ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

6 סיבות להיות עורך דין

עריכת דין נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. אבל איך הופכים לעורכי דין ולמה באמת ישנו כזה ביקוש גדול למקצוע. הנה 6 סיבות להיות עורך דין:

צוות פורטל לימודים|23.3.2017|16:24

קריירה כעורך דין היא קריירה יוצאת דופן. עם זאת, להיות עורך דין היא התחייבות עצומה במונחים של זמן והשקעה פיננסית. לכן, לימודי תואר ראשון במשפטים הם לימודי חובה שמאפשרים למעוניינים ללמוד הכל על המקצוע לפני שיוצאים על נתיב קריירה כעורך דין. אלה הם 6 סיבות להיות עורך דין שיסבירו לכם מה היתרונות של עבודה כעורך דין. עם זאת, יש לזכור כי לקריירה כעורך דין יש גם חסרונות ויש לבדוק כי הלימודים אכן מתאימים לכם.

1. שכר גבוה

עורכי דין הם בין אנשי מקצוע בעלי השכר הגבוה ביותר בענף המשפטי. רוב עורכי הדין מרוויחים משכורות הרבה מעל הממוצע הארצי. בעוד ממוצע השכר של עורכי הדין נע בין 17,400 עד 18,500 ש"ח בחודש, עורכי הדין המובילים יכולים גם ליהנות מהכנסות כפולות. עם זאת, זכרו כי לא כל עורכי הדין מרוויחים את הכסף הגדול והמשכורות תלויות ברמת ניסיון, האזור הגיאוגרפי ועוד. עורכי דין המועסקים במשרדי עורכי דין גדולים, במטרופולינים גדולים והתמחויות לפי דרישה בדרך כלל מרוויחים את ההכנסה הגבוהה ביותר.

עבודה כעורך דין היא אחת המשימות הכי אינטלקטואליות המתגמלות על הפלנטה.


2. יוקרה מקצועית
במשך דורות, קריירה כעורך דין הייתה סימן ההיכר של יוקרה. תארים מרשימים, משכורות נדיבות וסמכות על אחרים העמידו עורכי דין בחוג עילית של אנשי מקצוע שמקפדים על כבוד ומגלמים את הגדרת ההצלחה. כיום, עורכי הדין עדיין נהנים ממעמד מקצועי ייחודי ומדימוי זוהר המנציח את התקשורת.

3. הזדמנות לשנות חיים של אחרים
עורכי דין נמצאים בעמדה ייחודית כדי לעזור ליחידים, קבוצות וארגונים עם הבעיות משפטיות שלהם. האינטרס הציבורי של עורכי הדין הציבוריים הוא לסייע לאלה הזקוקים לעזרה משפטית אשר לא אחרת יכול להרשות לעצמו עורך דין. עורכי דין בפרקטיקה פרטית יבצעו לעיתים קרובות עבודה מקצועית כדי לעזור לאנשים בעלי הכנסה נמוכה וחלקים לא מעטים של האוכלוסייה כגון קשישים, קורבנות של התעללות ביתית וילדים, זקוקים לאנשי מקצוע אלה.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - תואר ראשון במשפטים
 
4. אתגר אינטלקטואלי
עבודה כעורך דין היא אחת המשימות הכי אינטלקטואליות המתגמלות על הפלנטה. מעזרת רישום הפטנט בסוד מסחרי כדי ליצור מיזוג ששווה מיליוני שקלים, עורכי דין הם פותרי בעיות, אנליסטים וחושבים חדשניים אשר האינטלקט שלהם הוא קריטי להצלחה בקריירה. 

עורכי דין הם בין אנשי מקצוע בעלי השכר הגבוה ביותר בענף המשפטי.


5. תחומי התמחות מגוונים
ככל שהמקצוע המשפטי מתרחב, כך גדל פילוח התעשייה והתמחות למגוון רחב של תת התמחויות. עורכי דין יכולים להתמחות באחד או יותר נישות ותחומים החל מהלחם והחמאה כגון דיני תעסוקה או התמחויות נישה כגון החוק ירוק או עיקול נכסים ועוד.

6. סביבת עבודה
רוב עורכי הדין עובדים במשרדי עורכי דין, בממשלה ובתאגידים. בעידן שבו התאים הפכו לעמוד התווך של מקום העבודה המודרני, עורכי דין עובדים בדרך כלל במשרד עם ארבעה קירות. עורכי דין בחברות גדולות נהנים ממשרדים מפוארים, צוות תמיכה שופע ומגוון של הטבות משרדיות החל מחברויות כושר על לאירועים ספורטיביים ועוד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765