ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

לימודי השיווק הנפוצים בישראל

ענף השיווק הוא המנוע של המשק והצריכה. בלעדיו אנשים היו צורכים פחות והכלכלה הייתה מונעת בחולשה. אז אם אתם מעוניינים להיות חלק ממנוע הצמיחה הזה, הנה הקורסים המבוקשים ביותר בשוק

צוות פורטל לימודים|1.2.2017|13:21

ענף הפרסום והשיווק נחשב לכוח אשר מניע את גלגלי המשק. הענף נחשב לאחד המרתקים, דינאמים והשאפתניים, משום שהוא מבוסס כולו על היכולת לאתר את הצרכים הלא מסופקים ולהתאים להם את המוצרים אופטימאליים עבורם שיתאימו לדרישות שלהם. אנשי המקצוע בענף זה הם אלה שיוצרים מודעות למותגים חדשים, יבנו או יהרסו תדמיות ויצרו העדפה אצל צרכנים. לשם כך, כיום אין חברה שאינה מעסיקה בצורה כזו או אחרת אדם אשר אחראי על מערכי הפרסום והשיווק שלה, דבר שהפך את התפקיד לתפקיד בכיר ברמה ניהולית, אשר דורש ידע רחב, עיוני ומעשי ויכולות אישיות גבוהות. בסופו של יום השיווק הוא דלת הכניסה של העסק לרווחים כלכליים. לשם כך, קיימים מבחר קורסים אשר מיועדים להכשיר את הדורות הבאים של אנשי שיווק ופרסום, באמצעות מגוון האמצעים הטכנולוגיים הקיימים בשוק וכמובן האמצעים הקלאסיים כגון שלטי חוצות וכדומה. להלן לימודי השיווק הנפוצים בישראל:

בסופו של יום השיווק הוא דלת הכניסה של העסק לרווחים כלכליים. לשם כך, קיימים מבחר קורסים אשר מיועדים להכשיר את הדורות הבאים של אנשי שיווק ופרסום


קורס יחסי ציבור
לאמצעי התקשורת ישנה חשיבות בכל תחומי החיים והם אחד המאפיינים הבולטים של תקופתינו. המדיה שעוצמתה רק הולכת וגדלה הפכה לכלי מרכזי בהשגת יעדים עסקיים, פוליטיים וחברתיים כאחד. אך כדי שגם אתם תוכלו להשתמש במדיה בשימוש מושכל לצורך קידום הצרכים שלכם, יש תחילה להכיר וללמוד את עולם התקשורת, להבין את מגבלותיו, אילוציו ועוצמתו. בקורס יחסי תקשורת נחשפים הסטודנטים לערוצי התקשורת  ומקבלים כלים מקצועיים לעבודה בתקשורת או הדוברות, בין אם מדובר בתחומי הטלוויזיה, העיתונות או הרדיו. היקף לימודי יחסי ציבור ודוברות נע בין 100 ל-120 שעות האורכים בין 6 ל-7 חודשים כשבמהלך הקורס לומדים הסטודנטים נושאים כגון: דינמיקה של יחסים בחברה הישראלית, מושגי יסוד בתקשורת המונים, יחסי ציבור ומנהל ציבורי, תקשורת ודעת קהל, ניהול יחסי ציבור בארגון עסקי ועוד.

קורס שיווק בפייסבוק
פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם היום. היא זמינה בלמעלה מ-70 שפות והיא נחשבת למוקד הפרסום הגדול ביותר ובעל פוטנציאל פרסומי והתאמת מוצרים לצרכנים הגדול ביותר. בשל כך, בשנים האחרונות אין כמעט עסק שאינו מפרסם את עצמו בפייסבוק למען הגדלת המכירות וההכנסות. הסטודנטים אשר ייבחרו לעבור קורס שיווק בפייסבוק יקבלו כלים למקד את הפרסומות לקהלי יעד ולפלח אותם לפי אוכלוסיות בצורה יעילה ולהיות בקשר אמיתי עם הלקוח. תוכנית הלימודים של הקורס משלבת נושאים רבים כגון: פרסום מודעות למטרות שונות בפייסבוק, הקמה וניהול של דפים עסקיים בפייסבוק, ניהול דפים, מינוף המודעה והפרופיל, בניית קבוצות בפייסבוק, אופן השיווק של דף עסקי, בניה של דפי אוהדים ועוד.

קורס שיווק באינטרנט
פייסבוק עדיין נחשבת לפלטפורמה הגדולה ביותר לפרסום היום, אך עדיין ישנם מספיק פלטפורמות נוספות, אשר מושכות אליהן קהל צרכנים רב ולשם כך קיים קורס שיווק באינטרנט, אשר מנסה לסכם את כל שיטות השיווק הקיימות ברשת האינטרנט בכדי להגביר את התנועה לאתר של המפרסם. השיווק באינטרנט נע במגוון רחב של אופציות החל מבאנר פרסומות, שילום עבור קליקים של גולשים על לינק באתרי חיפוש, יצירת רשימות תפוצה אשר מגיעות למיילים של גולשים ועוד והיא למעשה נחשבת לתפוצה הנרחבת והזולה ביותר להגיע לקהל יעד ממוקד ואפקטיבי. מגוון הנושאים הנלמדים בקורס הם: ניהול מדיה חברתית, קידום אתרים ועוד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765