ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

כיצד הופכים למטפלים באבנים חמות?

מטפלי אבנים חמות משתמשים במאפיינים מרגיעים של חום כדי לשחרר שרירים הדוקים ולשפר את זרימת האנרגיה והדם בגוף. רוצים לדעת עוד כיצד הופכים לאנשי מקצוע? הנה כל הפרטים על קורס עיסוי באבנים חמות.

צוות פורטל לימודים|3.4.2017|13:0

מקורו של עיסוי באבנים חמות
אבנים חמות שימשו למטרות טיפוליות במשך אלפי שנים. אמנם אין רשומות בכתב לפני המאה ה-20, אך מקובל להאמין כי אבנים חמות שימשו לעיסוי הגוף בעת העתיקה גם כן. אמריקאים ילידים, למשל, נהגו לחמם סלעים על המדורה ואז למקם אותם על הגוף. על פי אמונותיהם, זו היתה הדרך הטובה ביותר לרפא מחלות ומחלות. טקס זה הוא הבסיס עיסוי באבנים חמות. טכניקת עיסוי באבנים חמות משתמשת באבנים מחוממות שטוחות הממוקמות על הגוף כדי לשפר את זרימת הדם, להפחית דלקות ולהירגע את השרירים, דבר אשר מסייע להפוך את עיסוי לקל ויעיל יותר. חלק מהמטפלים משתמשים גם בטיפול באבנים חמות כחלק מתהליך רפואי, אשר מעודד את הגוף לרפא את עצמו על ידי חימום האזור הפגוע, דבר שגורם לגוף לשלוח לנקודה ככמות גבוהה יותר של כדוריות דם אדומות ה"מובילות" חיידקים בריאים ומזרזות את תהליך הריפוי. רוצים לדעת כיצד הופכים למטפלים באבנים חמות? המשיכו לקרוא:

 
קורס עיסוי זה מתאים כמובן לכל אנשי המקצוע בתחום העיסוי ולאנשים המגיעים ללא רקע מעשי מוקדם.


סקירה מקצועית אודות קורס עיסוי באבנים חמות
קורס עיסוי אבנים חמות נחשב לשימושי לא רק למטפלים עיסוי, אלא גם עבור פיזיותרפיסטים, רפלקסולוגים, ועוד רבים של מתרגלים ועובדי ספא. במהלך הטיפולים, המטפל מחמם את האבנים ופועל בטכניקות הכוללות עיסויים או ליטופים של הגוף באבן המחוממת, השארת האבנים בנקודות מפתח בגוף כגון עמוד השדרה, כפות הידיים, בין הבהונות ולעיתים אף משלב את הטיפול עם עיסוי מסורתי יותר, כגון עיסוי שוודי.

הכשרה אנשי המקצוע בקורס עיסוי באבנים חמות
במוסדות הלימוד לעיסוי באבנים חמות, לומדים הסטודנטים על ההיסטוריה והתיאוריה מאחורי טיפול באבן, טכניקות נאותות של עיסוי באבן, כולל מכניקת הגוף, כיצד לנקות ולתחזק את האבנים וכיצד לשלב כל אימון לתוך התרגול וסוג אחר של טיפול עיסוי. ההכשרה הבסיסית בעיסוי באבנים חמות מתרחשת בדרך כלל במהלך סדנה בת חמישה עד תשעה מפגשים חד שבועיים, כאשר הבוגרים שעמדו בכל דרישות הקורס זוכים לקבל תעודת גמר מטעם המוסד בו למדו.

השימוש באבנים נעשה על מנת לרכך את השרירים, להרגיע את הגוף ולעודד את הגוף לטפל בדלקות שונות.


אפשרויות תעסוקה לבוגרי הקורס
לבוגרי קורס עיסוי באבנים חמות יש מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה בין אם כשכירים בספא, מרפאות פיזיותרפיה, ועוד, או כעצמאים ובעלי עסק פרטי.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - מסלולים נוספים בטיפולי מגע ועיסוי

למי מתאים ללמוד קורס עיסוי באבנים חמות?
קורס עיסוי זה מתאים כמובן לכל אנשי המקצוע בתחום העיסוי, אשר מעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולהציע להם מגוון אפשרויות טיפול שונות. אך בנוסף לכך, הקורס אף מתאים לאנשים המגיעים ללא רקע בתחום הטיפול והעיסוי ומבקשים לראות בו כדריסת הרגל הראשונה שלהם בתחום במטרה לפתוח בקריירה חדשה. תנאי הקבלה לקורס יכולים להשתנות בין מוסד אחד למשנהו אך ברובם אין תנאי קבלה ספציפיים, ונכון להיום, רוב המוסדות מסתפקים בראיונות \ מבחני קבלה הבודקים את מידת התאמתם של המועמדים השונים למוסד הלימודים הרלוונטי.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין טיפולי מגע ועיסוי
הכל על לימודי העיסוי
הכל על לימודי העיסוי
רבים האנשים אשר בוחרים לשלב עם הרפואה המודרנית, רפואה אלטרנטיבית כשתהליך העיסוי נחשב לתחום העיקרי המשלהב בין שני תחומי הרפואה. בשל כך, אשנים רבים מחפשים אחר איש מקצוע איכותי והביקוש רק הולך וגדל. ...המשך
10 סיבות להיות מטפל בעיסוי
10 סיבות להיות מטפל בעיסוי
התלבטתם אם להיות מעסים מקצועיים? אז הגעתם למקום הנכון בפורטל לימודים הכנו עבורכם 10 סיבות מדוע משתלם לכם להיות מעסים מקצועיים ואילו מוסדות לימוד יעזרו לכם להגשים את החלום הזה. ...המשך
מדוע כדאי ללמוד עיסוי שבדי
מדוע כדאי ללמוד עיסוי שבדי
העיסוי השבדי פותח על ידיד פר הנריק לינג ומאז הפך לאחת השיטות הפופולריות ביותר בקרב הלקוחות ואנשי המקצוע לרפואה משלימה. התענייתם בתחום אך לא יודעים מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן. ...המשך
למה ללמוד קורס עיסוי רפואי
למה ללמוד קורס עיסוי רפואי
ענף העיסוי הרפואי הוא ההוכחה כי הרפואה המשלימה עשתה צעד גדול בדרך להוכרה על ידי הרפואה המערבית. רוצים לדעת עוד על הקורס וכיצד גם אתם יכולים אנשי מקצוע מובילים. עוד בכתבה. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765