מבנה הלימודים
קורס שיווק באינטרנט מעניק לך את הידע הנדרש על שיווק באמצעות הדיגיטל, על כל המשתמע מכך. התכנית נבנתה במטרה להקנות לך ידע תיאורטי לצד כלים מעשיים לעבודה פרקטית בשטח. בסיום הלימודים תהיה לך היכולת לשווק את המוצר או השירות שלך, של לקוחותייך או של מקום העבודה שלך.
נושאי הלימוד
הקורס מתמקד בנושאים החשובים והעיקריים שיש להכיר בעולם הדיגיטל. מעבר ללימוד תיאורטי והתנסות מעשית, במהלך הקורס ניתנות לתלמידים מטלות שמטרתן היא לסייע ליישם את החומר הנלמד. בין הנושאים הנלמדים בקורס:
- מותג אינטרנטי מנצח – הבנה מעמיקה מהו מותג בעולם האינטרנט וכיצד ליצור כזה באמצעים דיגיטליים.
- שיווק ברשתות החברתיות – הכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות השונות מתוך מטרה שישרתו את המותג שלך.
- מנועי החיפוש – שיווק באמצעות מנוע החיפוש בצורה יעילה, חכמה, שמשרתת את המוצר ואת המטרות השיווקיות שהוגדרו.
- שילוב עולמות – כיצד לשלב בין עולם ה-Online לעולם ה-offline וליצור אחדות במסרים בכל הפלטפורמות.
- יחסי ציבור – העצמת המוצר או השירות דרך שימוש בכלים הנכונים אשר עומדים לרשותך בעולם הדיגיטלי.
- פיתוח אתרי אינטרנט – לימוד פיתוח אתרים בסביבת וורדפרס ואחרות תוך דגש על יצירת נכס אינטרנטי המהוות את הליבה של העסק.
מנהל בית הספר
גיא כפיר וליאור זיני, מנהלי "יסודי", מביאים ניסיון של למעלה מ-12 שנות עבודה עם חברות ומותגים מובילים. לאורך השנים הדריך כפיר בבתי הספר המובילים בתחום הדיגיטל והניסיון העשיר, בעבודה בשטח ובהדרכה, בא לידי ביטוי בתכנית הלימודים.
המטרה של "יסודי" היא לעשות בית ספר לדיגיטל, ללוות אותך באופן אישי ולהדריך בכיתות קטנות של עד 8 משתתפים וזאת כדי להעניק לך את הכלים הטובים ביותר שיאפשרו לך להמריא גבוה.