ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס יזמות נדלן

קורס יזמות נדל"ן  

כיום ניתן לשמוע רבות אודות הרווח הענק שטמון בנדל"ן, כמובן כל עוד יודעים לקרוא נכון את המפה ולהיות רגישים למגוון הזדמנויות כלכליות.  מכאן שאין מדובר בעץ שגדל עליו כסף, כך שכל שיש לעשות הינו פשוט לחכות לפריחה ולקטוף, אלא יש להבין לא מעט פרמטרים ואף להבין כיצד לנהל נכון מגוון פרמטרים על מנת להצטרף אל מעגל האנשים שאכן מפיקים את המרב מתחום כה מסקרן, דינמי ומניב כגון נדל"ן.
בין היתר לימודי קורס יזמות נדל"ן  כוללים השבחות נכסים, איתור הזדמנויות, זיהוי מגמות, ניהול מגוון פרויקטים ועוד הרבה יותר, כך שללא ספק מדובר במגוון מעניין ושמבטיח בסופו של היום את היעד הנכסף - כמובן כל עוד נצמדים לחוקים ומשקיעים בלימודים.
מי שמבקש ללמוד תחום מניב מעין זה וכבר מתחיל לחלום כיצד הוא עצמו הופך להיות משקיע מקצועי, עשוי מהר מאוד לגלות שכל שעליו לעשות זה למצוא קורס איכותי, בו אנשי הצוות אלו מרצים מנוסים שחיו את התחום באופן אישי, ולא רק על גבי מצגות. אי לכך, כאן בפורטל הלימודים אתם מוזמנים לבחון את האופציות השונות ולהבין יותר לעומק במה הדברים כרוכים - כלומר מהם תנאי הקבלה, היכן ניתן ללמוד, כמה זמן אורכים הלימודים, מיהו קהל היעד הנכון וכדומה, כאשר בכול נקודה אתם מוזמנים ליצור קשר אנושי ולקבל מענה ממוקד מצוות היועצים שלנו.
תעודת זהות קורס יזמות נדלן
תנאי קבלה
  • רוב מוסדות הלימוד אינם דורשים תנאי קבלה, מלבד הבעת רצון ותשוקה למקצוע. עם זאת, גם ניתן למצוא קורסים ביזמות נדל"ן  אשר דורשים בגרות מלאה ואף לעבור ראיון אישי.
משך לימודים
  • לימודי יזמות נדל"ן נעים בין 40 לבין 90 שעות לימוד, אשר מתפרשים על עשרים וחמש מפגשים לכל היותר. 
שכר ממוצע
  • יש להבין שיזמי נדל"ן מרוויחים באופן אשר מושתת על גובה העמלות של העסקאות שהם מצליחים לסגור, ועל כן ניתן שיעברו חודשים ללא הכנסה, לצד חודש אחד שמחזיק את היזם לכמה חודשים טובים קדימה.
תכונות אופי
  • קורס יזמות נדל"ן מתאים בעיקר לאנשים שאפתנים, לאנשים שאינם פוחדים ללכת אחר המטרות שלהם ושמכשולים רק מדרבנים אותם. כמו כן, יש להיות אנשים מסודרים אשר מסוגלים לעמוד במגוון משימות וכמובן שגם עליהם להיות בעלי ראש אנליטי עבור ניתוח מגוון  תרחישים. 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס יזמות נדלן

קורס יזמות נדל"ן

לימודי קורס יזמות נדל"ן מעניק מענה נקודתי לשינוי התפישה שניתן להבחין בו כיום. כיום יותר אנשים מבינים שהתנהלות פיננסית מושכלת עשויה להעניק עצמאות כלכלית, או לפחות הכנסה צדדית נחמדה. אי לכך, אם גם אתם רוצים לעשות רווחים, אך כיום עוד אין לכם הון עצמי, מדהים לראות כיצד לימודי יזמות נדל"ן  עשויים לסייע למנף רווח אישי, לפתח קריירה ואף ליצור יש מאין.

לימודי קורס יזמות נדל"ן

מבקשים לקבל הצצה לגבי שורת האיכויות אשר מועברות בקורסים מעין אלו? ובכן ניתן לצפות לעבור על שורת הנושאים הבאה: ביצוע עסקאות אקזיט ע"י איתור נכס בעל פוטנציאל השבחה. קבלת טיפים מועילים עבור רכישת נכסים במחירים אידאלים ולאחר מכן מכירתם במחירים הרבה יותר גבוהים ועוד, כאשר גם ניתן למצוא  קורסים בתחום אשר משלבים בין יזמות לבין תיווך, ואף קורסים שמעברים ידע מעמיק אודות יסודות הנדל"ן, לצד שלל היבטים משפטים ועסקיים.

תכני הלימוד בקורס יזמות נדל"ן

כל קורס מעמיד לפני התלמיד ידע מעט שונה, אך באופן כללי ניתן לצפת למצוא את מגון התכנים הבאים: 
מיסוי מקרקעין
מבוא למשכנתאות
שינוי ייעוד נכס
הגנה משפטית בעסקאות נדל"ן
היטל השבחה
בדיקת השוק וסביבת הנכס
עקרונות לתכנון עסקה
התחדשות עירונית
מושגי יסוד
עקרונות בנייה ותכנון
תפקידו של שמאי מקרקעין
אישורי תכניות
מבוא להשקעות בנדל"ן
ניתוח פיננסי של עסקאות נדל"ן
תמ"א 38
קבוצת רכישה
אקזיט
הנכס האולטימטיבי להכנסה פסיבית
אפשרויות ושיטות להשקעה במינימום הון עצמי 
מימון השקעות
מובא ליזמות
ניהול מו"מ אפקטיבי ויישומו בשטח
שיפוץ והשבחת נכסים
בחינת השוק בטרם השקעה
הכנה למבחן מתווכים
התנהלות מול מהנדסים וקבלנים
טרמינולוגיה
התנהלות כספית
נדל"ן מקומי ונדל"ן בחו"ל
גיוס משקיעים
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס יזמות נדלן


איפה לומדים קורס יזמות נדל"ן?

כיום ניתן למצוא לא מעט מוסדות אשר מעבירים קורסי יזמות נדל"ן, אך אחד הדברים היותר חשובים בטרם בוחרים בקורס כזה או אחר, נוגע לאיכות המרצים, וזאת כי לא מדובר בעוד תחום בו מספיק להתמקד בפן התיאורטי, אלא מדובר בתחום בו ניסיון הוא לא פעם שם המשחק, וזאת כי החיים האמתיים בתחום מלמדים וחושפים בעלי מקצוע למגוון סיטואציות שלא ניתן להיערך אליהן ללא ניסיון אישי. להלן שורת מוסדות אשר נחשבים לאיכותיים:
•מכללת מגמות
•YZM - בית הספר ליזמות עסקית, מדובר במתכונת של 22 מפגשים, כל מפגש כ4.5 שעות   אקדמיות. 
•הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ. מדובר ב24 מפגשים שכוללים סה"כ כ90 שעות אקדמיות.
•מכללת תמורה - מדובר ב 12 מפגשים שכוללים סה"כ כ60 שעות אקדמיות. 
•בניין ודיור המכללה לעיצוב. מדובר ב 50 שעות לימוד אקדמיות, כ 5 שעות כל מפגש.
•רשת עמל הישגים. מדובר ב 10  מפגשים שכוללים סה"כ כ40 שעות אקדמיות.
•האקדמיה לפיננסים – מדובר בסה"כ 4 שעות לימוד אקדמיות. 
•מכללת ראליטי אקזקיוטיב. 
*כמו כן, מי שמבקש לעבור תואר בתחום ולא רק קורס, יימצא שכיום יש מספר מוסדות בודדים אשר ערוכים לכך - כגון מכללת נתניה והטכניון. 

מיהו קהל היעד ללימודי קורס יזמות נדל"ן?

אנשים שמבקשים להיות עצמאיים, אנשים שמבקשים להיות אדונים לעצמם ואנשים שמבקשים להחזיק כלים חשובים שיאפשרו להכניס הכנסה נוספת - אם באופן שוטף ואם באופן חד פעמי. מכאן מי שמבקש לקבל כלים חשובים בתחום ההשקעות ומי שמבקש להגדיל את סיכויי הפרנסה באופן אפקטיבי ומועיל - יפעל בחוכמה אם ייבחר לעבור קורס יזמות נדל"ן
כמו כן, ניתן לחלק את קהל היעד לשלושה סוגים של אנשים, כאשר מצד אחד ניתן למצוא משקיעים פרטיים אשר מחזיקים בסכום כספי פנוי והם מעוניינים להשקיע אותו בנדל"ן עבור יצירת רווחים משמעותיים. קהל יעד נוסף הנו אנשים שמגיעים מהתחום (כגון יועצי נדל"ן, מתווכים, רו"ח, שמאים וכדומה) אשר מבקשים להעשיר את הידע שלהם על מנת להעשיר את הרווחים, ולבסוף ישנה הקבוצה השלישית בה נמצא את היזמים – אנשים אשר מבקשים ליזום פרויקט נדל"ן (כגון תמ"א 38/2) ועל כן הם מבקשים לחדד את הכישורים. כמו כן, גם אנשים פשוטים ללא ידע מקדים אשר מבקשים למכור את הנכס הפרטי שלהם ברווח משמעותי, יימצאו שהשקעה בקורס יזמות נדל"ן  תתגלה כמאוד רווחית.

מהם תנאי הקבלה בקורס יזמות נדל"ן?

לימודים אלו לרוב אינם מצריכים ניסיון בתחום ואף הם אינם מצריכים תעודת בגרות. עם זאת, הם כן מצריכים זיקה רבה לתחום, רצינות ואף נכסים עצמאיים עשויים להוות מפתח כניסה, אם כי אין זה כלל הכרח. כמו כן, יש להיות מוכנים לכך שכיום גם ניתן למצוא שלל מוסדות אשר דורשים לכל הפחות 12 שנות לימוד, ואם בכך לא די, הרי שהם גם דורשים בגרות מלאה ובנוסף לעבור ראיון קבלה. לבסוף נציין שיש מגוון קורסים בתחום אשר מראש מיועדים לאנשים שכבר מחזיקים בניסיון בתחום – כגון שמאים, מתווכים וכדומה.

משך הלימודים בקורס יזמות נדל"ן

לרוב מדובר בין 40 לבין 90 שעות לימוד אקדמיות, כאשר רוב הקורסים מועברים במתכונת לימודי בוקר, אך גם ניתן למצוא קורסים שמאפשרים לימודי ערב, כך שניתן לעבוד ותוך כדי לרכוש מקצוע שעשוי להתגלות כמאוד מעניין ורווחי.

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי התואר

כל מוסד לימודי מעניק תעודה מטעמו, כאשר ככול שהמוסד יותר מוכר, כך הוא עתיד לפתוח יותר דלתות בתחום התעסוקה. כמו כן, בוגרי הקורס מוזמנים להמשיך אל עבר לימודי המשך, כך למשל ניתן לשקול לעבור קורס הכשרה למתווכים.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

ש להבין שלימודי יזמות נדל"ן אלו לימודים מאוד עשירים אשר בין היתר נוגעים במגוון סוגיות משפטיות ועל כן בוגרי הקורס יוכלו בתום הלימודים להיות מוכנים לקפוץ למים באופן יחסית בטוח ואף מהיר. מכאן שבוגרי הקורס עשויים להשתלב די בקלות בתחום היזמות, לחבור אל חברות נדל"ן, לאתר הזדמנויות כלכליות ולמנף אותן וכדומה – כך שללא ספק מדובר בתחום שמאפשר להיות הן שכיר והן עצמאי – כאשר מי שמבקש נחיתה רכה, עדיף שיתמקד במציאת עבודה במקום שמאפשר להיות שכיר (ולו על מנת לקבל כמה שיותר ניסיון), אך זאת מבלי לשכוח את החלום להפוך בסופו של יום לעצמאי, וזאת כי אם מתנהלים נכון – שם נמצא הכסף הגדול.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס יזמות נדלן
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
יורם כללי
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: עפולה, ראש פינה, קרית ים, נתניה, רמת גן.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

8 מסלולים

מפת הגעה
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס יזמות נדלן
להיות יזם נדל"ן מוצלח
להיות יזם נדל"ן מוצלח
אתם מתעניינים הלימודי יזמות נדל"ן אך שואלים את עצמכם קודם כל, איך באמת מצליחים בתחום הזה שבו בו הרבה מתחרים. לשם כך ערכנו עבורכם את הכתבה הבאה. מקווים שתהנו ותלמדו. ...המשך
שמאות מקרקעין
שמאות מקרקעין
שמאי המקרקעין הם אנשי המקצוע הקובעים את ערך הקרקע והנכסים באופן המקצועי ביותר ובמדינה בה שוק הנדל"ן משפיע על חיי האזרחים כולם, מדבור במקצוע בעל משמעות ואחריות גדולה. התעניינתם ולא ידעתם איפה להתחיל? הנה כל המידע אודות קורס שמאות מקרקעין. ...המשך
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
במדינת ישראל השקעה נכונה בשוק הנדל"ן יכולה להיות האקזיט החדש עבור רבים מהישראלים. לכן, יש ביקוש גדול לאנשי מקצוע שיוכלו לספק את ההכוונה הנכונה ובדיוק לשם כך הוקם קורס השקעות נדל"ן. ...המשך
קורסי הנדל"ן המבוקשים
קורסי הנדל"ן המבוקשים
ענף הנדל"ן הוא אחד מהענפים החשובים במשק הישראלי ומאכלס בתוכו אלפי עובדים מדי יום. מתעניינים בעולם הנדל"ן ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה הקורסים הטובים ביותר בתחום וכל מה שאתם צריכים לדעת. ...המשך
מה מקנה קורס השקעות נדל"ן?
מה מקנה קורס השקעות נדל"ן?
למה לכל אחד מאיתנו כדי ללמוד קורס השקעות נדל"ן ומאיפה בדיוק מתחילים? רוצים לדעת עוד, בכתבה הבאה תגלו את כל הדרכים ללמוד את התחום. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765