ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג HACKERU ?
השאר פרטים ונציג HACKERU יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


HACKERU  באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס תכנות .NET

מבנה
הלימודים

מבנה לימודים
כל השנים חלמת להיכנס לעולם ההייטק? זאת ההזדמנות שלך! אצלנו ב-HackerU תוכל ללמוד מהמרצים הטובים ביותר בשוק איך להפוך למתכנת דוט נט, לשלוט ולהכיר את כל סביבת המחשוב של מיקרוסופט ולרכוש לעצמך מקצוע מבוקש ומתגמל!

חברות רבות במשק עושות שימוש בסביבת המחשוב של Microsoft הפופולארית כל כך. בעקבות הצמיחה בתעשיית ההיי-טק בעשור האחרון, גדל גם הביקוש למתכנתי .NET בעלי יכולות גבוהות ושליטה בעבודה בסביבות פיתוח מסוג זה. בוא גם אתה להתברג בתעשייה בה הביקוש הולך וגובר!

מדוע כדאי לך ללמוד NET. ב-HackerU ?

  • במרכז האקריו תקבל את ההזדמנות לטעום מתכני הקורס בשלב מיון ייחודי! לא עברת אותו? קבל את דמי הלימוד בגין שלב המיון בחזרה! 
  • קבלת מלגת לימודים בסך 7,000 ₪ והתחייבות חוזית לעבודה בתחום במידה ותעבור את הקורס המורחב
  • מסלול הכשרה שמתאים גם לחסרי רקע בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה
  • מסלול המכין לבחינות ההסמכה MCSD של Microsoft
  • מסלול הכשרה ייחודי המשלב את כל הפלטפורמות המבוקשות בלימוד דוטנט הכולל גם פיתוח  ל – Mobile
  • מסלול המקנה את הידע והכישורים הנדרשים לפיתוח מתודולוגיות בהנדסת תוכנה
  • לימודים במיקום מרכזי; מתחם הבורסה ברמת גן, רחוב שוהם 5 מגדלי פז, בצמוד לרכבת מרכז
משך
הלימודים

12 חודשים – מסלול ערב
שלב מיון – 30 שעות אקדמיות.
קורס מורחב – 500 שעות לימוד אקדמיות.

תעודה /
הסמכה

בסיום מסלול ההכשרה תהיה זכאי תעודת גמר מפתח תוכנה בפלטפורמת .NET מטעם HackerU. בנוסף, במסגרת מסלול ההכשרה, תתקיים הכנה מעשית לבחינת ההסמכה הבינלאומית MCSD של Microsoft.

תנאים
  • פגישת ייעוץ עם יועץ לימודים מקצועי –עוד לפני הקבלה ללימודים, תגיע אלינו לפגישה עם יועץ לימודים מקצועי. במסגרת הפגישה יפורטו בפניך תנאי הסילבוס, תנאי הקבלה, מספר שעות הלימוד ונושאים נוספים.
  • שלב מיון ייחודי – לאחר פגישת הייעוץ והריאיון האישי תעבור לשלב המיון האורך כ-30 שעות אקדמיות. במסגרת שלב המיון ייבדקו כישוריך והתאמתך לעולם פיתוח ה- .NET וכן יילמדו יסודות התחום על מנת ליצור מעין היכרות ראשונית בינך לבין מונחי בסיס. 
  • קורס מורחב – במידה ותעבור את קורס המיון, תהיה זכאי למלגת לימודים על סך 7,000 ש"ח, ייחתם עמך הסכם השמה לשוק העבודה מיד בתום הלימודים ותשתלב בקורס המורחב במסגרתו תעמיק בחומר הנלמד בנושאים מגוונים ומבוקשים. Programming Basics & Introduction .NET 4.6 with C# 7, Software Engineering, Object Oriented Programming and Advance C# 7 Programming, Microsoft SQL Server, Data Access with .NET, Development using WPF & UWP – Cross platform desktop apps, Programming HTML/HTML 5, CSS/CSS3 And java script – Web Client side, Server side and client side development using ASP.NET Core – Web API MVC ועוד.
סטאג'

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765