אודות הקורס
הגדלת מכירות הארגון היא תוצאה ישירה מגיבוש אסטרטגיה שיווקית נכונה התורמת להצלחת הארגון. אסטרטגיה שיווקית היוצרת בולטות של מוצרי הארגון על פני אחרים ומאפשרת יתרון יחסי לארגון, נגזרת ממענה על שאלות בסיסיות כמו מה לשווק, באילו מוצרים להתמקד, למי לפנות ובאיזה אופן, באילו מסרים לפרסם ובאילו אתרים ועוד.
הקורס לשיווק ואסטרטגיה שיווקית בביראד יאפשר מענה לשאלות אלה ועוד, ויכשיר את הלומדים בו לעמוד בהצלחה באתגר השיווקי.
מטרת הלימודים
הקורס מקנה כלים ומיומנוית עכשוויות לחשיבה ועשייה שיווקית, ניהול מוצרים וקבלת החלטות כנגזרת מהאסטרטגיה השיווקית המוטמעת בארגון.
המרצים בקורס
ד"ר גרטנר מור יוסף איריס
קהל היעד
אנשי מקצוע מעולם השיווק והמכירות המעונינים להתקדם בארגונים בהם הם עובדים או להתפתח מקצועית ומחפשים את הכלים המתקדמים ביותר בחשיבה ובאסטרטגיה שיווקית.
נושאי הלימוד
חשיבות השיווק בעידן של תחרות, מה בין שיווק למכירות, זיהוי לקוחות רווחים, הבנת התנהגות צרכנים ומניעי קניה, ניתוח מתחרים ויצירת יתרון יחסי/U.S.P , תכנון אסטרטגי לארגון, ניתוח סביבה פנימית, משאבי הארגון ויכולות, ניתוח SWOT , קביעת מטרות ויעדים לטווח הארוך והבינוני , בחינת אסטרטגיות גנריות, בקרה ופיקוח על השגת מטרות הארגון, ניתוח פיננסי של עלויות, תוכנית עסקית- טיוטה ראשונה, אוקיינוס כחול- יזמויות וחדשנות בארגון
מתכונת הלימוד
הלימודים יתקיימו באמצעות הרצאות פרונטליות, ניתוחי אירוע ו-case studies הלקוחים מחיי היום יום של המשתתפים. במהלך הלימודים יציגו המשתתפים סימולציות של משחקי תפקידים ותהליכי מכירה מול טלוויזיה במעגל סגור.
אורכו של הקורס 50 שעות אקדמיות ובנוסף להן, 5 שעות שיווק מעשי.