ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג HACKERU ?
השאר פרטים ונציג HACKERU יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


HACKERU  באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס בודקי תוכנה QA

מבנה
הלימודים

מבנה הלימודים
תחום בדיקות התוכנה מתפתח במהירות בשנים האחרונות. בודק תוכנה הוא איש מקצוע בעל חשיבות עליונה לארגונים רבים מכיוון שהוא מלווה את המוצר ומוודא את הבטחת האיכות שלו לכל אורך התהליך; החל משלבי התכנון הראשוניים, ניתוחים מתקדמים, בדיקות, הערכות, הטמעת המוצרים בקרב הלקוחות ועוד – הרשימה היא אין סופית ועל המוצר להגיע לאיכותו האופטימלית!  מכיוון שכל ארגון וחברה מעוניינים שהמוצרים שלהם יהיו הטובים ביותר, העלו את הביקוש לבודקי תוכנה מקצועיים ואיכותיים.

בין אם אתה מגיע מעולם המחשבים ובין אם לא, זה הזמן להצטרף לחוד החנית של בודקי התוכנה בישראל! קורס בדיקות תוכנה של HackerU מציע מסלול בטוח להצלחה מהירה, עם מרצים מקצועיים, קורס לימוד QA מעמיק ואף התחייבות חוזית לעבודה.

למה כדאי לך ללמוד קורס בדיקות תוכנה QA דווקא ב- HackerU ? 

  • ב- HackerU תקבל את האפשרות לבדוק את עצמך לפני שאתה משתלב בקורס! החברה מציעה שלב מיון האורך כ-20 שעות לימוד אקדמיות וללא כל סיכון כספי! אם לא עברת את שלב המיון או מצאת שאינך מתעניין בחומר הנלמד, סכום שכר הלימוד ששילמת בגין שלב המיון יוחזר אליך במלואו. 
  • אם עברת את שלב המיון, החברה תשקיע בך מלגת לימודים בסך 7,000 ₪  
  • הסמכה לבחינות הבינלאומיות היוקרתיות של ISTQB
    הקמפוסים של HackerU נמצאים במיקומים נוחים ומרכזיים במרכז הארץ ובצפון, בנגישות לתחבורה ציבורית ומרכזי מסחר:
  • סניף מרכז במתחם הבורסה ברמת גן, צמוד לרכזת מרכז ברחוב שוהם 5
    סניף צפון בצ´ק פוסט בחיפה, צמוד ללב המפרץ ברחוב שד´ ההסתדרות 49


משך
הלימודים

מיון: 20
מורחב: 355

לימודי בוקר – 4 חודשים, שלוש פעמים בשבוע, בין השעות 9:00-16:30
לימודי ערב – 9 חודשים, פעמיים בשבוע, 17:30-21:30


תעודה /
הסמכה

בתום המסלול תוענק לך תעודת גמר בפיתוח תוכנה QA מטעם HackerU יחד עם אפשרות לגשת לבחינת ההסמכה הבינלאומית היוקרתית ISTQB

תנאים
  • בשלב הראשון תערוך פגישת ייעוץ מול יועץ לימודים מטעם HackerU אשר יפרט בפניך על המסלול, המודולים, בחינות ההסמכה, שעות הלימוד, שלב המיון ועוד.  
  • בשלב השני תעבור לקורס המיון האורך כ-20 שעות לימוד אקדמיות. מטרת שלב זה היא לוודא את התאמתך לקורס ולהעניק לך טעימה על קצה המזלג מעולם פיתוח התוכנה בנושאים כגון מונחים מקצועיים, מבוא כללי לבדיקות ידניות (STR, STP, STD) ותהליכי פיתוח. נוצרת היכרות ראשונית בינך ובין הקורס שבחרת, היכרות המאפשרת לך לבחון לא רק את עצמך אלא גם אותנו. במידה ולא תמשיך לקורס המורחב, יוחזר אליך שכר הלימוד בגין שלב המיון. 
  • בשלב השלישי לאחר שצלחת שלב המיון, תשתלב בקורס המורחב שנמשך כ-370 שעות ואף ייחתם עמך הסכם השמה בתום המסלול. במסגרת הקורס יילמדו בהרחבה נושאים כגון מבוא לתכנות ופיתוח בטכנולוגיות WEB, הכרת יסודות המחשוב והתקשוב, בדיקות תוכנה ומתודולוגיות QA, בדיקות במתודולוגיית AGILE, פיתוח אוטומציה לבדיקות בנוסף לאלו תעבור סדנת הכנה לראיונות עבודה בשוק העבודה ותזכה להכנה מקיפה לבחינת ההסמכה הבינלאומית היוקרתית ISTQB.
סטאג'

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765