ללמוד לתואר שני. אמנם יש ויכוחים רבים האם הם שווים את הזמן והכסף. אך אם אתם מעוניינים לעבוד במקצועות יוקרתיים, הדרישה רק עולה ואתם צריכים להוכיח כי אתם ראויים.

לחץ כאן לעמוד >>> תואר ראשון במשפטים

9. צמיחה אינטלקטואלית
כשם ששנים מורחבות של פעילות גופנית, ישפרו את מצבו הגופני של האדם, כך שלוש או ארבע שנים נוספות של לימודים ישפרו את המוח האנושי ויניבו בוגר אינטלקטואלי יותר.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תואר שני
למה ללמוד תואר שני?
למה ללמוד תואר שני?
אנשים רבים ששוקלים את עתידם, תוהים האם ישתלם להם להמשיך את לימודי התואר הראשון לתואר שני. בדיוק עבור אותם אנשים, הכנו בפורטל לימודים את הכתבה הבאה. האם תואר שני שווה את זה? קראו וגלו: ...המשך
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר שני - תואר ראשון, מה עדיף?
תואר ראשון מספק עבור הסטודנטים את הכניסה לעולם האקדמי, אך כמות הבוגרים הפכה אותו לפחות יוקרתי, מצד שני התואר השני יוקרתי ופותח דלתות למגוון קריירות שונות, אך פוגע בניסיון המעשי לעומת המתחרים שהחלו לעבוד אחרי התואר הראשון. אז מה באמת עדיף? ...המשך
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
סטודנטים רבים תוהים האם תואר שני אכן יקדם אותם בקריירה אותה בחרו. התשובה לכך נמצאת בשאלה עצמה, כיוון שיש מקצועות שלתואר השני אין חשיבות רבה, אך ישנם מקצועות שלא יהיה אפשר להתקדם בהם ללא תעודה של תואר שני. ...המשך
מהם היתרונות בלימודי תואר שני?
מהם היתרונות בלימודי תואר שני?
לימודי תואר שני מספקים לבוגרים צמחיה אישית, הזדמנויות תעסוקה רבות, קידום קריירה אפשרי, משכורת גבוהה יותר והכרה מקצועית גדולה יותר. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765