ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מדוע כדאי ללמוד עיסוי שבדי

העיסוי השבדי פותח על ידיד פר הנריק לינג ומאז הפך לאחת השיטות הפופולריות ביותר בקרב הלקוחות ואנשי המקצוע לרפואה משלימה. התענייתם בתחום אך לא יודעים מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות פורטל לימודים|1.3.2017|10:25

שיטת העיסוי השבדי פותחה בתחילת המאה ה-19 על ידי הפרופסור פר הנריק לינג והיא מתבססת על תפיסה הוליסטית המשתמשת בשמנים להרגעה ואנשי המקצוע עוסקים פועלים לריפוי ושיפור זרימת הדם והלימפה בגוף ושמים דגש על האווירה הקיימת בתהליך. לשיטה זו קיימים מספר יסודות אותם לומדים הסטודנטים במהלך הקורס כגון ליטוף, עיסוי עמוק באזורי שרירים, חיכוך לחימום רקמות, הקשות קצביות בשרירים ובשכמות, לחיצה על שריר ובצד עמוד השדרה ורטט לשחרור וחימום השריר. בשיטה זו משתמשים בתנועות זורמות וגדולות אשר מסוגלות לכסות שטח רחב יותר, יחד עם פעולות ממוקדות יותר במקרים שצריך להתרכז בשריר מסוים לפי לצורך. בסופו של התהליך, הטיפול מסייע לשפר את זרימת הדם, לנקז רעלים ומשפר את תפקוד מערכת הנשימה, מערכת העיכול, מערכת העצבים ועוזר להפחית את לחץ הדם.

לרשימת מוסדות הלימוד המציעים קורס עיסוי שבדי בפורטל לימודים לחצו כאן

הקורס עיסוי שבדי, נחשב כקורס בסיסי ובמידה והמועמדים רואים את הקורס כפתח למקצוע וקריירה ולא כתחביב, הם יידרשו להמשיך את הלימודים ולעבור לשיטות עיסוי נוספות.


תוכנית הלימודים בקורס עיסוי שבדי
במהלך הקורס הסטודנטים לומדים את הטכניקות שפועלות לסייע בתהליכים מטבוליים, שיקום רקמות, שיפור זרימת הדם ועוד. הלימודים נעשים באמצעות שילוב של לימודים תיאורטיים עם תרגולים מעשיים אשר מקנים למשתתפים מיומנות בעיסוי לצורך טיפול שלם. במהלך הלימודים לומדים הסטודנטים לשאוף כיצד להעצים את חווית העיסוי של המטופל באמצעות הקשבה לצרכים הגופניים והנפשיים. תוכנית הלימודים של הקורס נלמדת במסגרות של שיעורים עיונייים וסדנאות מעשיות ועוסקת במגוון נושאים כגון: עיסוי עמוק, לחיצה, רטט, עיסוי שטחי, פטריסאג', חיכוך וליטוף, אפולראג', דריינינג, ההיסטוריה של העיסוי, עיסוי רפואי, עיסויי שוודי לספורטאים, רפלקסולוגיה, עיסוי הגב התחתון והעליון, עיסוי פנים הירכיים ועוד.


קהל יעד ותנאי קבלה
הקורס פתוח לקהל הרחב ואף לעוסקים בתחום העיסוי ועולם הרפואה המשלימה אשר מעוניינים להרחיב את השכלתם כגון מעסים, מטפלים הוליסטיים, פיזיותרפיסטים ועוד. תנאי הקבלה של הקורס דורשים מהמועמדים להגיע עם תעודה של 12 שנות לימוד וישנם מוסדות שידרשו מהמועמדים לעבור גם ראיון קבלה כדי לוודא שישנה התאמה בין המועמד לאופן הלימודים במוסד. הלימודים עצמם נמשכים בין חודשיים לשלושה חודשים ונפרסים על פני 30 עד 150 שעות אקדמיות. חשוב לזכור כי ישנם גם מסלולים קצרים יותר ולגן יש לוודא כי המועמד בוחר במוסד שמתאים לו, לפי הניסיון והמוניטין של מוסד הלימודים.

תעודה מקצועית ואפשרויות התעסוקה
אז מדוע כדאי ללמוד עיסוי שבדי? עיסוי שבדי נחשב כקורס בסיסי ובמידה והמועמדים רואים את הקורס כפתח למקצוע וקריירה ולא כתחביב, הם יידרשו להמשיך את הלימודים ולעבור לשיטות עיסוי נוספות כגון קורס עיסוי ומסאג' ועוד. לימודי העיסוי כוללים התנסות מעשית רבה שבסופה המועמדים יוכשרו כמטפלים בשיטת עיסוי זו, אשר נחשבת למוכרת ביותר בעולם המודרני ולכן יוצרת דרישה גבוהה למטפלים מסוג זה. בוגרי הקורס יכולים להשתלב במגוון משרות כגון עבודה כשכירים או כעצמאיים במכוני בספא, במכוני עיסוי, במוסדות פרטיים, בקופות החולים ועוד. פוטנציאל השכר של העצמאיים בתחום נחשב לגבוה למדי ורובם גם מעידים כי הם מקבלים סיפוק רב מהעבודה. 


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיסוי שבדי
יורם כללי
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

המסלול נלמד ב: זכרון יעקב.
ביה"ס למקצועות הטיפול
מכללת הנות בחדרה
ביה"ס למקצועות הטיפול
המכללה מלמדת ב: חדרה.

המסלול נלמד ב: חדרה.
מכללת מדיסין
המכללה מלמדת ב: חיפה, נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: נתניה, חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין טיפולי מגע ועיסוי
הכל על לימודי העיסוי
הכל על לימודי העיסוי
רבים האנשים אשר בוחרים לשלב עם הרפואה המודרנית, רפואה אלטרנטיבית כשתהליך העיסוי נחשב לתחום העיקרי המשלהב בין שני תחומי הרפואה. בשל כך, אשנים רבים מחפשים אחר איש מקצוע איכותי והביקוש רק הולך וגדל. ...המשך
10 סיבות להיות מטפל בעיסוי
10 סיבות להיות מטפל בעיסוי
התלבטתם אם להיות מעסים מקצועיים? אז הגעתם למקום הנכון בפורטל לימודים הכנו עבורכם 10 סיבות מדוע משתלם לכם להיות מעסים מקצועיים ואילו מוסדות לימוד יעזרו לכם להגשים את החלום הזה. ...המשך
כיצד הופכים למטפלים באבנים חמות?
כיצד הופכים למטפלים באבנים חמות?
מטפלי אבנים חמות משתמשים במאפיינים מרגיעים של חום כדי לשחרר שרירים הדוקים ולשפר את זרימת האנרגיה והדם בגוף. רוצים לדעת עוד כיצד הופכים לאנשי מקצוע? הנה כל הפרטים על קורס עיסוי באבנים חמות. ...המשך
למה ללמוד קורס עיסוי רפואי
למה ללמוד קורס עיסוי רפואי
ענף העיסוי הרפואי הוא ההוכחה כי הרפואה המשלימה עשתה צעד גדול בדרך להוכרה על ידי הרפואה המערבית. רוצים לדעת עוד על הקורס וכיצד גם אתם יכולים אנשי מקצוע מובילים. עוד בכתבה. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765