אודות התוכנית
שיווק ואסטרטגיה שיווקית מהווים כיום נדבך משמעותי ביותר בארגון, בכך שהם מייצרים יתרון יחסי על פני המתחרים וכתוצאה מכך גדלה רווחיותו. הצורך להיות הכי טוב, מפנה כיום את מקומו להכרח להתבלט על פני אחרים. מה לשווק, באילו מוצרים להתמקד, למי לפנות ובאיזה אופן, באילו מסרים לפרסם ובאילו אתרים, אילו רשתות חברתיות לתחזק ואיך לנהל משא ומתן? המענה לשאלות אלה ועוד, הוא האתגר המשמעותי ביותר בקרב מקבלי ההחלטות בארגונים.
במסגרת התוכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות, תקבל כלים ומיומנויות, בעזרתם תלמד כיצד להבליט את מוצריך, לשווק ולזהות לקוחות ולספק את צרכיהם בצורה הטובה ביותר בהשוואה למתחרים. הלימודים בתוכנית יחשפו את משתתפיה למקבלי החלטות, מרצים מקצועיים וחוקרים בתחום.
מטרת הלימודים
הלימודים בתוכנית יקנו לך כלים ומיומנויות לעשייה שיווקית, ניהול מוצרים וקבלת החלטות לגבי האסטרטגיה השיווקית בארגונך ויכשירו אותך לפעילות של שיווק דיגיטלי, פרסום ויחסי ציבור בסביבה משתנה בתפקידי שיווק, מכירות וניהול.
המרצים בתוכנית
קירשנבוים אשר ד"ר גרטנר מור יוסף איריס לוריא קותי
קהל היעד
מיועד לבעלי רקע ולעובדים בתחום, המעוניינים לקבל את השפה המקצועית של עולם השיווק והדיגיטל, לחסרי רקע בתחום המעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח בשיווק, פרסום וניהול מכירות ולאלה המעוניינים להתקדם בארגונים בהם הם עובדים ומחפשים את הכלים העכשוויים ביותר בחשיבה שיווקית.
נושאי הלימוד
שיווק מודרני בעידן של תחרות, אסטרטגיה שיווקית, ניתוח סביבה, זיהוי לקוחות רווחים, ניתוח SWOT לעסקים, שיווק מקוון, רשתות חברתיות, פרסום דיגיטלי, מסרים אפקטיבים ובחירת הערוצים, פרסום ממומן, פרסום מסורתי ויחסי ציבור הלכה למעשה, ניהול אנשי מכירות, משא ומתן, תהליך המכירה, הכנת דף נחיתה עסקי
מתכונת הלימוד
התוכנית כוללת שלוש יחידות לימוד המתבססות זו על זו. במקרים חריגים ניתן להצטרף רק לאחת או שתיים מהן (באישור מנהלת התוכנית).
יחידה של שיווק ואסטרטגיה שיווקית, יסודות בשיווק, זיהוי לקוחות רווחים, ניתוח מתחרים ומציאת יתרון יחסי, המלצות אסטרטגיות לארגון.
יחידה של דיגיטל, שיווק מקוון ופרסום ברשתות חברתיות, חשיפה של העסק ומוצריו לאינטרנט, בלוגרים ודיספלינות אינטרנטיות ומסורתיות לפרסום ויחסי ציבור.
חץמכירות וניהול אנשי מכירות, משא ומתן, טיפול בהתנגדויות וסגירה מוצלחת של עסקה, תהליכי משא ומתן מול ספקים, לקוחות ומשקיעים.
בסיום הלימודים יציגו המשתתפים טיוטה ראשונה של תכנית עסקית הלכה למעשה, עבור עסק נבחר מהמשק הישראלי, כולל המלצות לפרסום מקוון.
פרויקט זה יאפשר לך לצאת בסוף הקורס עם תעודת זהות מקצועית ויישומית להמחשת התיאוריה שלמדת.
אורכה של התוכנית 150 שעות אקדמיות ובנוסף להן 20 שעות פרוייקט מעשיות.