ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

כל מה שחשוב לדעת לגבי תואר ראשון במשפטים

תמיד חלמת להיות עורכת דין? רוצה להיות משפטן? לימודי תואר ראשון במשפטים הם הבסיס לקריירה בה אתה חפץ. המידע שחסר לכם ועוד נמצא במאמר, הכנסו עכשיו כדי לקבל תשובות!

יונתן בר-שי|18.4.2016|15:58

תוכנית הלימודים

התואר הראשון במשפטים הוא קרש הקפיצה שלכם על מנת להפוך לעורכי דין או למשפטנים. תתכוננו היטב כי הלימודים ידרשו מוטיבצייה גבוהה ונכונות לעבוד קשה היות וזהו מסלול לימודים ארוך ומפרך במהלכו תחשפו לי תקדימים, תחיקירים, מקרי בוחן וקורסים מרתקים שקשורים לעולם המשפטים.

אנחנו, כאן ב פורטל לימודים, קיבצנו עבורכם את תנאי הקבלה, מסלולי הלימודים, קהל היעד מסלולי הלימודים וכל מה שחשוב לדעת לגבי תואר ראשון במשפטים.

משפטים זו אמנם מילה אחת אך היא אוצרת בתוכה אפשרויות רבות
 

בלימודי המשפטים תרכשו פרספקטיבה רחבה על העולם המשפטי בישראל ובעולם כולו, תתקלו בתחום רבים על מנת שתבינו באופן מלא את תחומי המשפט בהן תפתחו מיומנויות רבות וחיוניות מאוד כמו פיתוח הזיכרון (אם אין לכם כזה מלכתחילה אולי כדאי לבחון מסלול אחר).

היתרון במסלול הוא שלאורכו תוכלו לגבש החלטה לגבי התחום בו תתמחו בשנה הרביעית.

בין התחומים שתוכלו להתמחות בהם: דיני מיסים, ראיות, ירושה ודיני משפחה, משפט אזרחי, דין אזרחי, המשפט הבין לאומי, המשפט העות'מאני, המשפט העברי, המשפט הישראלי,

תנאי הקבלה

תנאי הקבלה ללימודי המשפטים הם כמובן תלויי מוסד אבל ציון פסיכומטרי של 550 עם ממוצע בגרויות סביר יאפשרו לכם להתקבל לחלק לא קטן מהמוסדות. בנוסף, ישנם לא מעט מוסדות לימודים שמעבירים מכינות ללימודי משפטים במקרה ולא תעמדו בתנאי הקבלה.

מוסדות שמציעים לימודים לתואר ראשון במשפטים

חשוב לי להזכיר לכם שלימודים לא בוחרים לפי המקום בו אתם גרים ושמומלץ לקפוץ ל3-4 קמפוסים כדי להרגיש את האווירה ולפגוש את החבר'ה שלומדים כי זה לא פחות חשוב מהנסיעה ביום חמישי להורים, אבל בכל זאת:

בעיר הבירה ירושלים מלמדים תואר במשפטים במכללה האקדמית אונו, בקמפוס שלהם שממוקם בגן הטכנולוגי שבשכונת מלחה כמו גם בשלוחה המרכזית שלהם בקרית אונו, נוספים אליהם באיזור המרכז גם המכללה למנהל בראשל"צ המרכז האקדמי למשפט ועסקים בר"ג במרכז האקדמי פרס ברחובות וקצת יותר צפונה במכללה האקדמית בנתניה.

זכרו! סביבת הלימודים חשובה לא פחות מהתואר שתבחרו ללמוד!
 

תחומי התמחות במשפטים

ההחלטה באיזה תחום משפטים תתמחו היא תהליך מורכב וממושך במהלכו תצטרכו להגיע להחלטה באיזה מסלול משפטי תתמקדו, נושא זה יהיה העיסוק המרכזי במשך מרבית הקריירה המקצועית שלכם. בין התחומים ביניהם תאלצו לבחור נמצאים: נדל"ן, דיני עבודה, מיסים, פלילים, הייטק, מסחר עסקי, ועוד ועו"ד.

אציין שלאחר ההתמחות אתם עתידים לגשת למבחן ההסמכה האימתני של לשכת עורכי הדין. בהצלחה!

איזה עו"ד תרצו להיות?
 

תעסוקה ולימודי המשך

כמשפטנים או עורכי דין תגיעו לרוב למשרדים השונים בתחום ולטפס שם בסולם הדרגות או לבחור להיות עצמאיים.

אפשרויות ההתפתחות האקדמיות עבורכם הן רבות וכוללות בין השאר תואר שני להגברת הידע והתמחות ספציפית יותר כמו גם תארים שניים בתחומים אחרים כמו משפט בין לאומי, מנהל עסקים וכדומה.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

vcv | 19.04.16, 16:59 | vcxzv
vxcvcvxcvxz

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765