ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
מעוניינים ביעוץ לימודים
חינם מנציג מכללת אינטלקט אקדמון?
השאר פרטים ונציג מכללת אינטלקט אקדמון יחזור אליך בהקדם!
קבלו יעוץ ללימודים
מעתה ניתן לקבל
יעוץ לימודים גם בטלפון


מכללת אינטלקט אקדמון באנר

חזרה למסלולי לימוד

קורס ניהול מחסן ממוחשב התמחות ב ERP

מבנה
הלימודים

לימודים בתחום ניהול מחסן הם לימודים מקיפים ורב תחומיים המכשירים מנהלי מחסן להשתלבות במערך הארגוני של עסקים וחברות. מאחר שניהול מחסן באופן יעיל ומקצועי הוא אחד מהתנאים החשובים לניהול מוצלח של מערך לוגיסטי וניהול בכלל של עסקים וחברות ובשל התקדמות טכנולוגית מנהל המחסן מחויב בידע ונסיון בסביבת מערכות מידע מתקדמות. כיום בעידן הגלובליזציה ,מרבית המחסנים המתקדמים בחברות הגדולות מתפקדים כיום באמצעות מערכות מידע לוגיסטיות לצורך שליטה על החומרים במערכת. מצב זה יוצר דרישה רבה לכוח אדם מקצועי בתחומי האחסון מחד ושליטה ויכולת הפעלת מערכות ERP. מהפיכת המידע של השנים האחרונות הביאה עמה כלים טכנולוגיים חדשניים שמביאים שינויים משמעותיים בתהליכי ניהול המלאי, הרכש ושליטה על החומרים במערכת ומאפשרות ליישם בארגונים תפיסות ניהוליות מתקדמות המקנות יתרון תחרותי משמעותי . ERP הנה תנאי בל יעבור לכל מי שעוסק בניהול בעידן המודרני. הקורס נועד להקנות לעוסקים בניהול מחסנים ומלאי את היכולת לתפקד כמחסנאים נאורים בעולם תחרותי. המשתתפים בקורס יבינו את הפוטנציאל הגלום באימוץ פתרון טכנולוגי לניהול תהליכים לוגיסטיים המאפשר אוטומציה וייעול התהליכים התפעוליים והאסטרטגיים הקשורים לניהול מחסנים ממוחשבים

אוכלוסיית יעד / קהל יעד
הקורס מיועד למחסנאים, למנהלי רכש ומלאי המעוניינים בהרחבת ידיעותיהם בתחום והכרת ממשקי המלאי והרכש עם מערכות SAP .לבעלי 12 שנות לימוד המעוניינים להשתלב בתעשייה, במסחר ובשירותים בתפקידי מחסן ולוגיסטיקה.

מטרות הקורס
להקנות ידע וכלים מתקדמים לתפקיד ניהול מחסן, חומרים ומלאי בעידן ה – ERP .
להקנות  חשיפה והתנסות במערכות ERP בכלל ובמודולי הרכש והמלאי בפרט.
היכרות עם מודולי  הרכש והמלאי במערכת ERP-SAP

מתודולוגית הלמידה
הקורס ישלב הרצאות פרונטליות לצד הדגמות ועבודה מעשית מול המחשב על מערכת SAP R/3, תוך התנסות במודולים השונים של התוכנה והבנת השילוב ביניהם. במסגרת הקורס יריצו המשתתפים תהליכים עסקיים שונים במודולי הרכש והמלאי.

משך
הלימודים
260 שעות
תעודה /
הסמכה

זכאות לתעודת גמר

למי שיעמדו בהצלחה בדרישות הקורס
ניהול מחסן ממוחשב מטעם אינטלקט אקדמון

תעודת הסמכה מטעם משרד התמ"ת לעומדים בדרישות הקורס ומעבר המבחנים

תנאים

12 שנות לימוד
ראיון קבלה
דרישות קדם
אוריינטציה לעבודה בסביבת מחשב

המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765